Kun suurin osa imatralaisista venäläisiä, taitaapi jopa suurin osa maista, rakennuksista venäläisten omistuksessa. Ja vaikka venäläisoimistus olisi pienempää niin kummat voittaisi, venäläiset vai suomalaiset vai jonkin muun maalaiset Imatrallaa? Ja miten määrittelet voittamisen?
Ketä Imatra puolustaisi
9
353
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten ehkä tiedätte Kilpisjärvestä kerrotaan norjalaisten omistavan Kilpisjärvestä noin 95%? Niin eikö silloin valtion raja mene väärästä kohtaa?
- Anonyymi
Kyllä, olet oikeassa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Venäjältä Imatralle muuttaneita josta osa kaksoiskansalaisia on kyllä suuri määrä.
Suurin osa heistä on täysin Putinin ja Kremlin propagandan aivopesemiä.- Anonyymi
Kuinka monta kaksoiskansalaista tunnet henkilökohtaisesti? Et varmaan yhtään, mutta katsot kuitenkin itsevarmasti tietäväsi suurimman osan ajatusmaailman? Sillä lailla 👍 😄
- Anonyymi
Politiikot ainakin puolustaisi venäläisiä. Monta vuotta heitä on kiinnostanut vain muualta tulleiden hyvinvointi. Omista ei niin väliä.
- Anonyymi
Venäjämielistä porukkaa kyllä! Suosi venäläistä potki suomalaista. Hyvin menee...
- Anonyymi
Voevoe
- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882