mikä on teidän tehtävä

Anonyymi-ap

Jos kävisi niin että suomi ajautuisi sotaan venäjän kanssa? itse sain tarkka-ampuja koulutuksen ja olen sotilasarvoltaan luutnantti.

28

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseni tehtävä olisi hippulat vinkuen huitsin nevadaan.en todellakaan osallistuisi naton ja venäjä sotaan!

      • Anonyymi

        Se oli eri asia tapella viimesodissa Stalinin (jousimies-maatiikeri, vastaa suurinpiirtein luonnetta vesimies-rotta) valtaa, puhdistuksia ja kansansiirtoja vastaan, nyt tuolla on Venäjä ja Putin (vaaka-vesilohikäärme, vastaa suurinpiirtein luonnetta oinas-koira).
        Jos joku ei näistä ymmärrä, hänen pitäisi olla huolissaan kehityksensä tasosta. Hallitus ei ole siitä huolissaan, ja lastentarhassa, jossa ei ole aikuisia, lapset eivät osaa olla huolissaan toistensa kehitystasosta, koska ei ole mihin verrata


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­­y­­m­f­­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18223479

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pikkuisen on huono suomenkielen taito upseerismiehellä.

      • Anonyymi

        Eipä tuo kovin rautainen ole sullakaan.


      • Anonyymi

        Sinne putinin joukkoihin joudut!


    • Anonyymi

      Kiväärit kekoon ja pakoon on mun mentaliteetti typerien johtajiemme kotkan selän takana elvistelyn johdosta syntyneessä sodassa.

    • Anonyymi

      pioneeri

    • Anonyymi

      Tulittaa ***ssää niin ***eleessti. Sinulle puoliautomatic ranudovi ja meille rk , Pum Pum Pum, siinä rytisee

      • Anonyymi

        Tykkäät tuhota omaa rotuasi?


    • Anonyymi

      Odottaisin, että nämä paikallista valtaa pitävät feministit hoitaa hommat :) Turhaa on miehen sekaantua tuommoiseen.

    • Anonyymi

      Minä kuulun viihdytysporukkaan. Varusteena kunnon tuubi rasvaa.

    • Anonyymi

      Kysy Jari Nallilta Persut, hän tietää toimintatavat

    • Anonyymi

      Tulla kaapista ulos! Hih, niinpä!

    • Anonyymi

      Sotimaan joudutaan jos käy

    • Anonyymi

      Aloittaja ei pysty todistamaan itsestään mitään, ei edes sukupuoltaan. Joten siinä tasas yksi kivikaudella oleva villi, joka ei edes keskutelupalstasta ymmärrä! Ja pitäisi lutina toimia?

      • Anonyymi

        Ja mitä aloittajan pitäisi pystyä edes todistamaan ?


    • Anonyymi

      Olisin kuin Asumaniemi:"Missä täällä niitä ryssiä on, että saa ruveta...

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei todellakaan tarvitse sotia Venäjän kanssa turpaan tulee ja lujaa niin kuin 40-luvulla.

      • Anonyymi

        Kyllä .samanlaist sankaritarinaa kerrotaan varmasti ukrainan ja venäjän sodan tauottua kuinka ukraina taisteli urheasti.vaan ei se poista sitä tosiasiaa että ukrainakin häviää ja samoin hävisi suomi.piste. se jos venäjä voittaa kulutus sodan kautta se on vain heidän tapansa toimia mutta tulosta sekin tuo.


      • Anonyymi

        Näin juuri, ainakin Imatra ja Lappeenranta menisi Venäjälle jos otettaisiin matsia jälleen kerran. Suomella on monta kertaa vähemmän sotaikäisiä ja -kuntoisia miehiä kuin Ukrainalla, jos Suomi menettäisi puoli miljoonaa miestä sodassa kuten Ukraina on menettänyt tähän mennessä niin se tietäisi loppua Suomen kansalle.


    • Anonyymi

      Venepakolainen olisi tehtäväni

    • Anonyymi

      Tehtävä: huolehtia, että reikä toimii.

    • Anonyymi

      joo määki oon kenraali ja mut koulutettiin viinaa juomaan

      voin kulauttaa vaikka kymmenen pulloo votkaa

      kerralla

      siinä jää kyllä kulakki toiseksi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe