Tuhkaa syntyy melko paljon omakititalossa.
Olen tehnyt niin että talvisaikaan lumisateen jälkeen levitän tukan pitkin pihapolkuja.
Kun linkoan polut lentää tuhka lumen mukana laajalle ravitsemaan pihamaita.
Tuhka myös nopeuttaa lumikinosten sulamista ja emäksisenä korvaa kalkituksen, myös muut ravintoaineet tulevat kasvien hyödyksi.
Tuhkat hangelle
11
323
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva systeemi. Levittää kaikki polttojätteen lopputuotteent ja palamattomat partikkelit kotipihaansa. Lyijyt, kadmiumit,arseenit, asbestit, elohopeat, rautanaulat ym.
Oon omani heittänyt ihan vaan roskikseen.- Anonyymi
Hoitaja taitaa viedä.
- Anonyymi
Tuo juuri.
Eipä saa heittää maahan luontoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo juuri.
Eipä saa heittää maahan luontoon.Omaan pihaan saa. Piha ei ole luontoa.
- Anonyymi
Asbestihan palaa juu
- Anonyymi
Mahtava juttu, koska saamme lukea jonkin yhtä mahtavan aloituksen ?
- Anonyymi
Tässä stalkkeri joka valvoo kaikkia aloituksia samoin lausein
- Anonyymi
Wanha konstihan tuo, korvaa tosiaan kalkituksen. Mutta miksi ihmeessä poluille? Minä heitän tuhkat ämpäristä suoraan nurmikolle. Reipas heitto, niin kevyt tuhka leviää varmaan 15 m2 alueelle.
Aiheesta mieleen, kun kolmisen vuotta sitten rouva pakotti lannoittamaan nurmikon. Hienosti kyllä kasvoi, sai leikata 2 x viikossa. Ei ikinä enää, on sen verran paljon leikattavaa...- Anonyymi
Paras "nurmikko" on sammal.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras "nurmikko" on sammal.
On jos ei ole lasten kovan kulutuksen kohteena.
- Anonyymi
Itse tuli heitettyä myös pellon reunaan ja kasaa myös sulattamaan. Ei linkoa ollut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984