Kun olen ahdistunut ja jännitän hirveästi (diagnosoitu sos. tilanteiden pelko ja ahdistus), vireystasoni romahtaa ja olo on kuin olisi saanut sedatiivisia lääkkeitä, vaikka en ole ottanut mitään lääkkeitä.
Voiko ahdistus ja jännittäminen uuvuttaa noin paljon?
Sukujuhlissa ja joissain tapaamisissa yms. todella rankat oireet. Vieraat saapuvat hetkenä minä hyvänsä, mutta silmät painuu väkisin kiinni, hengitys raskasta, ei jaksa hymyillä, haukottelee koko ajan.
Ahdistuksesta sedatoitunut olo
Anonyymi-ap
3
462
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Kuulostaa vähän paniikkihäiriöltä. väsymys ja uneliaisuus voi liittyä energian puutteeseen. Ymmärsin että sulla menee psyykkistä ja fyysistä energiaa siihen että pysyt tolpillasi. haukottelu taas voi liittyä aivojen lämmönsäätelyyn, sillä kylmä ilmavirta jäähdyttää aivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.338077- 434583
- 324423
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132793
- 312656
- 332429
- 442343
- 1642043
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise601810