Saimme lapsen viime vuonna. Pian syntymän jälkeen huomasin, että vaipat kiihottavat minua kovasti. Siis ihan pelkät vaipat, ei lapsi vaipoissa. Olen masturboinut usein vaippaan ja sitten heitän sen pois. Vaimo ihmettelee kun vaippoja.tuntuu kuluvan paljon ja aina saa olla ostamassa lisää. Olen menettänyt kiinnostukseni normiseksiin ihan kokonaan näiden vaippojen vuoksi. En uskalla kertoa vaimolle, pelkään tulevani jätetyksi.
Onko kellään muulla isällä tapahtunut samoin?
Outo kiihottuminen?
Anonyymi-ap
3
436
Vastaukset
- Anonyymi
harmi että heräsit tähän vasta nyt. parisuhde vaippapaketin kanssa olisi tullut halvemmaksi kuin nainen ja lapsi.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18219963
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Lopeta trollaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333