Aloitetaan sillä että aukaistaan uusi tyhjä sivu ja kirjoitetaan tällä kertaa onnellisempi tarina
Rakastan sinua ihana nyt ja aina ❤️
Nainen kirjoitetaan kirja meistä
26
539
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitetaan vaan jossa on onnellinen loppu. Meidän tarina. ❤
- Anonyymi
Sama täällä fantsu mies 🥰💚💚
- Anonyymi
Vielä siihen jotain kerkeää kirjoittaa, vaikka ei siitä enää kovin paksua kirjaa tule. 🥹 Olen silti valmis siihen ❤️
- Anonyymi
Tiivistäminen on päivän sana - 160 merkkiä.
- Anonyymi
Kirjotetaan vaan lovet kansiin,
Aloitetaan love sanan kirjoittaminen
kimaltelevalla kynsilakalla.- Anonyymi
Onko ne kannet isotkin ja minkä väriset sinusta olisi parhaat ne kannet?-160 meni ohi.
- Anonyymi
Vielä ehtii. Kirjoittaen kepeästi ja onnellisesti, surut ja murheet eivät kuulu sen elämään. Ihana olet itse. Rakastan, rakastaen ❤️
Olipas tämä mukava ja piristävä viesti näin perjantain kunniaksi.
Hyvää viikonloppua Aloittajalle ja kiitos hyvän mielen tuottamisesta 🤩- Anonyymi
Aloitetaanko heti? 😊
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Aloitetaan. Suunnitellaan ja katsotaan onko tarpeeksi materiaalia. Jos jotain puutteita tai aukkoja havaitaan, ne pitää kokea pikaiseksi ettei projojektin aikataulu kärsisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitetaan. Suunnitellaan ja katsotaan onko tarpeeksi materiaalia. Jos jotain puutteita tai aukkoja havaitaan, ne pitää kokea pikaiseksi ettei projojektin aikataulu kärsisi.
... korjaan pikaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
No pitäiskö sinun tulla tapaamaan naista? 🙂
- Anonyymi
Sivusta: Minä (nainen) olen jostakin syystä kyllästynyt kirjoittamiseen. 😅
- Anonyymi
Ei hän kanssani halua olla tiedän sen 😔 t.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän kanssani halua olla tiedän sen 😔 t.ap
Kyllä haluan, usko vaan.
Hei rakas ❤️ tämä kuulostaa hyvältä toimintasuunnitelmalta 👍 rakastan sinua yli kaiken 🥰 oot maailman ihanin nainen 🤗 ihanaa viikonloppua just sulle 😇 annoit mulle syyn olla olemassa 💕
- Anonyymi
Toivottavasti kaivattusikin on samaa mieltä ja haluaa. En toivota kun teille mitä parhainta onnea. Itsellä ei käynyt niin hyvin kun teillä mahdollisesti voisi käydä.
- Anonyymi
En jotenkin usko että olisi samaa mieltä. 😔 T. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jotenkin usko että olisi samaa mieltä. 😔 T. Ap
Sitten yrität selvittää jos et tiedä, eihän sitä muuten saa selville. Minäkin selvitin ja sitten tiesin mikä on hänen ajatuksensa minusta ja sillein. Uskallustahan se vaatii jos sellaista ei oo mutta jokainen tekee sen miltä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten yrität selvittää jos et tiedä, eihän sitä muuten saa selville. Minäkin selvitin ja sitten tiesin mikä on hänen ajatuksensa minusta ja sillein. Uskallustahan se vaatii jos sellaista ei oo mutta jokainen tekee sen miltä tuntuu.
Miksi oot sitten palstalla vielä?
- Anonyymi
Olipa kerran elämä,sen pituinen se.
Tiivistetty. - Anonyymi
Mun tapauksesssa se kirja on jo poistomyynnissä, yhden hinnalla 5. Vie vaikka roskiin!
- Anonyymi
Ikävä on.
E - Anonyymi
Ainahan kirjan voi myös julkaista postuumisti.
- Anonyymi
En haluis menettää häntä ❤️t.ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185