Aloitetaan sillä että aukaistaan uusi tyhjä sivu ja kirjoitetaan tällä kertaa onnellisempi tarina
Rakastan sinua ihana nyt ja aina ❤️
Nainen kirjoitetaan kirja meistä
26
618
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitetaan vaan jossa on onnellinen loppu. Meidän tarina. ❤
- Anonyymi
Sama täällä fantsu mies 🥰💚💚
- Anonyymi
Vielä siihen jotain kerkeää kirjoittaa, vaikka ei siitä enää kovin paksua kirjaa tule. 🥹 Olen silti valmis siihen ❤️
- Anonyymi
Tiivistäminen on päivän sana - 160 merkkiä.
- Anonyymi
Kirjotetaan vaan lovet kansiin,
Aloitetaan love sanan kirjoittaminen
kimaltelevalla kynsilakalla.- Anonyymi
Onko ne kannet isotkin ja minkä väriset sinusta olisi parhaat ne kannet?-160 meni ohi.
- Anonyymi
Vielä ehtii. Kirjoittaen kepeästi ja onnellisesti, surut ja murheet eivät kuulu sen elämään. Ihana olet itse. Rakastan, rakastaen ❤️
Olipas tämä mukava ja piristävä viesti näin perjantain kunniaksi.
Hyvää viikonloppua Aloittajalle ja kiitos hyvän mielen tuottamisesta 🤩- Anonyymi
Aloitetaanko heti? 😊
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Aloitetaan. Suunnitellaan ja katsotaan onko tarpeeksi materiaalia. Jos jotain puutteita tai aukkoja havaitaan, ne pitää kokea pikaiseksi ettei projojektin aikataulu kärsisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitetaan. Suunnitellaan ja katsotaan onko tarpeeksi materiaalia. Jos jotain puutteita tai aukkoja havaitaan, ne pitää kokea pikaiseksi ettei projojektin aikataulu kärsisi.
... korjaan pikaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
No pitäiskö sinun tulla tapaamaan naista? 🙂
- Anonyymi
Sivusta: Minä (nainen) olen jostakin syystä kyllästynyt kirjoittamiseen. 😅
- Anonyymi
Ei hän kanssani halua olla tiedän sen 😔 t.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän kanssani halua olla tiedän sen 😔 t.ap
Kyllä haluan, usko vaan.
Hei rakas ❤️ tämä kuulostaa hyvältä toimintasuunnitelmalta 👍 rakastan sinua yli kaiken 🥰 oot maailman ihanin nainen 🤗 ihanaa viikonloppua just sulle 😇 annoit mulle syyn olla olemassa 💕
- Anonyymi
Toivottavasti kaivattusikin on samaa mieltä ja haluaa. En toivota kun teille mitä parhainta onnea. Itsellä ei käynyt niin hyvin kun teillä mahdollisesti voisi käydä.
- Anonyymi
En jotenkin usko että olisi samaa mieltä. 😔 T. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jotenkin usko että olisi samaa mieltä. 😔 T. Ap
Sitten yrität selvittää jos et tiedä, eihän sitä muuten saa selville. Minäkin selvitin ja sitten tiesin mikä on hänen ajatuksensa minusta ja sillein. Uskallustahan se vaatii jos sellaista ei oo mutta jokainen tekee sen miltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten yrität selvittää jos et tiedä, eihän sitä muuten saa selville. Minäkin selvitin ja sitten tiesin mikä on hänen ajatuksensa minusta ja sillein. Uskallustahan se vaatii jos sellaista ei oo mutta jokainen tekee sen miltä tuntuu.
Miksi oot sitten palstalla vielä?
- Anonyymi
Olipa kerran elämä,sen pituinen se.
Tiivistetty. - Anonyymi
Mun tapauksesssa se kirja on jo poistomyynnissä, yhden hinnalla 5. Vie vaikka roskiin!
- Anonyymi
Ikävä on.
E - Anonyymi
Ainahan kirjan voi myös julkaista postuumisti.
- Anonyymi
En haluis menettää häntä ❤️t.ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674