Hei Kaikki! Olen lähdössä noin parin viikon päästä Benalmadenaan ystäväni kanssa kahdeksi viikoksi. Haluaisin kysellä paikassa käyneiltä mitkä ovat parhaita paikkoja Benalmadenan lähistöllä (bailauspaikat, ruokapaikat,rannat yms.) Ja eikös siellä ole jo kesäkuun 16.-heinäkuun 1. jo aika kuuma? Kertokaa paikasta ja mihin kannattaa käydä:) Olisin tosi kiitollinen vastauksista:) Kiitos etukäteen!
Benalmadena, Costa del sol
7
2280
Vastaukset
- mar
Puerto Marina - huvipursisatama on se paikka, jossa bailata Benalmádenassa.
Jos pidät kalasta, niin Malagan rannikon tyypillisin ruoka on pienet friteeratut kalat: "pescaitos". Ja niistä parhaat löytyvät Carihuelan kaupunginosasta, Torremolinos, Benalmádenan naapurista.
Aika paljon tietoa saa:
www.visitcostadelsol.com- barbiegirl
kiitos:)
- anneliini
barbiegirl kirjoitti:
kiitos:)
Kannattaa käydä tsekkaamassa 24h aukio, joka on benalmadenan ja torren välissä. Aukiolla on monta baaria ja muutama yökerho, joista "kuuluisin" lienee disco KIU. Lähden itsekin Benalmadenaan heinäkuun alussa. Onko teillä jokin hotelli varattuna?
- benalmadenassa käynyt
anneliini kirjoitti:
Kannattaa käydä tsekkaamassa 24h aukio, joka on benalmadenan ja torren välissä. Aukiolla on monta baaria ja muutama yökerho, joista "kuuluisin" lienee disco KIU. Lähden itsekin Benalmadenaan heinäkuun alussa. Onko teillä jokin hotelli varattuna?
hahaa siellä Kiussa on katonrajassa sellasilla korokkeilla vähäpukeisia miehiä ja naisia tanssimassa...koskaan suomessa nähnyt sellsta normaalissa yökerhossa.
- barbiegirl
anneliini kirjoitti:
oih:D Ei ku ollaan vuokrattu kämppä:)
- anneliini
Meillä sama juttu. Ollaan vuokrattu asunto Benalmadenasta :) Harmi ettei satuta samaan aikaan paikalle. Oltaisiin voitu käydä katsomassa esim. shoppailu- ja bailupaikkoja yhdessä. Paljonko muuten maksoitte asunnosta ja missä se sijaitsee?
- barbiegirl
Harmi ettei olla siellä samaan aikaan:/ Mutta juu, nyt meillä vaihtui kämppä Fuengirolaan koska siellä Benalmadenassa asuvien lennot muuttuivat ja he lähtevätkin vasta 18.6 eikä 16.6 niinkuin piti. Mutta tämä kämppä on tosin hienompi. Saamme muuttaa Benalmadenaan kun he ovat lähteneet tai jäädä asumaan fuengirolaan. Kämppä taisi olla joku 470 yhteensä (kahdelle henkille joten molemmilta n. 235) sisältäen kaikki vuodevaate jutut yms. ja pesukoneet ja mikroaalouunin yms. Kämppä on siis yksiö (sekä benalmadenan että fuengirolan) mutta fuengirolan yksiössä tilat ovat 4 henkilölle! ja asunto on uudempi joten hienompi asunto samaan hintaa;) uu jee:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576