Lävistys/tatuointi

Anonyymi-ap

Hei onko Raahessa enää paikkoja jossa voisi ottaa lävistyksen tai tatuoinnin? Ja minkä hintaisia ovat?

9

469

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kanttihousut tekkee joku yö ravintelin etustalla.

• Anonyymi

Vankilassa olleet hörhöt esim..

• Anonyymi

Itse en vastausta kysymykseen tiedä, mutta olen huomannut kun tällä foorumilla jotain itse olen kysynyt, niin täällä saa suurimmaksi osaksi vain tuollaisia vastaajien omasta mielestä hauskoja turhanpäiväisiä vastauksia. Jos et tiedä kysymykseen vastausta niin miksi pitää tulla tänne vitsailemaan, kun joku oikeasti jotain neuvoa kysyy? Ja tiedän jo, että samat idiootit tähän yrittää sitten heittää jotain hauskaa myös.

• Anonyymi

Ennen aikaan tatuoitu ihminen oli ex-vanki tai merimies. Nykyään valkoinen roskaväestö leimaa itseään ja näyttää lähinny kuin teuraaksi menevältä lehmäkarjalta, mutta näitä leimoja halutaan jopa esitellä..

• Anonyymi

Ennen oli ennen ja nyt on nyt 🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen oli ennen ja nyt on nyt 🤓

Ja kaikki paremmin

• Anonyymi

Ei nähtävästi yhtäkään tietävää ks asiasta.

• Anonyymi

Kukaan ei sentään niin tyhmä ole, että ottaisi Raahessa tatuoinnin. Oli ammattilainen tai kotipiirtäjä, niin kipität Ouluun tietenkin oikeaan käsittelyyn, jos on ihan pakko kaunis iho loppu elämäksi tuhota.

• Anonyymi

Sulatolla tai masuunilla on isojaröhöukkoja, net painaa polttomerkkin kankkuus sil tappaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2512
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1762
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      699
      1177
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      998
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      956
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      86
      819
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      97
      816
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      766
    Aihe