Bensan hinta halpaa

Anonyymi-ap

Jep Jep. Riikka Purra sen teki. Jep jep.

10

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanko totta? Minä kun luulin, että se hinta muuttuilee öljyn markkinahintojen mukaan. Sitäpaitsi eihän se hinta edes ole laskenut.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­f­o­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18223531

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Persujen logiikalla lasku on heidän ansiota mutta nousu johtuu markkinoista.Todellisuudessa saivatkin litrahintaa 2centtiä alas.Tämä populismi tuli maksamaan 150 miljoonaa.Olisi ollut järkevämpääkin käyttöä.
      Mä olen paskaa puhuva bensamies🎶🎶
      Mä olen housuun paskova persumies🎶

      • Anonyymi

        Jos keskustapuolueen tukema vihervasemmisto hallitus olisi jatkanut, bensan hinta olisi todennäköisesti noussut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos keskustapuolueen tukema vihervasemmisto hallitus olisi jatkanut, bensan hinta olisi todennäköisesti noussut.

        Persut on kyllä veijareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on kyllä veijareita.

        Ison rahan hyödyllisiä idiootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on kyllä veijareita.

        Tarkoitit varmaan huijareita


    • Anonyymi

      Jep jep.

    • Anonyymi

      Joo eipä siitä persujen äänestämisestä hyödy muut kuin niiden omat hillotolpan nylkyttäjät.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa tämä jakeluvelvoitteen asteittainen nosto on Sipilän hallitusohjelmasta, jossa Perussuomalaiset olivat mukana hallitusneuvotteluista puolueen hajoamiseen. Sen piti luoda investointeja ja työtä.

      Sipilän hallituksen tavoite oli siis nostaa jakeluvelvoite 40 prosenttiin vuoteen 2030 mennessä.

      Marinin hallitus olisi nostanut jakeluvelvoitteen 28 prosenttiin vuonna 2024, Orpon hallitus nostaa sen 27 prosenttiin vuonna 2027. Persut syyttää Marinin hallitusta bensan hinnasta.

      Lisäksi on hyvä muistaa, että EU laittaa laskun perään, kun ilmastotavoitteista lipsutaan, joten todellinen hinta toteutumattomalle bensa-alelle ei jää 160 miljoonaan euroon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe