Liukueste teipin liimaus estään sen puhelimen tipahtamisen kädestä ja älypuhelimen jos ei käytä sitä nahkakuorta 2 vuotta pysyy ainakin omassa käytössä on kestänyt sitten uusia leikata sopivat palat liimapaperi pois ja liimata takaisin paikoilleen minun kaikki juppinallet ovat kaikki täynnä niitä .📱.
Puhelin liukas kuin saippu suihkussa lentelee minne sattuu
Anonyymi-ap
4
248
Vastaukset
- Anonyymi
Laita pikaliimaa puhelimen takakuoreen ja tartu siihen luuriin sitten. Pysyy kädessä rähmäkäpälälläkin sen jälkeen.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
"Ihmiset ovat eläneet vuosia ilman kännykkää ja nykyihmiset eivät osaa edes ulostaa ilman kännykkää."
- Anonyymi
Pitäähän ne toimitusohjeet (kakkaamisohjeet) lukea ensin netistä ja sen toimituksen aikana voi sitten aivan hyvin vaikka lurkata tai pelata tmv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940