Käykää 5 äänestämäsä

Anonyymi-ap

Ennakosa kannattaa antaa äänensä jos äänestyspäivänä on liätetyäsä..

17

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika huanosti seuraan nykyään politiikkaa, kun on niin paljon muuta itiosampaa harrastettavaa joka päivä. Oman kunnan taikka piirikunnan ehrokkaita aina pyrin äänestään vaalleisa.

      Täältä meijän Satakunnan vaalipiiristä, keitäs niitä niitä erhrokkaita siellä tällä kertaa on? Voin kyllä äänestää vaikka jotain Porin alueen pataporvariakin, jos Kepulla ei ole siälä ketään hyviä sikalan tai maaviljelytaustan nimiä nyt.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­y­m­f­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18218028

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Paikallislehden mukaan paikkakunnan liätemiehillä on edessä muutto Euraan, siellä on oikeitakin järviä, eikä mitään mielikuvitussellaisia.
      Mielenterveyskuntoutujille ympärivuorokautista palveluasumista tarjoavan Ykköskoti Kotirannan toiminta Huittisissa päättyy alkuvuodesta. Kotiranta on ehtinyt toimia Huittisissa yli kolmekymmentä vuotta, mutta muuttaa nyt parempien tilojen perässä Euraan.

      • Anonyymi

        Lietesuon laitamalle välittömään huittisjärven läheisyyteen on kaavailtu Lietekaari-nimistä eläköityneitten lietemiesten yksityistä hoivakotia. Hoivakotin rahotus toteutettaan ovelta ovelle-keräyksellä joten avaathan ovesi,jos siihen koputettaan!Lahjotuksena toivotaan silleitä seteleitä kummilenkillä nipuiksi sirottuna. Lahjottaneitten kesken arvotaan Lieteviestin erellisvuaren juhlanumero!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lietesuon laitamalle välittömään huittisjärven läheisyyteen on kaavailtu Lietekaari-nimistä eläköityneitten lietemiesten yksityistä hoivakotia. Hoivakotin rahotus toteutettaan ovelta ovelle-keräyksellä joten avaathan ovesi,jos siihen koputettaan!Lahjotuksena toivotaan silleitä seteleitä kummilenkillä nipuiksi sirottuna. Lahjottaneitten kesken arvotaan Lieteviestin erellisvuaren juhlanumero!

        Eli ei saa avata eikä myöskään antaa,rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei saa avata eikä myöskään antaa,rahaa

        Oikein, siellä olisi vain geggo beggo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei saa avata eikä myöskään antaa,rahaa

        Jos sais samalla äänestää onko Huittinen viellä sikaisin
        paikkakunta niin äänestäsi että ei, sillä kyllähän se on nykyään
        Vampula joka on sikaisin siellä kun on sikoja yllinkyllin.


    • Anonyymi

      Mitä tuo jatkuvasti täällä toisteltava gekko pekko oikein tarkoittaa? Liittyykö siihen joku sanaleikki, vai tarkoitetaanko sillä jotakin tiettyä henkilöä?

      • Anonyymi

        Hän on tietty henkilö. Ex talonmies. Uimamaisterin sekä lietealan tutkinnot omaava lahjakkuus jonka eläkepäivinään tapaa uimahallin alalauteilta,kesäisin uimavalvontatornista huittisjärveltä.


      • Anonyymi

        Käännäs Kekka Pekki toisinpäin ja sitten hieman muotoilet Aasialaiseen liskoonGekkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännäs Kekka Pekki toisinpäin ja sitten hieman muotoilet Aasialaiseen liskoonGekkoon

        Liian vaikea sanamuunnos ainakin minulle. Tämä gekkopekko-vitsi ei toimi yhtään. Pitäisi olla joku selvempi selitys nimitykselle, että kaikki voi nauraa mukana, jos siellä on joku hyvä vitsi siinä nimessä taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vaikea sanamuunnos ainakin minulle. Tämä gekkopekko-vitsi ei toimi yhtään. Pitäisi olla joku selvempi selitys nimitykselle, että kaikki voi nauraa mukana, jos siellä on joku hyvä vitsi siinä nimessä taustalla.

        Pitääkö olla Lieteeltä kuulostava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vaikea sanamuunnos ainakin minulle. Tämä gekkopekko-vitsi ei toimi yhtään. Pitäisi olla joku selvempi selitys nimitykselle, että kaikki voi nauraa mukana, jos siellä on joku hyvä vitsi siinä nimessä taustalla.

        Kun tajuat ja yhdistät oikeaan naamaan,ymmärrät vitsinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö olla Lieteeltä kuulostava.

        Lieteneuvos geggo


    • Anonyymi

      Ite en enää jaksa kattoa tuota stubbia, en sitten tippakaan on niin täynnä itseään. Minä minä minä!!! Miespuolinen Marin

      • Anonyymi

        Orpo pitäs elimidoida, toisin sanottuna naksauttaa niin
        loppus lakot.


      • Anonyymi

        Kyllä se toinenkin "rouva"aika vaikea on kuvitella armeijan johdossa.Tumppi sentäs on mies,
        muutoin en tiedä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe