Halla-aho Jussi on valintani ja vaalilippuun piirrä kuutosen.
Äänestän Jussia numero 6 presidentiksi
26
657
Vastaukset
- Anonyymi
Kuutosen perään vielä piste etteivät luule yhdeksiköksi ja itse kirjoitan vielä ehdokkaan nimen vaalilippuun niin ei jää mitään epäselvyyttä ketä äänestän.
- Anonyymi
Kyllä saa olla tarkkana, ettei vahingossa piirrä 9. Tuo onkin hyvä neuvo, että kirjoittaa siihen vielä nimen Jussi, niin tulee selväksi.
- Anonyymi
Hihihi. On tämä hassu palsta. Vielä että Mestari. Tulee paremmin huomatuksi.
- Anonyymi
Kuutosen piirrän minäkin.
- Anonyymi
Minä piirrän hämähäkin väärinpäin.
- Anonyymi
Kävin äänestämässä Jussia numero kuutosta.
- Anonyymi
Älä narraa, oot käyny jo aiemmin. Mainostat vain.
- Anonyymi
Viis siittä
- Anonyymi
Hahahahahahahah Kutonen (6) on Jutta Urpilainen ja ysi (9) on Sari Essayah. Hyviä valintoja, koska hukkaan menee äänesi.
Mutta harva persu tuntee numeroitakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahahahahah Kutonen (6) on Jutta Urpilainen ja ysi (9) on Sari Essayah. Hyviä valintoja, koska hukkaan menee äänesi.
Mutta harva persu tuntee numeroitakaan.En ole Persu vaikka Jussia äänestin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Persu vaikka Jussia äänestin.
Moni muukin Keskustalainen äänestää Jussia no 5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taija äänestää, ne äänestää Ollia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta harva persu tuntee numeroitakaan.Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taija äänestää, ne äänestää Ollia.
Niin tehdään.
- Anonyymi
Jussi Halla-ahon numero on 5.
Sen sijaan 6 on Urpilaisen numero. Aloitus on raukkamainen hämäys. Laitan poistoon. - Anonyymi
Laitoin varmuuden vuoksi kuutosen ja ysin molemmat paperiin.
- Anonyymi
Varmasti menee perille. Ja Jussi 69 saa pisteitä.
- Anonyymi
Demarit on outo porukka. Demarit ei enään äänestä demareita mihinkään vastuulliseen tehtävään. Vähenevä sosialistien joukko ei pysty muuhun kuin kieroiluun.
- Anonyymi
Kovin iäkkäältä näytti Jussi69 kahviteltan väki.
- Anonyymi
Keskustalaisten keski ikä yli 80v. Heitä ei montaa kauan ole. Kuolee pois puolue, niin kävi Euroopassa ja Suomi tulee viiveellä. Ensivuonna jos kannatus yli 5% olisi todella ihme.
- Anonyymi
Missä kahviteltta ollut ? Nuoret ja Nuoret aikuiset kaikki äänestää Persuja, ei ole saatto hoito iässä olevia kuten Keskustassa.
- Anonyymi
Missä kahvi teltta ollut? Kannuksessa ei ainakaan ollut.
- Anonyymi
Jallu lehdessä oli kuva aikoinaan 69 asennosta ,jos se on oikea numero.
- Anonyymi
Siirtopersu ja mustalaiset äänestää kannuksessa jussia muut rehniä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569