olisi mukava lähteä sun kanssa jollain proomulla seilaamaan..näen jo itseni sellainen kalastajahattu päässä myrskyssä kiskomassa purjeita ⛵😄
Osaatko mies purjehtia?
15
461
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten ok, mutta proomussa ei ole mastoja purjeille.
- Anonyymi
Asiaa 😁
- Anonyymi
Sulla mies kalastajan hattu ja sulhollas klassiset nappaskengät
- Anonyymi
Posh!😵💫
- Anonyymi
No niin,varusteet on valmiina.jos pyydän ilta teelle,, näkkäriä löytyy..
- Anonyymi
Kyllä se proomukin jossain välissä hankitaan, mutta aloitetaan ensi jollalla, jossa korkeat purjeet. Sillä pääse paremmin tunnelmaan myrskysäässä.
- Anonyymi
no mikä malli olisi hyvä?
Hei kuulostaapa romanttiselta 🥰 en oikeen taita purjehdustaitoja 😅 muten vois vaikka lähtee 🤔
- Anonyymi
En tajua tätä niin hyvin kuin laavujutun .
T.n - Anonyymi
Mennäänkö ensin vaikka matkustajalaivalle, niin opit jo jotain siellä?
- Anonyymi
Lotja vois olla parempi 😳
- Anonyymi
Mennään mielummin jokea melomaan kanootilla, siis jos osaat uida toki ettet huku kun keikataan .
- Anonyymi
Miehille usein syntyy tunne kaikkivoipaisuudesta, kun mieleinen nainen on näköpiirissä. Uskon että purjehtimisen taitaa jokainen mies joka rakastaa naista.
https://youtu.be/LT3M86fv1G8 - Anonyymi
Minä näen sinut nainen jo ensimmäisen aallon tullessa oksentamassa. Meri ei leikkiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604