Tuulilasi halkesi pakkasella

Anonyymi-ap

VW touran 1.9TDI lämmitys oli täysin auko ja oli jäänyt tuulilasille 3 nopeudelle puhallus (kuka sitä nyt jää tarkkailemaan hyytävässä kelissä kunhan käyntiin) ja koska webasto ei ole hetkeen lähtenyt enää käyntiin niin kävin vain -28c pakkasessa äkkiä laittamassa vuorokauden seisoneen auton käyntiin ja äkkiä sisälle ja lasi oli halki kun menin autolle n. puolen tunnin ei ainakaan enempää mennyt aikaa,harmittaa.

10

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sulla aika heikko mielikuvitus kun ideasi tulee lehtijutuista ja Suolen palstoilta.

• Anonyymi

Ei vaan omasta kokemuksesta omasta autosta ja on poika vuosien kokemus asiasta. Ja ellet ymmärrä niin tämä' aloitus oli täyttä vittuilua sillä vw tdi on täysi pakastin! Lämpöä' ei sa millään ! webasto on mutta eihä'n se kykene lämmitt'mään sillä' saksalainen onm pystynyt rakentamaan niin kylmän auton että ei meinaa uskao mutta on kylmä kuin eskimon koti. Mä mitään lehtiö lue vasrinkaan vokkkareista kylmiä hajoavia autoja ja minulla on yhtnä autona vw tdi 1.9 ollut jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan omasta kokemuksesta omasta autosta ja on poika vuosien kokemus asiasta. Ja ellet ymmärrä niin tämä' aloitus oli täyttä vittuilua sillä vw tdi on täysi pakastin! Lämpöä' ei sa millään ! webasto on mutta eihä'n se kykene lämmitt'mään sillä' saksalainen onm pystynyt rakentamaan niin kylmän auton että ei meinaa uskao mutta on kylmä kuin eskimon koti. Mä mitään lehtiö lue vasrinkaan vokkkareista kylmiä hajoavia autoja ja minulla on yhtnä autona vw tdi 1.9 ollut jo vuosia.

Kesäautona se toimii kuten id ja tesla.
        Osta toyota talveksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesäautona se toimii kuten id ja tesla.
        Osta toyota talveksi

Huono idea, Toyotan hybridit eivät käynnisty pakkasilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvin lämpiää maantiellä ja maskisuoja auttaa. Taajamassa voi ettei lämpiä kovin hyvin, mutta se oli vain parin vuosimallin ongelma.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­N­­y­­m­­­f­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vuokra Touranista on vain muutaman päivän kokemus talvella, ja jotenkin uskomatonta, että niin kylmästä autosta saidi tuulilasin halki lämmittimellä. Lämmitys oli kuin lehmän henkäys, eikä pipon ja hanskojen riisuminen käynyt mielessäkään.

• Anonyymi

Juuri niin.

"Ei vaan omasta kokemuksesta omasta autosta ja on poika vuosien kokemus asiasta. Ja ellet ymmärrä niin tämä' aloitus oli täyttä vittuilua sillä vw tdi on täysi pakastin! Lämpöä' ei sa millään ! webasto on mutta eihä'n se kykene lämmitt'mään sillä' saksalainen onm pystynyt rakentamaan niin kylmän auton että ei meinaa uskao mutta on kylmä kuin eskimon koti. Mä mitään lehtiö lue vasrinkaan vokkkareista kylmiä hajoavia autoja ja minulla on yhtnä autona vw tdi 1.9 ollut jo vuosia."

• Anonyymi

Diesel tuhnu ei voi lämmetä noin kuumaksi, kori taitaa olla aika lerppa?😁

• Anonyymi

Joskus tullut kiveniskemä, lämpötilojen ero suuri ja sitten ritz.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      41
      4950
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3317
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      286
      2583
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      54
      2449
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      166
      2178
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1917
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1781
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1772
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1730
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1351
    Aihe