Saimme lapsen viime vuonna. Pian syntymän jälkeen huomasin, että vaipat kiihottavat minua kovasti. Siis ihan pelkät vaipat, ei lapsi vaipoissa. Olen masturboinut usein vaippaan ja sitten heitän sen pois. Vaimo ihmettelee kun vaippoja.tuntuu kuluvan paljon ja aina saa olla ostamassa lisää. Olen menettänyt kiinnostukseni normiseksiin ihan kokonaan näiden vaippojen vuoksi. En uskalla kertoa vaimolle, pelkään tulevani jätetyksi.
Onko kellään muulla isällä tapahtunut samoin?
Outo kiihottuminen?
Anonyymi-ap
3
438
Vastaukset
- Anonyymi
harmi että heräsit tähän vasta nyt. parisuhde vaippapaketin kanssa olisi tullut halvemmaksi kuin nainen ja lapsi.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18219963
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Lopeta trollaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.167865- 244707
- 1013909
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi153293- 943166
- 553059
- 332777
- 462564
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132220Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää92025