Eikö naista kiinnosta vai mitä? Tilanteeni

Anonyymi-ap

Näin jokin aika sitten ensimmäistä kertaa yhden kaverini kanssa aikaa viettäessäni yhtä hänen kaveriaan. Vaihdoimme numeroita ja olemme viestein keskustelleen pidän romanttisesti tästä naisesta ja haluaisin tavata hänet uudestaan. Olen pari kertaa ehdottanut hänelle tapaamista mutta hän ei ole suostunut. Muutenkin hän on tapaamista ehdottaessani vaikuttanut vähäpuheiselta/siltä ettei häntä kiinnosta. Kuitenkin kun muista asioista viestittelemme hän on keskustelussa ihn täysillä mukana ja tuntuu siltä että keskustelee kanssani ihan mielellään. Silloinkin kun näimme porukasaa niin hän oli todella puhelias. Voiko olla että häntä ei vain kiiinnosta vai että hänellä on kiireitä?

4

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kiinnostunut kun ei halua nähdä. On vaan kohtelias kun juttelee sun kanssa. Aloittaako koskaan keskusteluja? Jos ei, niin se on varma merkki ettei kiinnostusta ole. Kysy asiasta suoraan, niin todnäk saat pakit.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18222709

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hän ei luultavasti ole susta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Hän voi hyvinkin pitää sinusta ihmisenä ja pitää sua hyvänä ja mukavana tyyppinä, jonka kanssa on kiva keskustella, mutta ei tosiaan tunne romanttista kiinnostusta sua kohtaan. Tai tuolt tuo ainakin minusta kuulostaa. Noin minä toimisin, jos pitäisin jotakuta miestä mukavana ja kivana ihmisenä, mutta en halua viritellä mitään läheisempää juttua. Itse tosin sanoisin sen suoraan, että en ole siinä mielessä kiinnostunut, jos toinen pyytelisi mua ulos ihan kaksistaan.

    • Anonyymi

      Joko se haluaa että jahtaat vain sitä, tai sitten ei kiinnosta. Kannattaa lopettaa yrittämästä, jos nainen alkaa laittamaan esteitä tielle eli ei halua nähdä, tai keksii tekosyitä ja ei ehdota itse tapaamista.

      Tuhlaat aikaasi sellaiseen joka ei varmaan tule ikinä näkemään sinua mahdollisena kumppanina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2870
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1860
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1300
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe