Valheiden pesä

Anonyymi-ap

Kokemus osoittaa mitä nilviäisiä tämä sakki on.
Edes poliitikko ei valehtele niin paljoa kuin porilaiset uskovaiset.

14

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nisti taas kiukuttelee

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­y­m­­­f­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­f­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18217681

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onko siellä Krista ja tehyn likat kuulolla. En väitä että valehtelette, mutta luulen teidän olevan nyt jotenkin ajatuksiltanne harhautuneita. Mikä saa teidät uskomaan, että me olemme valinneet teidät riitelemään ja pullikoimaan joka asiasta. On kurjaa työskennellä, kun pitää kytätä koko ajan olkapäänsä yli taakse. Haluamme tehdä työtämme rauhassa ja olla arvostettuja osaamisemme kautta, emme mitään riitapukareita. Pelleilkää keskenänne.

      • Anonyymi

        Mitä te muka sitten teette?


      • Anonyymi

        Siis missä voi riidellä ja pullikoida kysyy mies sysmästä


    • Anonyymi

      Porilaiset ovat kateudessaan ja kieroudessaan ihan omaa luokkaansa. Missään muualla ei ole yhtä epärehellisiä ja epäluotettavia ihmisiä.

      Porissa parhaat "kaveritkin" puhuvat selän takana pahaa toisistaan ja ovat valmiit puukottamaan selkään samantien, jos se tuottaa heille hyötyä.

      • Anonyymi

        Onko näin, kysyy epätietoinen porilainen jolla kolme reikää selässä? Ensin veti vaimo Martinilla, sitten narkki mattopuukolla, ja lopuksi tuomari käänsi veistä haavassa.


    • Anonyymi

      Porin uskovaisissa huorataan, petetään ja valehdellaan. Vanhuksia pilkataan ja panetellaan, että joutuvat jäämään pois tilaisuuksista.

      • Anonyymi

        Porissa mukavimmat ihmiset asuvat hautausmaalla, kukaan ei puukota selkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porissa mukavimmat ihmiset asuvat hautausmaalla, kukaan ei puukota selkään.

        Ei porissa ole koskaan ollut mukavia ihmisiä.
        Kaikki kuuluisuudetkin, jotka ovat Porista lähtöisin, heistäkin tuli mukavia ihmisiä vasta kun lähtivät täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei porissa ole koskaan ollut mukavia ihmisiä.
        Kaikki kuuluisuudetkin, jotka ovat Porista lähtöisin, heistäkin tuli mukavia ihmisiä vasta kun lähtivät täältä.

        Ei niin. Asuin Porissa 20 vuotta enkä koko aikana tavannut yhtäkään mukavaa porilaista.

        Joku porilainen tulisi taas sanomaan, että löytyykö vika peilistä. Jos näin olisi, miksi sitten muualla olen kohdannut mukavia ihmisiä heti kun olen vaihtanut paikkakuntaa. Samanlaista selkäänpuukottamista en ole Porin lisäksi kohdannut missään muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Asuin Porissa 20 vuotta enkä koko aikana tavannut yhtäkään mukavaa porilaista.

        Joku porilainen tulisi taas sanomaan, että löytyykö vika peilistä. Jos näin olisi, miksi sitten muualla olen kohdannut mukavia ihmisiä heti kun olen vaihtanut paikkakuntaa. Samanlaista selkäänpuukottamista en ole Porin lisäksi kohdannut missään muualla.

        Porilaisen luonteeseen kuuluu sellainen "koruttomuus" eli möläyttävät suoraan mitä ajattelevat, miettimättä sanomisiaan sen tarkemmin. Ja koska porilainen suhtautuu kaikkeen kielteisesti, sieltä suusta ei mitään positiivista koskaan kuule.

        Porilaisen mielestä tämä on suorapuheisuutta. Sivistymätöntä ja käytöstapojen puutetta se on.

        Ja se selkäänpuukotus. Porissa ei saa menestyä eikä onnistumisillaan saa iloita. Muuten porilaiset tekevät kaikkensa, että se onni saadaan sinulta pois.

        Ajattele. Porilainen näkee suuren vaivan aiheuttaakseen haittaa muille. Mutta ei jaksa tehdä mitään sen eteen, että omasta elämästä tulisi parempaa.

        Sellainen on Pori. Ja siksi kaupunki on tippunut kehityksen kelkasta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe