Auts! Vappu Pimiä paljasti somessa Maajussille morsian -tulevaisuuden - Tämä varasti huomion!

Auts tosiaan!!! Vappu Pimiä on monen suosikkiohjelman juontaja. Nyt hän on puffannut talvisessa, napakassa pakkasessa uutta Maajussille morsian -kautta.

Tällä ohjelmalla on todella laaja fanijoukko, mutta somessa huomio kiinnittyi aivan johonkin muuhun...

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/auts-vappu-pimia-paljasti-somessa-maajussille-morsian-tulevaisuuden-tama-varasti-huomion?s24

35

3066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tää muija on kokoajan lärvi näkyvissä oli lehdet tai tv- ohjelmat ?

      • Anonyymi

        Ihmettelen samaa


      • Anonyymi

        Koska Vappu on hyvä juontaja. Eikä työnnä itseään esiin katsopa vaan, antaa ohjelmalle tilaa.

        Mutta naamathan kuluu, minua äklöttää joku muu juontaja tai oikeastaan kaksi jotka jatkaa ohjelmasta toiseen. Voisi maikkari välillä kokeilla jotain uutta vetäjää eikä jatka samaa latua. Menee Ns. uskottavuus jos on joka alan asiantuntevana juontajana.


      • Anonyymi

        Tätä samaa olen ihmetellyt. Siis aina ja jokapaikassa. Toivottavasti ei juontaja TTK


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen samaa

        Itseään esittelee. Ihmettelen tätäkin Pimiän ohjelmaa ketään ei opi tuntemaan ohjelmassa. Hypitään ohjelmasta toiseen ja sitten joku valitaan. Katsoja ei pääse kärryille koko ohjelmasta. Eka ja vika jakso, jonka katson. Pimiä siellä vain pärstäänsä esittelee!


    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      v.pömiä is aut.pois ruudusta HETI

    • Anonyymi

      KUIN MYÖS SOKULA,ELI KOKK

    • Anonyymi

      Vappu sopii hyvin juontamaan Maajussille morsian ohjelmaa.

      • Anonyymi

        Tanssii lehmien kaa ohejelmasa ammuu kilpaa mmuuuu


      • Anonyymi

        Kyllähän voitaisiin vaihtaa sen lärvi pois niin kulunut jo


    • Anonyymi

      Veksi kertoo kaiken Vappu Pimiästä hakusanalla Vappu Pimiä ja pisteen jälkeen tulee com kuten hyvin tiedät.

    • Anonyymi

      Pintaliitäjä räkättäjä. Hänet kyllä voiis jo vaihtaa uuteen naamaa. Ylipirteä ja aina sama räkätys.

      Tuija Pehkosta voisi käyttä paljon enemmän.

      Eikö muita ole kun Pimiä, Hän tekee vain tuottoa kuten Uusivuori ja Hintikka. Koska he vain rahastavat ja palkkiothan on hyvin suuria näissä tv-formaateissa.

      Kuulemm myös käyttää kyynerpää taktiikka aiemmin söi Nuutilan ohjelmasta. Eli raha ahne nainen, joka vain rahastaa.

      • Anonyymi

        Kaiken lisäksi tämä Pimiä on juontajana Radio Novassa.


      • Anonyymi

        Vappu on hyvä ei missään nimessä Pehkosta se on yhdenlainen virnottaja ei ei. NUUTILA OLI HYVÄ mutta ei ilmeisesti osannut mielistellä noita TV pomoja.


    • Anonyymi

      V.Pimiä is aut.Pois ruudusta

    • Anonyymi

      Tosi on....lajitoveri puhuu asiaa

    • Anonyymi

      Suomalaisen viihteen dilemma numro 1 on se, että samat naamat joka ohjelmassa.
      Sitten kun alkaa naama kulumaan, niin menee kerta heitolla lukuisia ohjelmia inhokkilistalle ihan sen takia. Vaikka olisikin ihan ok muuten. Hintikka, Pimiä..

      • Anonyymi

        Pimiä Hintikka Uusivuori pois mediasta ja HETI !


    • Anonyymi

      Hirveä höslääjä tuo. Ei kaunis edes. Kuules tietääkö tuo ämmä edes kaikkea. Epäilen. Hölösuille ei kerrota. Itse en ehkä nuorena en olisi pitänyt salaisuuksia mut nyt vähän tiedän mikä on oma etu. En ainakaan anna tyhmempien väittää mulle jotain paskaa. Suurin osa suomalaisista ei tiedä, ei varmasti tiedä mitä kaikkea mä tiedän. Suuruudenhulluutta,ei? Ihan realismia.

      • Anonyymi

        Tarviiko juontajan olla kaunis .ei tarvi mutta asiansa osaava tarvii olla.


    • Anonyymi

      Vappu on /C:tä, ei muuta mulla.

    • Anonyymi

      on se uskomatonta että nää saa töitä ,,pimiät ja muut joutavat ,,täytyy olla joku
      klaani mtv nelonen muut paska kanavat. miksi saavat ,,

      • Anonyymi

        Vappu on pirteän luonnollinen verrattuna noihin itseään täynnä oleviin ankkahuuliin.
        Vappu on niin mukavan tuntuinen ihminen, että voisin kuvitella viihtyväni hänen seurassa missä vaan. Kuuntelee haastateltaviaan, eikä vaan tuo itseään esiin, kuten monet muut.


    • Anonyymi

      Vappu on todella someriippuvainen: ei osaa olla ilman sitä. On tekevinään paljon, kun kuvaa ja puhua pälättää raakkuvalla äänellään ja keksii jos mitä uutista päästäkseen lehtien palstoille. Pitääkö hän mitään asioita yksityisinä? Tunkee miestään ja lapsiaan joka asiasta esillä, jos omat "tekemiset" uhkaavat loppua. Ja kuvaa myös toisten lapsia, vaikka omansa vain perspuolelta. Nostaa aina itsensä muita paremmaksi - tämä Suomen filmitähti - on niin täynnä itseään, ettei meinaa nahkoihinsa mahtua.

      Miksi hänen tilalleen juontohommiin ei viimeinkin palkata muita, miellyttävämpiä ihmisiä? Ei hän korvaamaton ole, vaikka luulee niin. Tulijoita varmaan olisi.

      • Anonyymi

        Vappu on hyvä ja aito, ei mikään nirppanokka.


      • Anonyymi

        Joo Pimiä vaihtoon vaikka maksaisi MTV kuinka paljon saadakseen naamansa ruutuun ja räpätyksensä kuuluviin


    • Anonyymi

      Aina pimee pitää raahata jokaiseen ohjelmaan eikö muuta juontajaa ole

    • Anonyymi

      höpö höpö

    • Anonyymi

      nyt pomppas,vappu on kipeee

    • Anonyymi

      Paljastais jotain muuta välillä...vaikka alapäänsä...🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Stefu ja Hannu nähty suutelevan

      • Anonyymi

        Järkyttävän suuret on tulot ainakin muijalla ja TV- töitä pukkaa tehdä kokoajan vaan lisää 💸💸.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe