Miksi äänestätte?

Anonyymi-ap

Miksi te ihmiset äänestätte? Minua kiinnostaa?

33

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaalipäivänä menen minulle osoitetulle äänestyspaikalle, ja siellä toimitsijoiden ohjeiden mukaan toimimalla pääsen äänestyskoppiin äänestyslipukkeen kanssa. Kirjoitan lipukkeelle sen ehdokkaan numeron, jolle haluan antaa ääneni. Sen jälkeen toimin taas toimitsijoiden ohjeiden mukaan, ja lopuksi poistun äänestyspaikalta.

      • Anonyymi

        Ei kun kysyin miksi enkä miten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun kysyin miksi enkä miten.

        Täällä Hämeenlinnassa on paljon tuota ettei ymmärretä millään selvää suomea oikein.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän ihmiset jättävät äänestämättä, niin sitä heikommin demokratia toteutuu. Ainoastaan jätetyt äänet vaikuttavat lopputuloksiin.

      • Anonyymi

        Onko tuo demokratia siis jotenkin järkevää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo demokratia siis jotenkin järkevää?

        Diktatuuriin verrattuna oikein järkevää. Kansa voi vaihtaa päättäjiä, eikä tarvitse alistua kenen tahansa k-pään komentoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diktatuuriin verrattuna oikein järkevää. Kansa voi vaihtaa päättäjiä, eikä tarvitse alistua kenen tahansa k-pään komentoon.

        Ja vaikka on pelkkiä k-päitä ehdolla. Empaattiset ja fiksut ihmiset on jossain ihan muissa hommissa vanhainkodeissa tai omaishoitajina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka on pelkkiä k-päitä ehdolla. Empaattiset ja fiksut ihmiset on jossain ihan muissa hommissa vanhainkodeissa tai omaishoitajina.

        Ehdokkaiden joukosta löytyy varmasti yleensä järkeviä henkilöitä. K-päitä ei kannata äänestää.


    • Anonyymi

      Äänestän siksi, että demujen, kepun ja muiden vassaripuolueiden toimesta kaikilla hallinnonaloilla surkeaan tilaan saatettu Suomi kyettäisiin pelastamaan. Pressan vaaleissa annan ääneni parhaalle henkilölle. Kerron vielä, vaikka ei kysyttykään, että mitään tossukkaa tai Suomelle haitallista politiikkaa puolueessaan harrastanutta ehdokasta en äänestä.

      • Anonyymi

        Tämä on siis ensimmäinen äänestyskertasi koska muutenhan olisit itse syyllinen tuohon Suomen surkeaan tilaan jos olisit äänestellyt jo ennen tuota surkeaa tilaa?


      • Anonyymi

        Presidentin vaali onkin henkilövaali ja puolue ei siinä vaikuta paljon mitenkään. Oikein teet, että annat äänesi parhaimmalta tuntuvalle ehdokkaalle.


      • Anonyymi

        Ja vaalien jälkeen kuitenkin itket että sinut on petetty.


    • Anonyymi

      Äänestän että ei avaaja tapaiset pääse rakkaassa Suomessa valtaan.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei hän ole ehdokkaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei hän ole ehdokkaana?

        Voihan hän tosiaan vedättää jossakin puoluekavereidensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan hän tosiaan vedättää jossakin puoluekavereidensa kanssa.

        Äänestäjiä on tosi helppoa vetää nenästä. Ihan kaikki soopa menee läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei hän ole ehdokkaana?

        Koska tunnen sen eikä ehdolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäjiä on tosi helppoa vetää nenästä. Ihan kaikki soopa menee läpi.

        Ketkä hyötyvät demokratiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä hyötyvät demokratiasta?

        Minä. Ei ole kiva asua diktatuurissa, kuten Venäjä tai Kiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä. Ei ole kiva asua diktatuurissa, kuten Venäjä tai Kiina.

        Perziikit tuota haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä. Ei ole kiva asua diktatuurissa, kuten Venäjä tai Kiina.

        Köyhän elämä on aika kovaa molemmissa.


    • Anonyymi

      Kuka näitä tyhjiä aloituksia massapostaa ? Minua kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Ihan itse aloitan ja vastaan. Ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella itselleni. Lukijamääräkin on näissä sitätätä aloituksissa kovin pieni. Pääasia että itse viihdyn.


    • Anonyymi

      Äänestin Halla-ahoa ja toisella kierroksella ketä tahansa joka on Haavistoa vastassa jos niikseen menee

      • Anonyymi

        Ei kysytty ketä äänestät vaan miksi äänestät? Ei täällä Hämeenlinnassa todellakaan taida kukaan ymmärtää lukemaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kysytty ketä äänestät vaan miksi äänestät? Ei täällä Hämeenlinnassa todellakaan taida kukaan ymmärtää lukemaansa.

        Persut eivät Pisa tuloksia nosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät Pisa tuloksia nosta.

        Onneksi Jussi voittaa ja poistaa tuommoisten viherpiiperöiden anonyymeilyt. Pistää heidät töihin tai vankilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Jussi voittaa ja poistaa tuommoisten viherpiiperöiden anonyymeilyt. Pistää heidät töihin tai vankilaan.

        Ei pääse edes jatkokierrokselle ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Niinpä.Suomen pressa on pelkkä tuhnu.Joutais lopettaa koko virka

      • Anonyymi

        EU-mepit ovatkin ne, jotka pätökset oikeasti tekevät. EU-vaaleissa pitää äänestää.


    • Anonyymi

      Suomessa 30% jättää änestämättä.Yksin kertaisesti mikään ei muutu.
      Eli valtaapitävä saavat äänistä 21%.Nämä sitten vie suomea eteenpäin muut vikisee ja lakkoilee. Minäkin äänestän ääneni ovat menneet harakoille,niin kunnalis ja eduskuntavaaleissa.Pressanvaaleissa on osunut joskus kohdallekin.!(6 vaaleissa)

      • Anonyymi

        Minun ääni menee kanssa Harakalle!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe