Haluaisin laittaa viestiä sulle mies

Anonyymi-ap

Mutta kun en ollenkaan tiedä jos on toivottua vai ei. Nolaisinko itseni vaan täysin.

Mistä voisin tietää jos haluat mun ottavan yhteyttä?

86

2156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjaimia nimestäsi ja hänen.

• Anonyymi

Konsonantteja!

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

💋 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ottamalla yhteyttä, siitä se selviää!

• Anonyymi

Kannattaa olla rohkea.

• Anonyymi

Se on vain niin vaikeata. Miten varatut miehet suhtaudutte jos nainen lähestyy teitä ja olette ehkä jollain tasolla flirttailevia?😏 tämä kun on niin hämmentävää. Onko hyvä olla vain rohkea jos on palavasti rakastunut ja miettii toista kokoajan. .. Sivusta

• Anonyymi

No ei ole. Ihan rakastunut olen en kiinainen. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vain niin vaikeata. Miten varatut miehet suhtaudutte jos nainen lähestyy teitä ja olette ehkä jollain tasolla flirttailevia?😏 tämä kun on niin hämmentävää. Onko hyvä olla vain rohkea jos on palavasti rakastunut ja miettii toista kokoajan. .. Sivusta

Jos molemminpuolinen tunne, anna mennä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos molemminpuolinen tunne, anna mennä!

No kun sitä ei voi 100% varmaksi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mies ei ota sinuun kun ei tiedä 100% varmaksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna palaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna palaa !

Varatut ovat imarreltuja, sekoittavat sen sitten siihen että olisivat itsekin ihastuneita. Ovat mukana hetken huumassa, kunnes asia selviää kotona ja he tajuavat mitä ovat menettämässä. Ettei voi säästää ja syödä kakkua. Sen jälkeen jäät yksin ja sinua kohtaan tunnetaan ärsytystä ja katkeruutta, vaikka se tosiasiassa on henkilön pettymystä itseensä, kun lähti mukaan. The end. Jo pariin kertaan koettu. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varatut ovat imarreltuja, sekoittavat sen sitten siihen että olisivat itsekin ihastuneita. Ovat mukana hetken huumassa, kunnes asia selviää kotona ja he tajuavat mitä ovat menettämässä. Ettei voi säästää ja syödä kakkua. Sen jälkeen jäät yksin ja sinua kohtaan tunnetaan ärsytystä ja katkeruutta, vaikka se tosiasiassa on henkilön pettymystä itseensä, kun lähti mukaan. The end. Jo pariin kertaan koettu. 😅

Se ei ole pelkkää pettymystä, että lähti mukaan vaan myös pettymystä ja katkeruutta siitä, että mikään omassa elämässä ei muutu, koska ei ole rohkeutta muuttaa sitä. Ollaan katkeria sille henkilölle, joka sen olisi voinut muuttaa, vaikka vika on itsessä ja omassa saamattomuudessa. Mutta hei, kuka oikeesti haluaisi niin saamattoman henkilön itselleen. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. voisi kysyä mieheltä mielipidettä asiaa. Sehän on vain mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu varatut miettivät sitten mitä menettävät. Miehen/naisen mikä ei koske ei ole seksiä ei erotiikkaa kaikki on puisevaa arkea kämppäkaveruutta. Poissa on leikkisyys jännitys yhdessä olo ja tekeminen. Iso menetys. Sanon teille varatuille jotka koette tällaista ettei teitä arvosteta lähtekää menemään. Olette jonkun toisen kanssa onnellisia.

• Anonyymi

Ei mitään arpomista , heti vaan viestiä jos siltä tuntuu!!

• Anonyymi

Mistä voisit tietää jos en halua sinun ottavan yhteyttä. Luota sydämen ääneen!

• Anonyymi

Niitäki a miehiä suomesa paljon, on varmaan kuitenkin yli 45v.ku ap on jo yli 50nen mies, en tiedä, mit täällä kertonu!

• Anonyymi

Pyydän. Laita viestiä!

• Anonyymi

Kokeile, mitä sä häviät siinä?

• Anonyymi

Kyllä se mies ottaa yhteyttä, jos on tunteita. Älä turhaan stressaa aloittaja.

• Anonyymi

Se mies ehkä laittaisi, mutta esimerkiksi minä luultavasti en, ellei ole vahvasti syytä olettaa toisen olevan kiinnostunut. Osa miehistä on ujoja ja epävarmoja tällaisissa asioissa. Siksi deittisovellukset ovat mukavia, kun siellä jutellessa ei ole ihastusta vetämässä aivoja solmuun. - randomi

• Anonyymi

Kiitos sinulle viimeinen kertoja. Kyllä mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Kiitos!

• Anonyymi

On monta syytä, miksi ei ota.

• Anonyymi

Jätä varatut rauhaan.

• Anonyymi

Mihin tämä intteesi niinkun käytännössä perustuu - oletko kenties saanut päähäsi väittää, että nämä miehen kirjoittelemat liirum laarumit on jollekin tietylle tietyltä ilman esim mitään tunnisteita tai muutakaan mihin perustaa tämä elämänkoulukakalavaliikki

• Anonyymi

En varmasti jätä. Lähetän kuumia viestejä just sun miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En varmasti jätä. Lähetän kuumia viestejä just sun miehelle.

Et ole naista esittävä mies hyvä edes provosoimaan. Eiköhän edellinen tarinoija ole sekoittanut jonkun miesparan juttuihinsa ihan vahingoittamistarkoituksissa. Vähän esineellistävästo miehiä kohtaan tällaiset touhukkaat tätsykät, mutta eihän sitä lasketa

• Anonyymi

Joskus on otettava riskejä ja sittenhän selviää. Muuta neuvoa en osaa antaa. Kaikkihan jotka haluaa yrittää kun ovat ihastuneet niin jotain tekee niin se menee se on normaalia. Joillekin ylpeys on tärkeämpää koska ajattelevat että olisivat jotenkin nolanneet itsensä kun yrittivät ja jos eivät saaneet vastakaikua. Minä nostan heille hattua he uskalsivat. Ne jotka ylpeyden takia ei tee mitään niin se jos jokin on tyhmää ja turhaa ajanhukkaa jos jää vain jossittelemaan olisiko voinut olla jotain.

• Anonyymi

Niin minustakin tuo tuntuu tyhmältä, eihän siinä kärsi lopulta kuin se joka ylpeyden takia epäröi. Mahdollisuuksien hukkaan heittämistä.

• Anonyymi

Laita vaan, et nolaa itseäsi.

• Anonyymi

No et nolaa itseäsi. Lähtökohtaisesti yhteydenotto ilahduttaa. Eikait se heti automaattisesti juttelua kummempaa tarkoita vaikka mielessä vähän ois muutakin😊

• Anonyymi

Nämä sun neuvot jäppinen on ihan parhaita näihin omiin selostuksiin, eli aloituksiin. Vaikka vähän muutakin olis mielessä😀

• Anonyymi

Juu, ei..

• Anonyymi

Piristäisihän se jos laittaisit viestiä, eihän se ota jos ei annakkaan :p

• Anonyymi

Eipä ole yhteydenotot mitään hyvää tuoneet. No sen yhden asian ehkä. Jää nähtäväksi. Vaikka sitä ehkä jännität. En tunne muuta kuin kylmyyttä ja välinpitämättömyyttä, se on se, mikä tulee läpi. Olen hyväksynyt asiat. Tehnyt sen minkä voin. Se tuo rauhan.

• Anonyymi

Sinulle joka kirjoitit että:" Mutta kun en ollenkaan tiedä jos on toivottua vai ei. Nolaisinko itseni vaan täysin.

Mistä voisin tietää jos haluat mun ottavan yhteyttä?"

Ota yhteyttä, kukaan mies ei pahastu jos nainen ottaa yhteyttä. Asia selviää. Sekin luultavasti jos mies ei toivo uudelleen yhteen ottoa.

• Anonyymi

No tottakai voit mulle laittaaa viestiä olethan ennenkin laittanut viestiä minulle ja miksi olisin edes vihainen

• Anonyymi

On toivottua. Sun vuoro.

• Anonyymi

Ota yhteyttä nainen. m>n

• Anonyymi

Laita nyt vaan rohkeasti viestiä miks se täytyy minä aina olla joka laittaa sitä

• Anonyymi

Ei viestien kirjoittaminen ole laitonta, teksti ja lähetä nappi.

• Anonyymi

Mukavaa kun jaksat ohjeistaa trollimiehen pitkäpiimäistä aprikointia 👍

• Anonyymi

Olisin kyllä sellaisesta onnellinen. Voitaisiin tanssia yhdessä auringonnousuun.

• Anonyymi

Kannattaa yrittää miettiä haluaako laittaa oikeasti viestiä vai ei.

FAKTA TIETO!

• Anonyymi

Ei ole muuta avainta toisen sydämen avaamiseen kuin uteliaisuus. Elämä on sokkelo missä mikään ei ole kiveenhakattua. Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua. Tunne voi tarttua mutta se vaatii kontaktin josta ei voi kieltäytyä.

• Anonyymi

Elämä voi olla rota sulle, ei kaikille

• Anonyymi

No laita jo sitä viestiä se piristäisi

• Anonyymi

annatko pillua

• Anonyymi

Turvaudutko mies vanhoihin provoihisi kun elämä alkaa ahdistaa? Huomattu on 😂

• Anonyymi

Hyvä kysymys

• Anonyymi

Voit laittaa ihan hyvin ei siinä mitään hävettävää ole.:)

• Anonyymi

Mahddollisuudet sensseihin on olleet ja menneet ei selitettövää senkään suhteen. Hyviä aikoja muuten myös puhu hänelle

• odotan yhteydenottoa

• Anonyymi

Viestiä vaan tulemaan, pyyä vaikkasta kahville tai lounaalle

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂kiva haju

• Anonyymi

Kadut myöhemmin jos ...

• Anonyymi

💓💓💓😍😍 odotan viestiä kiitos

• Anonyymi

Pakettinne on saapunut marsilta mönkijällä

• Anonyymi

oltko sinä se nuori mies jota etsin kysyy tinalo oulun puokkarilta

• Anonyymi

En mie niin nuor oo mutta mitä vanhempi pukki sitä kankeempi tappi.

• Anonyymi

Sekoja olette!

• Anonyymi

Näetkö miehen yksinkeskustelussa kaksi vai useampaa henkilöä?

• Anonyymi

Ja minä aamulla mietin miksi Luciferille ei ole kirkkoa, mutta mukamas taivaan Isälle on? Missä on kuuluisa tasa arvo?!

• Anonyymi

Koska satanismissa ei palvota Luciferia vaan keskiössä on ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska satanismissa ei palvota Luciferia vaan keskiössä on ihminen.

Eli ns flying monkeys- ilmiö kyseessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ns flying monkeys- ilmiö kyseessä?

Ei ole tuosta kyse.

• Anonyymi

Kiva kun laitoit viestiä. En osannut ajatella etukäteen miten pitkälle asiat saattoivat mennä. Tapaaminen kynttilä illallinen ja.. Oli ikimuistlinen ilta en unohda sitä koskaan. Käydäänkö perjantaina uudelleen saankait sanoa jo rakas 😍

• Anonyymi

Saikko pesää ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saikko pesää ?

Pysyt edelleen kannassasi, että kaikki höpötykset täällä on totta ja liittyy tietyn henkilöön? Onko tämä joku substituutti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysyt edelleen kannassasi, että kaikki höpötykset täällä on totta ja liittyy tietyn henkilöön? Onko tämä joku substituutti?

Sinä narsisti koitat vaan manipuloida ja ohjailla muita. Huolehdi omat luulosi mutta älä koko ajan koita hallita ja manipuloida muita. Kukaan ei ota sinua tosissaan. Kaikki tietää jo mikä olet. Voit siis todellakin lopettaa tuon ohjailun. (Ei kukaan edellisistä)

• Hei Rakas ystäväiseni 🤗 tottakai mulle saa laittaa viestiä 😇 ja se on itseasiassa jopa ihan toivottua 🥰
      oikein siunattua myöhäisiltaa 🙏 ja kauniita unia 💖

• Anonyymi

En laita sinulle enää viestiä mies. Saatetaan törmäillä mutta sekin epävarmaa. Koen että jollain tasolla petit minut vaikka oikeastihan mitään suhdetta ei ollut. Silti se tuntuu siltä.
      -sivusta

• Anonyymi

Voisitko selventää tätä niin ymmärrän paremmin osuuko ajankohta samaan naiseen jota tapasin vkonloppuna?

• Anonyymi

Toissa viikonloppuna tavattiin.

• Anonyymi

Jos jotain olen elämässä oppinut niin mies ottaa sinuun itsekkin yhteyttä jos on sinuun ihastunut ja todella haluaa sinun elämässäsi olla ja lähentyä. Myös ne kaikkein ujoimmat rohkaistuu laittamaan jotain, edes viestin jossa lukee vain moi.

• Anonyymi

Sinä et ole oppinut elämässä vielä oikeastaan mitään. Kun ensin oivallat miten erilaisia ihmiset ovat, jokainen on yksilö, niin sitten vasta voit alkaa opettaa muita. Olet todella väärässä.
        sivust

• Anonyymi

Laita hänelle viesti. " Hei. Olen ajattelut sinua. Toivoisitko että laitan sinulle viestiä. Vai nolasinko itseni täysin. ,"

• Anonyymi

Pistäppä vaikkasta WA viestiä heti! Ihana olet!

• Anonyymi

Et voi tietää, sinun täytyy vain laittaa itsesi likoon ja paljastaa itsesi. Hypätä uskonhyppy. Onnea matkaan.

• Anonyymi

Laita tänään viesti ennen unia?

• Anonyymi

Laita aloittaja viesti. Siihen joku tunniste. Minä vastaan.

• Anonyymi

Tänään viestiä ihanalta toivon

• Anonyymi

Laita viestiä heti😘. Täällä minä odotan.

• Anonyymi

Ketä odotat?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      186
      2668
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      1993
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1662
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1532
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      163
      1450
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      182
      1413
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1268
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1221
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1198
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1111
    Aihe