VW touran 1.9TDI lämmitys oli täysin auko ja oli jäänyt tuulilasille 3 nopeudelle puhallus (kuka sitä nyt jää tarkkailemaan hyytävässä kelissä kunhan käyntiin) ja koska webasto ei ole hetkeen lähtenyt enää käyntiin niin kävin vain -28c pakkasessa äkkiä laittamassa vuorokauden seisoneen auton käyntiin ja äkkiä sisälle ja lasi oli halki kun menin autolle n. puolen tunnin ei ainakaan enempää mennyt aikaa,harmittaa.
Tuulilasi halkesi pakkasella
10
220
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla aika heikko mielikuvitus kun ideasi tulee lehtijutuista ja Suolen palstoilta.
- Anonyymi
Ei vaan omasta kokemuksesta omasta autosta ja on poika vuosien kokemus asiasta. Ja ellet ymmärrä niin tämä' aloitus oli täyttä vittuilua sillä vw tdi on täysi pakastin! Lämpöä' ei sa millään ! webasto on mutta eihä'n se kykene lämmitt'mään sillä' saksalainen onm pystynyt rakentamaan niin kylmän auton että ei meinaa uskao mutta on kylmä kuin eskimon koti. Mä mitään lehtiö lue vasrinkaan vokkkareista kylmiä hajoavia autoja ja minulla on yhtnä autona vw tdi 1.9 ollut jo vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan omasta kokemuksesta omasta autosta ja on poika vuosien kokemus asiasta. Ja ellet ymmärrä niin tämä' aloitus oli täyttä vittuilua sillä vw tdi on täysi pakastin! Lämpöä' ei sa millään ! webasto on mutta eihä'n se kykene lämmitt'mään sillä' saksalainen onm pystynyt rakentamaan niin kylmän auton että ei meinaa uskao mutta on kylmä kuin eskimon koti. Mä mitään lehtiö lue vasrinkaan vokkkareista kylmiä hajoavia autoja ja minulla on yhtnä autona vw tdi 1.9 ollut jo vuosia.
Kesäautona se toimii kuten id ja tesla.
Osta toyota talveksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäautona se toimii kuten id ja tesla.
Osta toyota talveksiHuono idea, Toyotan hybridit eivät käynnisty pakkasilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin lämpiää maantiellä ja maskisuoja auttaa. Taajamassa voi ettei lämpiä kovin hyvin, mutta se oli vain parin vuosimallin ongelma.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vuokra Touranista on vain muutaman päivän kokemus talvella, ja jotenkin uskomatonta, että niin kylmästä autosta saidi tuulilasin halki lämmittimellä. Lämmitys oli kuin lehmän henkäys, eikä pipon ja hanskojen riisuminen käynyt mielessäkään.
- Anonyymi
Juuri niin.
"Ei vaan omasta kokemuksesta omasta autosta ja on poika vuosien kokemus asiasta. Ja ellet ymmärrä niin tämä' aloitus oli täyttä vittuilua sillä vw tdi on täysi pakastin! Lämpöä' ei sa millään ! webasto on mutta eihä'n se kykene lämmitt'mään sillä' saksalainen onm pystynyt rakentamaan niin kylmän auton että ei meinaa uskao mutta on kylmä kuin eskimon koti. Mä mitään lehtiö lue vasrinkaan vokkkareista kylmiä hajoavia autoja ja minulla on yhtnä autona vw tdi 1.9 ollut jo vuosia."
- Anonyymi
Diesel tuhnu ei voi lämmetä noin kuumaksi, kori taitaa olla aika lerppa?😁
- Anonyymi
Joskus tullut kiveniskemä, lämpötilojen ero suuri ja sitten ritz.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta414950Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243317Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2862583Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui542449- 1662178
- 171917
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1171781Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661772Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881730M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161351