Mikä olisi paras kanava

Anonyymi-ap

Mikä olisi paras kanava tavoittaa fiksuja, femmehköjä, viehättäviä sekä korkeakoulutettuja lesbonaisia? Onko nettiryhmistä (fb?) hyviä kokemuksia kenelläkään?

30

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä olen löytänyt Facebookista Whatsapp ryhmiä. Niissä on mukavaa porukkaa joka makuun.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Liputan wa-ryhmien puolesta. Olen kahdessa mukana, toisessa jo viitisen vuotta. Siinä tullut tiettävästi kaksi paria. Mainio tapa tutustua ja sopii myös meille maalla asuville. Ei tarvitse lähteä kauas pippaloihin.

      • Anonyymi

        Joo tutustuu jollain tavalla, mutta sen kummempaa ei kehity kun ei nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tutustuu jollain tavalla, mutta sen kummempaa ei kehity kun ei nähdä.

        Samaa mieltä tästä. Pelkällä kirjoittelulla ei etene.


    • Anonyymi

      Parhaat kanavat tavoittaa on yksityiset someryhmät. FB:n ryhmissä ei keskustella.

    • Anonyymi

      Livetapaamiset ja pienet someryhmät. Facessa ei tapahdu yhtikäs mitään.

    • Anonyymi

      Kellään kokemusta Hingestä?

      • Anonyymi

        Ei mutta vois kokeilla kesällä.


      • Anonyymi

        Täytyypä kokeilla joskus.


    • Anonyymi

      Onko sellaisia lesboja olemassa vapaana, jotka olis sekä korkeakoulutettuja että kuumia/viehättäviä feminiinisellä tavalla? Tuntuu että enemmistö mitä tulee vastaan on poikatyttöjä ja androgyynisiä tätimäisellä tavalla. Jos näin on, varaan seuraavan lipun nunnaluostariin.

      • Anonyymi

        Lisään. Harmittaa, että kun harvoin kohtaa naisellisen, hyvännäköisen ja fiksun, hänellä vaikuttaa olevan preferenssi maskuliinisiin naisiin tai hän on bi/hetero. Kuumat lesbot, kuollut luonnonvara?


    • Miten mulla tökkii pikkusen tuo, kun haetaan korkeakoulutettuja. No oma on ongelmani 😅

      • Anonyymi

        Korkeakoulutus indikoi yleensä parempia keskustelutaitoja ja laajempaa ymmärrystä elämästä erilaisista näkökulmista vs amis ja lukiopohja. Se ei kuitenkaan riitä yksinään, myös fyysinen vetovoima täytyy olla olemassa.
        Rehellinen vastaukseni on, etten halua sitoutua kumppaniin jota en voi kunnioittaa (huomattavasti minua hitaampi päästään, yleinen laiska ajattelu, yksioikoisuus tms.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korkeakoulutus indikoi yleensä parempia keskustelutaitoja ja laajempaa ymmärrystä elämästä erilaisista näkökulmista vs amis ja lukiopohja. Se ei kuitenkaan riitä yksinään, myös fyysinen vetovoima täytyy olla olemassa.
        Rehellinen vastaukseni on, etten halua sitoutua kumppaniin jota en voi kunnioittaa (huomattavasti minua hitaampi päästään, yleinen laiska ajattelu, yksioikoisuus tms.)

        Ok, ymmärrän osin. Ite vaan ajattelen, jotta ei se koulutustaso oo kovinkaan tärkeä. Työelämässä ja opintojen aikana kun on tullut aika tavalla kaikkea nähtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeakoulutus indikoi yleensä parempia keskustelutaitoja ja laajempaa ymmärrystä elämästä erilaisista näkökulmista vs amis ja lukiopohja. Se ei kuitenkaan riitä yksinään, myös fyysinen vetovoima täytyy olla olemassa.
        Rehellinen vastaukseni on, etten halua sitoutua kumppaniin jota en voi kunnioittaa (huomattavasti minua hitaampi päästään, yleinen laiska ajattelu, yksioikoisuus tms.)

        Ei se kyllä aina noin mene todellisessa elämässä. Joku ns perusduunari voi olla älykäs ja keskustelutaitoinen, kun taas korkeasti koulutettu tiedä maailmantilanteesta yhtään mitään tai osaa edes käytännön asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä aina noin mene todellisessa elämässä. Joku ns perusduunari voi olla älykäs ja keskustelutaitoinen, kun taas korkeasti koulutettu tiedä maailmantilanteesta yhtään mitään tai osaa edes käytännön asioita.

        Sovitaan että ollaan pahasti eri mieltä. ;) Keskustelutaitoinen tarkoittaa melkoisesti eri asioita akateemiselle kuin vaikkapa duunarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeakoulutus indikoi yleensä parempia keskustelutaitoja ja laajempaa ymmärrystä elämästä erilaisista näkökulmista vs amis ja lukiopohja. Se ei kuitenkaan riitä yksinään, myös fyysinen vetovoima täytyy olla olemassa.
        Rehellinen vastaukseni on, etten halua sitoutua kumppaniin jota en voi kunnioittaa (huomattavasti minua hitaampi päästään, yleinen laiska ajattelu, yksioikoisuus tms.)

        Nykyään voi olla korkeakoulututkinto amispohjalta myös.

        Minä ajattelen, että voin vaatia toiselta samoja asioita, mitä itse olen. Kunnioitan kuitenkin ihmisten erilaisuuden muotoja ja monikin on minua fiksumpi toisissa asioissa ja minä taas lahjakkaampi jossain muussa. Sen perusteella en tee kumppaniin liittyviä valintoja. En vaadi täydellisyyttä, koska en itsekään ole täydellistä lähellä. Hyvä tyyppi silti.


    • Anonyymi

      Mä olen taas havainnut, että nimenomaan tohtori- koulutetut on käytännönelämästä aivan pihalla ja niiden kodinhoidon taidotkin on aivan surkeita. Elää käytännössä kuin jotkut siat, kirjakasoja ja papereita levällään, haisee, ei huolehdi ulkonäöstään, rumat kodit, ei ole edes kiinnostuneita sisustamaan, ei osaa koskettaa toista, itseänsä ja työtänsä täynnälevia, ei oikeaa älykkyyttä, kun vain muiden ideoita/teorioita elämästä ilman mitään ratkaisukeskeisyyttä ja omaa osaamista, heikot hermot, mielenterveysongelmia, ei osaa elää perhe-elämää, ei kestä elämän haasteita jne.

      Että ei kiitos.

      • Anonyymi

        Oletko seurustellut monenkin tohtorin kanssa?


      • Anonyymi

        Itse voisin sanoa aivan samoin vaaleahiuksisista naisista (dataa on kolmen vaaleahiuksisen kumppanin kanssa seurustelun verran). Kaikki ovat olleet aivan vääränlaisia, monin eri tavoin. Kannattaa siis suosia jonkin muun väriset hiukset omaavia kumppaneita. Terveisin, se oikea älykkö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse voisin sanoa aivan samoin vaaleahiuksisista naisista (dataa on kolmen vaaleahiuksisen kumppanin kanssa seurustelun verran). Kaikki ovat olleet aivan vääränlaisia, monin eri tavoin. Kannattaa siis suosia jonkin muun väriset hiukset omaavia kumppaneita. Terveisin, se oikea älykkö.

        Mie oon entinen blondi. Nykysellään pää on semmonen sekavärinen, ei oikein minkään värinen, vaan ei ihan viälä harmaakaan. Aivan yhtä pihalla oon monista asioista kun vaaleampanakin, eikä älliä tai tietoa oo päähän tullu liioin, eikä ainakaan samaa vauhtia kuin tukan tummemmaksi veti. Terkuin, se...miten se meni, "nuori ja kaunis", ennää vaan se "ja."


      • Anonyymi

        Autismi-adhd varmaan vaikeuttaa elämää monella. Lisäksi ajatteluun keskittyvä työ voi kaventaa kehokeskeisen tietoisuuden taitoja.


      • Anonyymi

        Sieltä tuli aikamoinen yleistyslitania.
        Tohtoritutkinto ei tee kenestäkään hyvää tai edes tavoiteltavaa kumppania, se nyt on selvä. Akateemisissa on tosiaan teorioissaan pyöriviä, ääri-idealisteja ja epäkäytännöllisiä, aseksuaalia ja ihmissuhdetaidoiltaan heikkoja. Muitakin onneksi on, ja heistä kannattaa valita. Akateeminen tutkintotausta olisi ehkä parempi, muttei mikään pakollinen homma itselleni. :)


    • Anonyymi

      Pitäisi yhden kanavan riittää.

    • Anonyymi

      Jos mietitään keskustelun tasoa, ni ei ainakaan täältä:) Kuinka korkeasti koulutettu olisi kiikarissa?

      • Onko se sitten kanavan vika 😁 Ite en laittaisi kriteeriksi tuommosta korkiaa koulutusta niinkään. Opittuna tarttis olla mielellään kyllä hyvät käytöstavat ynnä kuuntelu- ja keskustelutaito. Huumorintajua kai on tai ei ja jos tuo jälkimmäinen, niin ei sovi ainakaan mun kanssa yhteen. Vaikka ei sitä aivan kaikelle tartte naureskella.


    • Anonyymi

      Whatsapp ryhmät on ehdottomasti parhaita yhteisöjä nykyään.

    • Anonyymi

      En tiedä mistä tavoittaa, mutta ymmärrän pointtisi, josta keskustelu lähtikin sitten vänkäämiseen ja ihan toisiin lillukanvarsiin.

      Ehkäpä ap kokee, että keskustelu on aika erilaista korkeakoulutetun kuin jonkin elämässäoppineen kanssa. Itsekin akateemisena tahdon, että voi puhua asioista metatasolla . Se ei aina varmaan vaadi korkeakouluja, mutta usein kyllä. Ihmiset on aika arkisia puhujia keskimäärin, ja pelkkä tapahtumien pöliseminen ja päivän kertaaminen ei itsekään kiinnosta.
      Toivon myös, että kumppani lukee jaxseuraa niin kirjallisuuskeskusteluja kuin yhteiskuntaakin, käy teatterissa, museoissa ja sillee. Niistä aiheista syntyy puhetta, mutta suurimmalla osalla ei ole safkailua tai kuntosalia enempää sanottavaa. Ja se vaan on tylsää.

      • Anonyymi

        Hyvin kiteytetty. Olisi vankeusrangaistus olla suhteessa, jossa toinen osaa keskustella suurin piirtein vain ruuasta, säästä, urheilusta ja talon kunnostamisesta tms. Tai arkisista faktoista. Niitä voin lukea verkosta itsekin.

        Toivottavasti jokaiselle löytyy se oikea henkilö kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe