80-vuotias Tinderiin

Onko oikisuunnassa että kotihoito laittaa kasikymppisen lesken Tinderiin ilman että ko vanhus osaa sitä käyttää? Tarkoituksena löytää vanhukselle uusi puoliso?

44

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkee täytyy yrittää!

      • Ai kotihoidon?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Ai kotihoidon?

        Kotihoidonkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotihoidonkin!

        Noh. Omainen näkyi olevan puolisonhakumenetelmästä toista mieltä. Pitää kai Tinderissäolijan osata mokomaa käyttää?


    • Anonyymi

      kuten taas nähtiin vanhukset 80++++ eivät enään ole ihmisiä vaan he ovat holokkia joita valvotaan joka taholla,


      se on se demntikon leima otsassa kaikilla vanhuksilla
      tottukaa siihen,

      • No siitähän tässä keississä oli kysymys.
        🤣.
        Oisko tässä kuitenkin suuri vaara tulla huijatuksi pikkasen nuorempien taholta?


      • Siili2 kirjoitti:

        No siitähän tässä keississä oli kysymys.
        🤣.
        Oisko tässä kuitenkin suuri vaara tulla huijatuksi pikkasen nuorempien taholta?

        Ja lisään vielä että kuuluuko Tinderissä avustaminen hoito-ja palvelusuunnitelmaan kotihoidossa?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Ja lisään vielä että kuuluuko Tinderissä avustaminen hoito-ja palvelusuunnitelmaan kotihoidossa?

        Onhan joskus puheissa vilahtanut seksissäkin avustaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan joskus puheissa vilahtanut seksissäkin avustaminen.

        Kaksikymppisen kohdalla? Ja olkoot vaikka kenen pitäisikö se sitten näkyä hopasu:ssa avoimesti ettei kaikenmaailman hämärähessut pääse toteuttamaan itseään?


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Kaksikymppisen kohdalla? Ja olkoot vaikka kenen pitäisikö se sitten näkyä hopasu:ssa avoimesti ettei kaikenmaailman hämärähessut pääse toteuttamaan itseään?

        No, jos siltä tuntuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, jos siltä tuntuu!

        No ehkä ei vielä kuitenkaan olla siinä pisteessä.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Ja lisään vielä että kuuluuko Tinderissä avustaminen hoito-ja palvelusuunnitelmaan kotihoidossa?

        Ei kuulu mitenkään hoitajien tehtäviin laitella 80 vuotiasta minnekään ilman hänen suostumustaan se on rikos. Ihminen itse päättää oman elämänsä kulusta , hoitajat tekevät ainoastaan sen mikä on heidän työnsä, ei mitään muuta .
        Minulle jos joku tekisi tuollaista niin tekisin poliisi ilmoituksen . Kun ei koskaan tiedä minkälaisia ihmisiä niitä lukee . Maailmassa on niin paljon rikoksia tehty vanhempia ihmisiä kohtaan , joten miten yleensä edes luulevat olevansa oikeutettuja tuollaiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu mitenkään hoitajien tehtäviin laitella 80 vuotiasta minnekään ilman hänen suostumustaan se on rikos. Ihminen itse päättää oman elämänsä kulusta , hoitajat tekevät ainoastaan sen mikä on heidän työnsä, ei mitään muuta .
        Minulle jos joku tekisi tuollaista niin tekisin poliisi ilmoituksen . Kun ei koskaan tiedä minkälaisia ihmisiä niitä lukee . Maailmassa on niin paljon rikoksia tehty vanhempia ihmisiä kohtaan , joten miten yleensä edes luulevat olevansa oikeutettuja tuollaiseen

        No tässä tapauksessa lehden mukaan vanhus oli suostunut mitta omaiselle tapaus yllätys.


    • Anonyymi

      Väärä foorumi.

      Onlyfanssissa varmastikkin ois kysyntää vanhuksille. Lisäks sieltä vois tienata ylimääräistä rahaa muita huvituksia varten.

      =DW=

      • Siili2

        Mitenniin väärä? Jos vanhukselle oikeasti haetaan uutta puolisoa en kyllä lähtisi sitä onlyfansista hakemaan.


    • Anonyymi

      Hollannissa voi saada avustajan panohommiin.
      Tietääkseni ihan loppukliimaksissa huudetaan ; avustajat pois kehästä!

      • Aloitus koski kotihoidon osuutta vanhuksen Tinder-jäsenyyden toteuttajana.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Aloitus koski kotihoidon osuutta vanhuksen Tinder-jäsenyyden toteuttajana.

        Ihminen on seksuaalinen olento loppuun saakka tavalla tai toisella. Jos tinder on ajatuksena hyvä juttu, niin mikä estää kotihoidon osuuden siinä? Oli asiakas minkä ikäinen tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on seksuaalinen olento loppuun saakka tavalla tai toisella. Jos tinder on ajatuksena hyvä juttu, niin mikä estää kotihoidon osuuden siinä? Oli asiakas minkä ikäinen tahansa.

        No jotta voitaisiin sanoa olevan "hyvä juttu"olisiko minimivaatimus kuitenkin se että tämä vanhus osaisi sitä itse käyttää? Pitääkö siinä olla joku sp-osoite? Voiko kotihoidon työntekijä tehdä vanhukselle sähköpostin vaikka tämä ei osaa sitä käyttää? Jos ei kenellä on tunnukset? Pitäisikö kotihoidon vanhuksen omaisen joka on mahdollisesti edunvalvoja tai edunvalvontavaltuutettu olla tietoinen asiasta. Jään mielenkiinnolla seuraamaan tapausta. Hyväksikäytön ja huijauksen mahdollisuudet ovat suuret.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No jotta voitaisiin sanoa olevan "hyvä juttu"olisiko minimivaatimus kuitenkin se että tämä vanhus osaisi sitä itse käyttää? Pitääkö siinä olla joku sp-osoite? Voiko kotihoidon työntekijä tehdä vanhukselle sähköpostin vaikka tämä ei osaa sitä käyttää? Jos ei kenellä on tunnukset? Pitäisikö kotihoidon vanhuksen omaisen joka on mahdollisesti edunvalvoja tai edunvalvontavaltuutettu olla tietoinen asiasta. Jään mielenkiinnolla seuraamaan tapausta. Hyväksikäytön ja huijauksen mahdollisuudet ovat suuret.

        ”Tämä vanhus!” Miten olet noin kiinnostunut tirkistelemään toisten elämää? Annat ”vanhuksenkin” olla ihminen loppuun asti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Tämä vanhus!” Miten olet noin kiinnostunut tirkistelemään toisten elämää? Annat ”vanhuksenkin” olla ihminen loppuun asti!

        Mitennii tirkistelemään? Juttu oli ihan lehdessä.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Mitennii tirkistelemään? Juttu oli ihan lehdessä.

        Tirkistelyähän se on, kun toisten elämää uteliaana seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tirkistelyähän se on, kun toisten elämää uteliaana seuraa.

        Toiset otsikot ja jutut/aiheet kiinnostaa enemmän kuin toiset. Ei liene ainoa "tirkisteltävä" aihe🤣.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on seksuaalinen olento loppuun saakka tavalla tai toisella. Jos tinder on ajatuksena hyvä juttu, niin mikä estää kotihoidon osuuden siinä? Oli asiakas minkä ikäinen tahansa.

        Kotihoidon tehtävät määritellään hoito-ja palvelusuunnitelmassa ja en usko että siellä lukee somessa avustaminen, etenkään seuranhakupalvelut.


      • Anonyymi

        No mene Hollantiin, kun ei muuta ole päässä kun pano hommat.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Toiset otsikot ja jutut/aiheet kiinnostaa enemmän kuin toiset. Ei liene ainoa "tirkisteltävä" aihe🤣.

        Ajatuskin olisi kamala sinänsä että hoitajat alkavat tekemään asioita mitkä ei kuulu heidän työhönsä mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuskin olisi kamala sinänsä että hoitajat alkavat tekemään asioita mitkä ei kuulu heidän työhönsä mitenkään.

        Nimenomaan kun eivät aina ehdi tekemään hommia jotka hopasussa heille kuuluu.


    • Anonyymi

      Et lukenut asiantuntia vastaus ilmaislehdet netistä: Kyllä jos vanhus haluaa seraa oli ihan ok.asia. Miksi vanhat leskinä tai muista systä ilman puoliso,suhde, pitää olla ilman toista sukupuolta olevaa ihmistä? Jokainen kaipaa halia,kädestä pitämistä tai helliä sanoja. Ikää rajaa ei ole myöskään rakastelulle. Pitäkö se lopetta 64- 65 vuotiaana,vai jo 60 v?Aihe on tabu.Ei pitäisi olla tabu enää 60 plus.vuotiaille tällä

      • No eihän nyt ollutkaan kyse siitä tarvitseeko ikäihminen seuraa. Itse ainakin otin kantaa siihen kuuluuko Tinderiin liittäminen kotihoidon tehtäviin. Onko kotihoidon työntekijällä oikeus tehdä sähköposti vanhukselle joka ei osaa sitä käyttää. Ja osaako vanhus käyttää Tinderiä? Vai kotihoidon vastuullekko jää Tinderin käyttökin?

        Minun mielestäni jokaisen Tinderin käyttäjän kuuluisi itse osata käyttää sitä hänen kuuluu itse osata käyttö sp ja hänellä itsellään kuuluu olla näihin tunnukset. Ja kuten näissä lehdissäkin luki, huijatuksi joutumisen mahdollisuus on erittäin suuri.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No eihän nyt ollutkaan kyse siitä tarvitseeko ikäihminen seuraa. Itse ainakin otin kantaa siihen kuuluuko Tinderiin liittäminen kotihoidon tehtäviin. Onko kotihoidon työntekijällä oikeus tehdä sähköposti vanhukselle joka ei osaa sitä käyttää. Ja osaako vanhus käyttää Tinderiä? Vai kotihoidon vastuullekko jää Tinderin käyttökin?

        Minun mielestäni jokaisen Tinderin käyttäjän kuuluisi itse osata käyttää sitä hänen kuuluu itse osata käyttö sp ja hänellä itsellään kuuluu olla näihin tunnukset. Ja kuten näissä lehdissäkin luki, huijatuksi joutumisen mahdollisuus on erittäin suuri.

        No, mutta sittenhän tyyppi tarvitsee tikiohjausta, että oppii ohjelmia käyttämään. Niin se toimii kaikkien formaattien kohdalla. Eiku opiskelemaan vaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, mutta sittenhän tyyppi tarvitsee tikiohjausta, että oppii ohjelmia käyttämään. Niin se toimii kaikkien formaattien kohdalla. Eiku opiskelemaan vaan!

        Kyllä. Sekin parempi vaihtoehto. Ja kun oppii, ei muuta ku käyttämään.


      • Anonyymi

        No eikö se vanha löydä seuraa ilman tideriä , ainakin meilläpäin löytävät toisensa yhteisistä harrastuksista .


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se vanha löydä seuraa ilman tideriä , ainakin meilläpäin löytävät toisensa yhteisistä harrastuksista .

        En tunne Tinderiä mutta epäilen että aika vähän diellä on kasikymppisiä ja etenkin heitä jotka eivät itse osaa sitä käyttää.


    • Anonyymi

      Jos vanhus on näin toivonut niin oikein on tehty. On monitasoisia vanhuksia. Kaikilla ei ole lääkitystä. Järki juoksee.

      • Minusta ei ole oikein eikä kuulu kotihoidon tehtäviin mutta jospa tässä asiassa nähdään joku ratkaisu.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Minusta ei ole oikein eikä kuulu kotihoidon tehtäviin mutta jospa tässä asiassa nähdään joku ratkaisu.

        Älä nyt ota sitä kotihoitoa niin vakavasti! Siellä voidaan tehdä ihan mitä vaan, vaikka kuinka olis mitä sovittu ja kirjattu ja mittareita laadittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ota sitä kotihoitoa niin vakavasti! Siellä voidaan tehdä ihan mitä vaan, vaikka kuinka olis mitä sovittu ja kirjattu ja mittareita laadittu.

        No jos sun ohjetta noudattaa niin tuo peli saa vapaasti rehottaa😁.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        No jos sun ohjetta noudattaa niin tuo peli saa vapaasti rehottaa😁.

        Ei ole mikään ”mun ohje”, vaan niin vaan toimitaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään ”mun ohje”, vaan niin vaan toimitaan!

        Sielläkö toimitaan niin että älä ota niin vakavasti? Et anna tuöntekijänänpalaa vaan mikä mieleen tulee.


      • Kotihoidon työnantaja voipi olla eri mieltä. Sitä nyt selvitettäneen.


    • Anonyymi

      Ei tuollaista voi tehdä!!

      • No niinhän sitä yhtäkkiä luulis.


    • Anonyymi

      Miten "voi laittaa"? On kai siinä joku tunnistus tmv. ja mistä tiedät, että näin on käynyt? Kai joku voi sen profiilin poistaa, jos joku voi sen sinne pannakin?

      Ja tietenkin sosiaaliasiamiehelle ilmoitus tai johonkin muuhun vastaavaan tahoon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe