Mutta kun en ollenkaan tiedä jos on toivottua vai ei. Nolaisinko itseni vaan täysin.
Mistä voisin tietää jos haluat mun ottavan yhteyttä?
Haluaisin laittaa viestiä sulle mies
86
2156
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjaimia nimestäsi ja hänen.
- Anonyymi
Konsonantteja!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ottamalla yhteyttä, siitä se selviää!
- Anonyymi
Kannattaa olla rohkea.
- Anonyymi
Se on vain niin vaikeata. Miten varatut miehet suhtaudutte jos nainen lähestyy teitä ja olette ehkä jollain tasolla flirttailevia?😏 tämä kun on niin hämmentävää. Onko hyvä olla vain rohkea jos on palavasti rakastunut ja miettii toista kokoajan. .. Sivusta
- Anonyymi
No ei ole. Ihan rakastunut olen en kiinainen. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vain niin vaikeata. Miten varatut miehet suhtaudutte jos nainen lähestyy teitä ja olette ehkä jollain tasolla flirttailevia?😏 tämä kun on niin hämmentävää. Onko hyvä olla vain rohkea jos on palavasti rakastunut ja miettii toista kokoajan. .. Sivusta
Jos molemminpuolinen tunne, anna mennä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos molemminpuolinen tunne, anna mennä!
No kun sitä ei voi 100% varmaksi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mies ei ota sinuun kun ei tiedä 100% varmaksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna palaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna palaa !
Varatut ovat imarreltuja, sekoittavat sen sitten siihen että olisivat itsekin ihastuneita. Ovat mukana hetken huumassa, kunnes asia selviää kotona ja he tajuavat mitä ovat menettämässä. Ettei voi säästää ja syödä kakkua. Sen jälkeen jäät yksin ja sinua kohtaan tunnetaan ärsytystä ja katkeruutta, vaikka se tosiasiassa on henkilön pettymystä itseensä, kun lähti mukaan. The end. Jo pariin kertaan koettu. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatut ovat imarreltuja, sekoittavat sen sitten siihen että olisivat itsekin ihastuneita. Ovat mukana hetken huumassa, kunnes asia selviää kotona ja he tajuavat mitä ovat menettämässä. Ettei voi säästää ja syödä kakkua. Sen jälkeen jäät yksin ja sinua kohtaan tunnetaan ärsytystä ja katkeruutta, vaikka se tosiasiassa on henkilön pettymystä itseensä, kun lähti mukaan. The end. Jo pariin kertaan koettu. 😅
Se ei ole pelkkää pettymystä, että lähti mukaan vaan myös pettymystä ja katkeruutta siitä, että mikään omassa elämässä ei muutu, koska ei ole rohkeutta muuttaa sitä. Ollaan katkeria sille henkilölle, joka sen olisi voinut muuttaa, vaikka vika on itsessä ja omassa saamattomuudessa. Mutta hei, kuka oikeesti haluaisi niin saamattoman henkilön itselleen. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. voisi kysyä mieheltä mielipidettä asiaa. Sehän on vain mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu varatut miettivät sitten mitä menettävät. Miehen/naisen mikä ei koske ei ole seksiä ei erotiikkaa kaikki on puisevaa arkea kämppäkaveruutta. Poissa on leikkisyys jännitys yhdessä olo ja tekeminen. Iso menetys. Sanon teille varatuille jotka koette tällaista ettei teitä arvosteta lähtekää menemään. Olette jonkun toisen kanssa onnellisia.
- Anonyymi
Ei mitään arpomista , heti vaan viestiä jos siltä tuntuu!!
- Anonyymi
Mistä voisit tietää jos en halua sinun ottavan yhteyttä. Luota sydämen ääneen!
- Anonyymi
Niitäki a miehiä suomesa paljon, on varmaan kuitenkin yli 45v.ku ap on jo yli 50nen mies, en tiedä, mit täällä kertonu!
- Anonyymi
Pyydän. Laita viestiä!
- Anonyymi
Kokeile, mitä sä häviät siinä?
- Anonyymi
Kyllä se mies ottaa yhteyttä, jos on tunteita. Älä turhaan stressaa aloittaja.
- Anonyymi
Se mies ehkä laittaisi, mutta esimerkiksi minä luultavasti en, ellei ole vahvasti syytä olettaa toisen olevan kiinnostunut. Osa miehistä on ujoja ja epävarmoja tällaisissa asioissa. Siksi deittisovellukset ovat mukavia, kun siellä jutellessa ei ole ihastusta vetämässä aivoja solmuun. - randomi
- Anonyymi
Kiitos sinulle viimeinen kertoja. Kyllä mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Kiitos!
- Anonyymi
On monta syytä, miksi ei ota.
- Anonyymi
Jätä varatut rauhaan.
- Anonyymi
Mihin tämä intteesi niinkun käytännössä perustuu - oletko kenties saanut päähäsi väittää, että nämä miehen kirjoittelemat liirum laarumit on jollekin tietylle tietyltä ilman esim mitään tunnisteita tai muutakaan mihin perustaa tämä elämänkoulukakalavaliikki
- Anonyymi
En varmasti jätä. Lähetän kuumia viestejä just sun miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmasti jätä. Lähetän kuumia viestejä just sun miehelle.
Et ole naista esittävä mies hyvä edes provosoimaan. Eiköhän edellinen tarinoija ole sekoittanut jonkun miesparan juttuihinsa ihan vahingoittamistarkoituksissa. Vähän esineellistävästo miehiä kohtaan tällaiset touhukkaat tätsykät, mutta eihän sitä lasketa
- Anonyymi
Joskus on otettava riskejä ja sittenhän selviää. Muuta neuvoa en osaa antaa. Kaikkihan jotka haluaa yrittää kun ovat ihastuneet niin jotain tekee niin se menee se on normaalia. Joillekin ylpeys on tärkeämpää koska ajattelevat että olisivat jotenkin nolanneet itsensä kun yrittivät ja jos eivät saaneet vastakaikua. Minä nostan heille hattua he uskalsivat. Ne jotka ylpeyden takia ei tee mitään niin se jos jokin on tyhmää ja turhaa ajanhukkaa jos jää vain jossittelemaan olisiko voinut olla jotain.
- Anonyymi
Niin minustakin tuo tuntuu tyhmältä, eihän siinä kärsi lopulta kuin se joka ylpeyden takia epäröi. Mahdollisuuksien hukkaan heittämistä.
- Anonyymi
Laita vaan, et nolaa itseäsi.
- Anonyymi
No et nolaa itseäsi. Lähtökohtaisesti yhteydenotto ilahduttaa. Eikait se heti automaattisesti juttelua kummempaa tarkoita vaikka mielessä vähän ois muutakin😊
- Anonyymi
Nämä sun neuvot jäppinen on ihan parhaita näihin omiin selostuksiin, eli aloituksiin. Vaikka vähän muutakin olis mielessä😀
- Anonyymi
Juu, ei..
- Anonyymi
Piristäisihän se jos laittaisit viestiä, eihän se ota jos ei annakkaan :p
- Anonyymi
Eipä ole yhteydenotot mitään hyvää tuoneet. No sen yhden asian ehkä. Jää nähtäväksi. Vaikka sitä ehkä jännität. En tunne muuta kuin kylmyyttä ja välinpitämättömyyttä, se on se, mikä tulee läpi. Olen hyväksynyt asiat. Tehnyt sen minkä voin. Se tuo rauhan.
- Anonyymi
Sinulle joka kirjoitit että:" Mutta kun en ollenkaan tiedä jos on toivottua vai ei. Nolaisinko itseni vaan täysin.
Mistä voisin tietää jos haluat mun ottavan yhteyttä?"
Ota yhteyttä, kukaan mies ei pahastu jos nainen ottaa yhteyttä. Asia selviää. Sekin luultavasti jos mies ei toivo uudelleen yhteen ottoa. - Anonyymi
No tottakai voit mulle laittaaa viestiä olethan ennenkin laittanut viestiä minulle ja miksi olisin edes vihainen
- Anonyymi
On toivottua. Sun vuoro.
- Anonyymi
Ota yhteyttä nainen. m>n
- Anonyymi
Laita nyt vaan rohkeasti viestiä miks se täytyy minä aina olla joka laittaa sitä
- Anonyymi
Ei viestien kirjoittaminen ole laitonta, teksti ja lähetä nappi.
- Anonyymi
Mukavaa kun jaksat ohjeistaa trollimiehen pitkäpiimäistä aprikointia 👍
- Anonyymi
Olisin kyllä sellaisesta onnellinen. Voitaisiin tanssia yhdessä auringonnousuun.
- Anonyymi
Kannattaa yrittää miettiä haluaako laittaa oikeasti viestiä vai ei.
FAKTA TIETO! - Anonyymi
Ei ole muuta avainta toisen sydämen avaamiseen kuin uteliaisuus. Elämä on sokkelo missä mikään ei ole kiveenhakattua. Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua. Tunne voi tarttua mutta se vaatii kontaktin josta ei voi kieltäytyä.
- Anonyymi
Elämä voi olla rota sulle, ei kaikille
- Anonyymi
No laita jo sitä viestiä se piristäisi
- Anonyymi
annatko pillua
- Anonyymi
Turvaudutko mies vanhoihin provoihisi kun elämä alkaa ahdistaa? Huomattu on 😂
- Anonyymi
Hyvä kysymys
- Anonyymi
Voit laittaa ihan hyvin ei siinä mitään hävettävää ole.:)
- Anonyymi
Mahddollisuudet sensseihin on olleet ja menneet ei selitettövää senkään suhteen. Hyviä aikoja muuten myös puhu hänelle
odotan yhteydenottoa
- Anonyymi
Viestiä vaan tulemaan, pyyä vaikkasta kahville tai lounaalle
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂kiva haju
- Anonyymi
Kadut myöhemmin jos ...
- Anonyymi
💓💓💓😍😍 odotan viestiä kiitos
- Anonyymi
Pakettinne on saapunut marsilta mönkijällä
- Anonyymi
oltko sinä se nuori mies jota etsin kysyy tinalo oulun puokkarilta
- Anonyymi
En mie niin nuor oo mutta mitä vanhempi pukki sitä kankeempi tappi.
- Anonyymi
Sekoja olette!
- Anonyymi
Näetkö miehen yksinkeskustelussa kaksi vai useampaa henkilöä?
- Anonyymi
Ja minä aamulla mietin miksi Luciferille ei ole kirkkoa, mutta mukamas taivaan Isälle on? Missä on kuuluisa tasa arvo?!
- Anonyymi
Koska satanismissa ei palvota Luciferia vaan keskiössä on ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska satanismissa ei palvota Luciferia vaan keskiössä on ihminen.
Eli ns flying monkeys- ilmiö kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ns flying monkeys- ilmiö kyseessä?
Ei ole tuosta kyse.
- Anonyymi
Kiva kun laitoit viestiä. En osannut ajatella etukäteen miten pitkälle asiat saattoivat mennä. Tapaaminen kynttilä illallinen ja.. Oli ikimuistlinen ilta en unohda sitä koskaan. Käydäänkö perjantaina uudelleen saankait sanoa jo rakas 😍
- Anonyymi
Saikko pesää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikko pesää ?
Pysyt edelleen kannassasi, että kaikki höpötykset täällä on totta ja liittyy tietyn henkilöön? Onko tämä joku substituutti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyt edelleen kannassasi, että kaikki höpötykset täällä on totta ja liittyy tietyn henkilöön? Onko tämä joku substituutti?
Sinä narsisti koitat vaan manipuloida ja ohjailla muita. Huolehdi omat luulosi mutta älä koko ajan koita hallita ja manipuloida muita. Kukaan ei ota sinua tosissaan. Kaikki tietää jo mikä olet. Voit siis todellakin lopettaa tuon ohjailun. (Ei kukaan edellisistä)
Hei Rakas ystäväiseni 🤗 tottakai mulle saa laittaa viestiä 😇 ja se on itseasiassa jopa ihan toivottua 🥰
oikein siunattua myöhäisiltaa 🙏 ja kauniita unia 💖- Anonyymi
En laita sinulle enää viestiä mies. Saatetaan törmäillä mutta sekin epävarmaa. Koen että jollain tasolla petit minut vaikka oikeastihan mitään suhdetta ei ollut. Silti se tuntuu siltä.
-sivusta - Anonyymi
Voisitko selventää tätä niin ymmärrän paremmin osuuko ajankohta samaan naiseen jota tapasin vkonloppuna?
- Anonyymi
Toissa viikonloppuna tavattiin.
- Anonyymi
Jos jotain olen elämässä oppinut niin mies ottaa sinuun itsekkin yhteyttä jos on sinuun ihastunut ja todella haluaa sinun elämässäsi olla ja lähentyä. Myös ne kaikkein ujoimmat rohkaistuu laittamaan jotain, edes viestin jossa lukee vain moi.
- Anonyymi
Sinä et ole oppinut elämässä vielä oikeastaan mitään. Kun ensin oivallat miten erilaisia ihmiset ovat, jokainen on yksilö, niin sitten vasta voit alkaa opettaa muita. Olet todella väärässä.
sivust
- Anonyymi
Laita hänelle viesti. " Hei. Olen ajattelut sinua. Toivoisitko että laitan sinulle viestiä. Vai nolasinko itseni täysin. ,"
- Anonyymi
Pistäppä vaikkasta WA viestiä heti! Ihana olet!
- Anonyymi
Et voi tietää, sinun täytyy vain laittaa itsesi likoon ja paljastaa itsesi. Hypätä uskonhyppy. Onnea matkaan.
- Anonyymi
Laita tänään viesti ennen unia?
- Anonyymi
Laita aloittaja viesti. Siihen joku tunniste. Minä vastaan.
- Anonyymi
Tänään viestiä ihanalta toivon
- Anonyymi
Laita viestiä heti😘. Täällä minä odotan.
- Anonyymi
Ketä odotat?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163739- 1202113
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641744Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121743- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141