Lii Anderson ja Pekka Haavisto oli tekemässä jätelakia.

Anonyymi-ap

Joka oikeuttaa alueen jäteyhtiötä tuomaan jäteastian jokaiseen erillistaloon ja saa periä siitä veroluonteisen maksun asukkailta, ilman ukosottoa.

On siinä jätettä tai ei niin tilavuuden mukaan maksut asukkaalle.

Stormosseni Vaasassa on jo voittanut oikeudessa tämän lain mukaan tekemänsä laskutuksen. On mennut kahdesta oikeusasteesta läpi ja nyt korkeimmassa.

Kaikki jäteyhtiöt odottaa ratkaisua asiassa jota Stormosseni ajaa. Jätelautakunnat antaa yksinoikeuden yhdelle yhtiölle joka saa rahastaa alueen asukkaita.

8

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Historiaa. Ensimmäinen Jätelaki:
      Vuoden 1993 jätelaki (1072/1993) tuli voimaan, sen sääti Suomen eduskunta. kuten kaikki lait.
      Laske siitä. ja ihmettele kuinka nuorekkaana on Li säilynyt ja kuinka äärettömän tyhmänä sinä olet säilynyt

• Anonyymi

Asetuksia voi muuttaa ja oikeudessa menee jokaisen talon maksuvelvollisuus jäteyhtiölle, astian tilavuuden ei kilojen mukaan.

Tule sieltä komerosta jo pois.

• Anonyymi

Jäteyhtiö ei määrää maksua kilojen mukaan, vaan pönton tilavuuden. Oli sielä 2 kiloa tai 100 kiloa.
      Asuu yksinäinen mumma tai iso perhe,

https://yle.fi/a/74-20054166

Tämä tuli Marinin hallituksen aikana.

• Anonyymi

Mä maksan 2 talon maksut yhdestä pöntöstä, johon satunnaisesti saattaa joku ohikulkija viskata jätskipaperin. Kiitos jumalanmies Sipilä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä maksan 2 talon maksut yhdestä pöntöstä, johon satunnaisesti saattaa joku ohikulkija viskata jätskipaperin. Kiitos jumalanmies Sipilä.

No, Vaasan sosdemien johtaman järjestelman tullessa joka paikkaan ei ole enää väliä mihin pönttöön roskat heittää, kun maksaa aina täyden pöntön hinnan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä on sinun roskis jäätelöpaperini on roskiksessa ei nurmikollasi . Pipilä .

• Anonyymi

ainoat erittelyt ovat metalli ja lasi , nuut samaan lootaan !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1567
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe