Pitkä aikainen haaveeni saattaa toteutua helmikuussa. Vaimo antaa vieraalle ja itse saan katsoa vieressä. Voihan se olla että haluaa mut pois huoneesta eikä halua että katson. Mutta olen ylpeä hänestä jos kykenee antamaan vieraalle. 17 vuotta naimisissa eikä koskaan ole ollut vieraissa.
Vaimolle vierasta
25
1684
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro sitten täällä miten meni!
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Onko mies jo valittu? Mistäpäin olette jos tarvetta osaavalle ja mukavalle miehelle, voit hyvin katsella vaimosi nautintoa omasta puolestani.
MTku- Anonyymi
On valittu. Toivottavasti vaimo uskaltaa kokeilla. Ja haluaa kokeilla lisää
- Anonyymi
Jätä noi hölmöjen täysin typerät kommentit huomiotta, heidän pitää joka ketjuun heittää noita älyttömiä kommenttejaan.
Mutta asiaan, toivottavasti teillä homma etenee suotuisasti. Ja toivottavasti pääset ainakin katselemaan vaimosi nauttii vieraan kalun tyydytyksellä ja kun vieras saa nauttia sinun vaimosi pillusta. Itselläni on kokemusta aiheesta ja voin kiertoa että on se vaan todella kiihottavaa.- Anonyymi
Panetteno paljaalta
- Anonyymi
Juuri näin, muutama pikkupoika kommentoimassa asiaa mistä ei tajua mitään. Itsellä ihan mahtavia kokemuksia katsella kun vaimo saa vierasta., nautti kyllä touhusta ja samoin itsekin. Itsellä cuckold taipumuksia ja vaimo saa samalla tyydytyksen kun saan itsekin .
- Anonyymi
On vaan todella arka. Mutta annan kyllä heille tilaa. En hengitä niskaan.
- Anonyymi
Jatkan vielä. Meillä vaimo kävi ensin kolme kertaa yksin vieraan kanssa ja sitten pääsin katsomaan heidän rakastelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, muutama pikkupoika kommentoimassa asiaa mistä ei tajua mitään. Itsellä ihan mahtavia kokemuksia katsella kun vaimo saa vierasta., nautti kyllä touhusta ja samoin itsekin. Itsellä cuckold taipumuksia ja vaimo saa samalla tyydytyksen kun saan itsekin .
Mees nyt hupiukko peräkamariis nylkyttään 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mees nyt hupiukko peräkamariis nylkyttään 🤣😅
No sinä ainakin tiedät mitä peräkammarissasi nyrkkikyllikki tapahtuu.
- Anonyymi
Kiihottavaa katsoa kun toinen mies saa nauttia vaimon pillusta. Jo se kun molemmat ovat alasti ja miehen penis oikein odottaa pääsyä vaimoni sisään on kuumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panetteno paljaalta
Kiihottavaa jos vaimo sais paljasta
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa jos vaimo sais paljasta
Kyllä paljas on parasta kaikille osapuolille. Itse kyllä mielelläni katsoisin
- Anonyymi
Kokeneena voisin neuvoa!
Eka kerta teillä kannattaa vieras panija ja vaimon antaa aluksi päästää kahdestaan makkariin. Jolloin vaimo jännitä katseitas saa rauhassa kiihottua vieraasta, halaluin ja suudellen vieraan kiimaisen kaverin kanssa. Kuuntelet kun alkavat nussimaan ja vaimosi voihkii nautinnosta mene sitten hiljaa katsomaan, älä sano aluksi mitään sitten kun vaimosi saa orgasmin, voit kehua kumpaakin jolloin pano jatkuu..- Anonyymi
Kyllä yritän olla tuijottamatta. Annan tilaa heille ja koitan olla poissa tieltä. Ekalla kerralla en taida saada kuin keskustelua jälkeen päin vaimon kans mutta pääasia että hän rohkaistuu antamaan vieraalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yritän olla tuijottamatta. Annan tilaa heille ja koitan olla poissa tieltä. Ekalla kerralla en taida saada kuin keskustelua jälkeen päin vaimon kans mutta pääasia että hän rohkaistuu antamaan vieraalle.
Itse ekalla kerralla tyydyin runkkaamaan olohuoneessa kuuntelin miten molemmat nauttivat. Kiihottivinta kun kuullin kaveri miten lujaa pani, läiske kuin mattoja ois tampattu...
- Anonyymi
Voi toimia noinkin, mutta joka pari on erillainen.. Meillä alkuun vaimo vaati että olen mukana, eli tavallaan aloitettiin kimpassa. Vaimo hieman arka ja halusi että tavallaan ohjaan tilannetta. Meillä vieraina ollut nuoria miehiä ja hekin hieman ujoja. Nykyään vaimo päässyt eroon arkuudestaan ja vie nuoriamiehä niinkuin haluaa ja itse saan nauttia katselusta jonka jälkeen pääsen vaimon kimppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä suoltaa paskaa taas yhteen pötköön buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä suoltaa paskaa taas yhteen pötköön buaahaa
Ja jaksat speden paskan suoltamista kyylätä. Eikö niuvanniemeltä muuta hupia buaahaalla ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi toimia noinkin, mutta joka pari on erillainen.. Meillä alkuun vaimo vaati että olen mukana, eli tavallaan aloitettiin kimpassa. Vaimo hieman arka ja halusi että tavallaan ohjaan tilannetta. Meillä vieraina ollut nuoria miehiä ja hekin hieman ujoja. Nykyään vaimo päässyt eroon arkuudestaan ja vie nuoriamiehä niinkuin haluaa ja itse saan nauttia katselusta jonka jälkeen pääsen vaimon kimppuun.
Kyllä yritän lukee tilannetta että oonko haluttu vai en paikalle 🤣
- Anonyymi
Suostuispa munkin mies tuollaiseen. Ja haluaisin myös naisen. Eli vieraat pari vaihda muodossa olisi enemmän kuin jees.
- Anonyymi
On se kiihoittavaa kyllä ajatella että toinen mies käyttää mun naista ja mun nainen nauttii siitä. AP
- Anonyymi
Älä jauha paskaa. Sulla mitään akkaa ole. Runkkaat vaan.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337