Ovatkos Dacistit tyytyväisiä autoihinsa?

Anonyymi-ap

Mites on. Ootteko tyytyväisiä autoihinne? Kaksi kertaa olen miettinyt Dacian hankintaa. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Heikohko itsetuntoni vaan ei salli minun hankkia Daciaa. Kyllähän se on niin että auto hankitaan sekä järjellä että tunteella. Järki sanoi minulle että hanki Dacia. Tunne sanoi että älä hanki.

15

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikamoinen kallu hommaa autonsa tunteella. Auton tehtävä on perseen liikuttaminen paikasta toiseen. Toki jos kokee kyrvän jatkeen pakolliseksi niin ei muuta kun rahaa nuotioon.

    • Anonyymi

      Autoni on Dacia ja olen siihen tyytyväinen. Voisi se olla joku muukin, koska en ole mikään merkkifani.

      • Anonyymi

        Minä olen fanboy. Sinsi minulle kelpaa vain yietty merkki. Vain ja ainoastaan.


    • Anonyymi

      Ostin Dacian 6,5 vuotta sitten ja olen ajanut sillä ilman ylimääräisiä korjauskuluja. Sain sitä mitä halusin omiin tarpeisiini, joten olen tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Siis mitä. 6,5 vuotta kärsimystä via dolorosa. Huhhuh. Aikas moinen suoritus 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä. 6,5 vuotta kärsimystä via dolorosa. Huhhuh. Aikas moinen suoritus 🤔

        Ajatella että on kummallista kun Dacian omistajat eivät valittele mitään mutta vain ne jotka eivät ole Dacisteja. Ovatkohan ne jotenkin yliherkkiä ihmisiä kun ne yrittävät kaivaa toisista ihmisistä murehtimisen aihetta itselleen ja koettaa tehdä siitä vielä' suurempaa numeroa. Kun nyt puhutaan niin paljon Suomen valtion tulevaisuus taantumasta niin se alkaa näkyä jo Suomen kansassakin ,,sanoisko tuota älylliseksi taantumaksi. Sitä Suomen niin sanottua sisua se ei kyllä ole !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä. 6,5 vuotta kärsimystä via dolorosa. Huhhuh. Aikas moinen suoritus 🤔

        Vaikka itse olen tyytyväinen, joku ulkopuolinen kantaa huolta minun kärsimyksestäni edes tuntematta minua. Kiitos empatiasta.


      • Anonyymi

        Myö ostin 2022 sanderon uutena. Nyt 33tkm mittarissa ja huollosta sanottiin että apparin raidentangon pää väljä. Kirkkoon ja kauppaan varmaan menet vaan sillä dacialla? Sitä nyt kestää vaikka mosse.


    • Anonyymi

      Duster on Euroopan myydyin SUV jo monetta vuotta peräkkäin, ja auto on numero 1 merkkiuskollisuudessa.
      Joten Dacia kuski vaihtaa taas uuteen Daciaan.
      Jos olisi kärsimystä Dacialla ajaminen, niin luulisi vaihtavan johonkin muuhun, vai mitä luulet?
      Itselläni menossa kolmas Dacia, ja yhtäkään ei ole tarvinnut viedä takuuaikana korjaamolle.

    • Anonyymi

      Vaihdoin kolmos cliosta sandero kolmoseen. Ihan ok auto, monelle varmasti pettymys kun on 15 vuotta vanhan clion kanssa monilta osin samanlainen, mutta moottori ja ulkonäkö on oikeasti hyvä. Joiltain osin tullut takapakkiakin, tankin luukkua ei vaivauduttu keskuslukkoon kytkemään, mutta silti on kaiken maailman härpäkkeet mitä edes minä en tarvitse, kuten startstop, aktiivinen hätäjarru, peruutustutka jne. Lisäksi auto lommoutuu ja naarmuuntuu todella herkästi clioon verrattuna. Työajossa cliosta paiskoin ovet nyrkillä kiinni kun ei ne muuten menneet kiinni, menin lihasmuistista tekemään saman sanderossa niin jäi rystysen kuva oveen, cliossa ei vuosien rääkin jälkeen ole ovessa mitään. Samoten peräkonttiin tuli ensimmäisestä tavaran nostosta naarmu pohjamaaliin asti, saa heti olla paikkamaalia ostamassa.

      Ei huono, mutta ei mikään mahtavakaan!

      T. Osss

      • Anonyymi

        Mites osssin Touran. Lienee jo kaatopaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites osssin Touran. Lienee jo kaatopaikalla.

        Ei ole koskaan Tourania ollut minulla.

        T. Osss


      • Anonyymi

        Vaihdoin kolmos cliosta sandero kolmoseen. .....Pääasia on kuitenkin että tällaista luettavaa tulee auton omistajilta eikä kaiken maailman trolleilta kuten useimmiten käy näillä palstoilla !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdoin kolmos cliosta sandero kolmoseen. .....Pääasia on kuitenkin että tällaista luettavaa tulee auton omistajilta eikä kaiken maailman trolleilta kuten useimmiten käy näillä palstoilla !!

        Hihihihihii. Hahahahahaha. Muhahahahahasss.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe