Acerin kannettavat näyttävät olevan hinta-laatu-suhteeltaan loistavia. Välillä kuitenkin kuulee juttua siitä, että koneet hajoilevat, eivät toimi oikein jne. Tahtoisin kuulla muiden kokemuksia Acerin kannettavista. Itse olen ajatellut ehkä hankkia Aspire 3022 WLMi:n.
Acerin kannettavat
3
1219
Vastaukset
- nimim__
Muutaman päivän on nyt ollut 3002lmi malli ja täytyy sanoa että vallan mainio peli on!
Jos oikeaa kannettavaa kannettavaa haluaa niin aspire mallisto ei ehkä ole paras mahdollinen kun akkukaan ei kestä juuri puoltatoista tuntia kauempaa. Mainio pöytäkoneen korvike kuitenkin ja hinta enemmän kuin kohdallaan. Osuipas ajankohtaisesti tämä kysymys, kun juuri suunnilleen tasan parivuotiaasta TravelMate 654:stä levisi kovalevy. Se tosin on varmaan enemmän levyn valmistajan Toshiban kuin Acerin ansiota. Muuten olen ollut vekottimeen oikein tyytyväinen - Riittävän laadukas näyttö, akku kestää pari tuntia ja aikanaan oli suorituskykyynsä nähden kevyemmästä päästä. Ei mitään valittamista.
- Jarcon
Itse meinasin ostaa täysin saman koneen. Täytyy vielä tutkia vähäsen, ettei tule tehtyä huonoja kauppoja, mutta tuo kyllä vaikuttaisi hyvältä.
Miten on, onko toi ATI X600 näytönohjain hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311756
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161482Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291022- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90894- 66851
- 1780
- 46761
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9691Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668