Ennakkoäänestitkö?

Anonyymi-ap

Oliko kuponki oikea? Olen varma ettei minun kuongissani ollut muuta kuin paikka numerolle. Ei siis tekstiä. Mies sanoo samaa. Meneekö äänet siis hylkyyn?

19

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ?.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kajaanissa näin äänestyslipuissa lukevan muutakin. Kummstkohan hylätään.... Ei kai sillä väliä,

    • Anonyymi

      Riippuu minkä numeron kirjoitit!

    • Anonyymi

      Toki äänestin

      • Anonyymi

        Sama täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä

        Niin, näkyi numero miltei läpi, kun lipun sulki. Tulee uusintavaalit tällä menolla.


    • Anonyymi

      Mitä se hyvejää

    • Anonyymi

      Laita numero 5

      • Anonyymi

        2 on paras numero.


    • Anonyymi

      Ihan sama mitä äänestettiin jos kuponki oli epäkelpo. Siinä pitää olla teksti, että kyseessä on presidentin vaalin 2024 ensimmäinen kierros.

    • Anonyymi

      Kävin Kekkosen piirtämässä.!

    • Anonyymi

      Hylkyyn menee, meren pohjaan. Ihan varma on näin.

    • Anonyymi

      Peljätkää Jumalaa Hän näkee kaiken vilpin ja vääryyden .
      tilille jokainen joutuu teoistaan varastat tai valehtelet.

    • Anonyymi

      V...ksi meni vaali. Se saadaan 6 vuoden kärsimys cityjupin toimesta tai vielä pahempi juttu,jos hippi valitaan.

      • Ottaako persuja pattiin nyt oekein kunnolla?


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Ottaako persuja pattiin nyt oekein kunnolla?

        Eiköhän kaikkia maaseudulla asuvia ota pattiin, ainakin pitäisi koska maaseudun suosikki Olli jäi neljänneksi.Jäljelle jäi ylimakea cityjuppi ja mielipidettään äänten toiveessa koko ajan vaihtava ei omasta mielestään koskaan väärässä ollut armeijan vieroksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän kaikkia maaseudulla asuvia ota pattiin, ainakin pitäisi koska maaseudun suosikki Olli jäi neljänneksi.Jäljelle jäi ylimakea cityjuppi ja mielipidettään äänten toiveessa koko ajan vaihtava ei omasta mielestään koskaan väärässä ollut armeijan vieroksuja.

        Maaseutu ja ihmiset hävisivät vaalit, isojen kaupunkien edustajasta tulee presidentti, Keskustan koko puolueorganisaatio pitäisi erottaa ! Virheitä virheiden perään taktiikassa vaaleista toiseen, nytkin vielä Saarikko kehtasi kehua loistavaa kamppanjaa, mitähän loistavaa on siinä että Rehn jäi neljänneksi.Siinäpähän räksy Kurvinen ja kumppanit valitsevat nyt äänestävätkö koko ajan haukkumansa Kokoomuksen miestä vai maaseudun elinkeinot alasajavaa ja kaiken suojelija Haavistoa, itse en pysty äänestämään kumpaakaan.


    • Anonyymi

      Äänestitkö globalistien sinulle valitsemat ehdokkaat? Ja vieläpä ennakkoon. Miksi ei yhtään toisinajattelijaa päästetty haastamaan. Ottamatta kantaa siihen, olisiko ollut mahdollisuuksia, Väyrysenkin kannattajakortit sabotoitiin ja viime eduskuntavaaleissa KAIKKI toisinajattelijat putosivat ja ääniä oli hukassa 156 000. Tutkikoon kukaan? Ei tietenkään.
      Oliko tämä kansan tahto?
      Ei taatusti. Nyt pitää valita, onko kansallisvaltiovihaaja Stubb vai Al-Hol-terriristien tukija Haavisto tuleva presidentti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe