Mitäs teillä on kesäisin ja talvisin ilmankosteus millaisessa asunnossa. Täällä 2016 rakennetussa Laajasalon vesikiereisessä ja ilmastoidussa talossa on ollut omalla mittarilla 14% nyt talvella. Kosteuden on saanut päälle 20, jos pyykkaa ja tiskikonepyörähtää ympäri. Ainakin nyt superpakkasilla oli oma haasteensa. Nenä vuotaa aamuisin verta sen takia. Nyt otettu lämmitys pois päältä lattioista ja tukittu hieman tuuletusta, jottei puhalla.
Kerrostalojen ilmankosteus
8
292
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ilmankostutus on asukkaan itse hoidettava, ei ole olemassa mitään keskusilmankostutusjärjestelmiä.
- Anonyymi
Ilmastoinnin yhteyteen on mahdollista rakentaa mutta koskaan nähnyt. Ilmastointikin asuintaloissa hyvin harvinainen.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
pidä ikkunaa auki,minun vuokra asuntooni tuli t.o.d.e.l.l.a kuiva ilma sen jälkeen kun taloon tehtiin vesiputkiremontti ja remppatyypi menivät alentamaan huippuimurin nopeutta ja jättivät sen myöskin niin rempan jälkeen(ei ilmoitettu asukkaalle) ja myöskin teki jonkun putkivirityksen vessan ilmanvaihtoon (koneellinen poisto) kun laskivat katon ja sekin vähensi ilmanvaihtoa.rempan jälkeen ei enää A4 paperi ole pysyny venttiileissä ja sisäilma muuttui superkuivaksi kun menivät hiljentämään huippuimurin ja staattinen sähkö tuli ongelmaksi myös,aivan järkyttävän kuivaa ilmaa (iho hilseilee kasaksi lattialle) ja vaatteet rätisee sähköstä
- Anonyymi
Kurkkua näkyy kostutetun ahkeraan, koten essonbaarin asiantuntijan toimenkuvaan kuuluu.
Ilmanvaihdon vähentäminen ei alennan ilmankosteutta, vaan päinvastoin.
Liian kuiva sisäilma on pitkään jatkuneiden pakkaskelien seuraus. Jos ilma EI mene kuivaksi pakkasella, niin silloin ilmanvaihto on aivan olematonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurkkua näkyy kostutetun ahkeraan, koten essonbaarin asiantuntijan toimenkuvaan kuuluu.
Liian kuiva sisäilma on pitkään jatkuneiden pakkaskelien seuraus. Jos ilma EI mene kuivaksi pakkasella, niin silloin ilmanvaihto on aivan olematonta.Niin munkin mielestä. Kosteus lisääntyy kun ilmanvaihto vähenee. Tosin ilmanvaihdolla ei säädellä kosteutta muutenkaan. En ymmärrä näitä kuiva sisäilma kysymyksiä vaikka olen sisäilmasairas. En oirehdi kosteusprosentin mukaan vaan päästöjen ja partikkelien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian kuiva sisäilma on pitkään jatkuneiden pakkaskelien seuraus. Jos ilma EI mene kuivaksi pakkasella, niin silloin ilmanvaihto on aivan olematonta.kaikenlaisia hoopoja tänne kirjoittaakin! "Ilmanvaihdon vähentäminen ei alennan ilmankosteutta, vaan päinvastoin" sitähän se juuri sanoikin..kannattais lukea se teksti ennekuin tuomitsee,jos osaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362516- 372441
- 951759
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511310Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861301Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51195Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2781080- 561038
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi38769- 27760