Vaalit toka kierros

Anonyymi-ap

Näyttää siltä Haavista ja Halla aho on toisella kierroksella? Olen kokoomuslainen enkä tiedä kumpaa äänestän? Neuvoja? Miksi tämä Stubb piti tähän tuoda olisihan pätevämpiäkin ehdokkaita ollut. Kahden miljoonan budjetti vielä. Ei millään pahalla mutta mielestäni Kokoomus mokasi.

88

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      äänestä molempia, 105, onhan sulla rahaa. 😂

      Andersson-Rehn-Aaltola. 🥶

    • Anonyymi

      Stubidi on narsistikukka.

    • Anonyymi

      Miten niin kokoomus mokasi? Stubb voittaa vaalit!!!

      • Anonyymi

        En ehkä äänestäisi ollenkaan muutoin olisin vastuussa Suomen tuhosta. Toki aina pitää äänestää koska vapaassa maassa on sellainen kunniavelvollisuus annettu. Hankala tilanne kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä äänestäisi ollenkaan muutoin olisin vastuussa Suomen tuhosta. Toki aina pitää äänestää koska vapaassa maassa on sellainen kunniavelvollisuus annettu. Hankala tilanne kyllä.

        Itse kehitetty ahdinko sinulla. Äänestä 2 kierroksella Stubb ja voittaa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kehitetty ahdinko sinulla. Äänestä 2 kierroksella Stubb ja voittaa kuitenkin.

        Ei Stubb pääse toiselle kierrokselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä äänestäisi ollenkaan muutoin olisin vastuussa Suomen tuhosta. Toki aina pitää äänestää koska vapaassa maassa on sellainen kunniavelvollisuus annettu. Hankala tilanne kyllä.

        Jussi pitää suomen puolta👍👍👍


      • Anonyymi

        Stubb ei tiedä mitä on 5 potenssiin 3...koululaiset kysyivät...


    • Anonyymi

      Kolmasti yritin äänestää aina oli mahdoton jono toivotaan että ei sunnuntaina jonoja ja tarpeeksi vaalivirkailijoita.

      • Anonyymi

        Oletkos keskittymiskyvytön? Joku adhd?


      • Anonyymi

        Uimahallilla on neljä vaalitoimisijaa pyörittelemässä peukaloitaan ihan toimettomina eikä äänestäjiä minun lisäkseni ketään muuta. Mitä te sinne kirjastolle meette jonottaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallilla on neljä vaalitoimisijaa pyörittelemässä peukaloitaan ihan toimettomina eikä äänestäjiä minun lisäkseni ketään muuta. Mitä te sinne kirjastolle meette jonottaan?

        Olen luottotiedoton urpo enkä saa nettiä muualta kuin kirjastosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallilla on neljä vaalitoimisijaa pyörittelemässä peukaloitaan ihan toimettomina eikä äänestäjiä minun lisäkseni ketään muuta. Mitä te sinne kirjastolle meette jonottaan?

        Kuka nyt hikisenä äänestäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt hikisenä äänestäisi.

        Etkö käy suihkussa?


    • Anonyymi

      Halla_aho tietysti homoa pressaa ei ikinä

      • Anonyymi

        Tarkoitat tietysti Stubb !!!!


      • Anonyymi

        Tietysti Jussia numero 6 äänestät . Mestari presidentiksi muistakaa numero 6 Jussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti Jussia numero 6 äänestät . Mestari presidentiksi muistakaa numero 6 Jussi.

        Sitä minäkin että tarkoitat Stubb.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin että tarkoitat Stubb.

        Stubb onkin yllättäen vaalien suurin pelle ja nolaa kokoomuksen pudotessaan toiselta kiekalta.


      • Anonyymi

        Mites jos ensi kerralla on BB-Sebastian Tynkkynen lökäpöksy persustojen ehdokkaana? Olishan se nyt komiaa kun Tynkkynen flanellipaidassaan tumma sulhanen vierellä ottais pussihousu persuja vastaan itsenäisyyspäivän juhliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti Jussia numero 6 äänestät . Mestari presidentiksi muistakaa numero 6 Jussi.

        Trolli! Halla-ahon numero on 5 ja häntä me kaikki äänestämme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli! Halla-ahon numero on 5 ja häntä me kaikki äänestämme!

        Emme todellakaan. Minulle kelpaa vain täysi kymppi!


      • Anonyymi

        👍👍👍 Kannaksella aikoinaan ei taisteltu sateenkarilipun vuoksi 🇫🇮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti Jussia numero 6 äänestät . Mestari presidentiksi muistakaa numero 6 Jussi.

        5 on Jussi 🇫🇮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti Jussia numero 6 äänestät . Mestari presidentiksi muistakaa numero 6 Jussi.

        Hahaa, aika epätoivoinen yritysn saada Urpiaiselle ääniä. Jussi on 5.

        Jussille ääniä persuista ja kokoomuksesta. Stubb ei ole isänmaallinen.


    • Anonyymi

      Hauska katsoa miten persujen näkökulmasta Halla.-aho on toisella kierroksella ja Stubb pudonnut sieltä pois. Lukuja katsoessa se näyttää kuitenkin olevan itse tuo Halla-aho joka jää sieltä ulos. Totta on mahdollista, että hän pääsee toiselle kierrokselle häviämään vastaehdokkaalleen. Se on todettu moneen kertaan, että Halla-aholla ei ole toisella kierroksella kumpaakaan vastaan mitään saumoja, sen takaa se, kuinka hän on ylivoimaisesti inhotuin poliitikko Suomessa. Hänellä on eniten ääniä siitä, kuinka häntä ei voisi missään tilanteessa äänestää. Se on persuille varmaan kova pala, mutta siitä ei voi muita syyttää, ainoastaan Halla-ahoa itseään. Ei hänen musta/valkoista nihilististä maailmankuvaa persujen ulkopuolella monikaan komppaa.

      • Anonyymi

        Hallah-aho = häviö


      • Anonyymi

        A ina
        I lman
        D aami
        S euraa

        Seuraava puolue


      • Anonyymi

        Suomi voittaa 🇫🇮 muista 5


      • Anonyymi

        Halla-aho on vihatuin poliitikko. Vihaajat vihaa. Se ei tee hänestä vihapuhujaa. Olen aina kiusattujen puolella. Siksi Jussi eikä Stubb.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A ina
        I lman
        D aami
        S euraa

        Seuraava puolue

        Ei 70-luvun vitsejä kiitos. Vai milloin nyt tuon taudin saitkin.


    • Anonyymi

      Onko Jutta Urpilaisella, tuolla kannatuksen kääpiöpäästäisellä, hyvää selitystä miksei hän kelpaa edes oman puolueen kannattajille?

      • Anonyymi

        Aika kultaa muistot.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti eduskuntavaalien aikainen vaalitaktiseen äänestämiseen kehottaminen sopii demareille myös toisin päin: Kun viereisessä puolueessa on ylivoimainen ehdokas, ei kannata ottaa riskiä äänestämällä oman puolueen ehdokasta. Mutta ei puhuta siitä ääneen.


    • Anonyymi

      Olen varma että Stubb pääsee toiselle kierrokselle, ihan kohta näemme kumpi on oikeassa

      • Anonyymi

        Toisella kieroksella on ansaitusti: Halla-aho ja Haavisto!
        PerusS+Kepu+KOK laisista suuri osa äänestää Halla-ahoa
        Vihreät+Vasemmistoliitto+SDP äänestää Haavistoa

        Eli toisella kierroksella Halla aho voittaa:):)


      • Anonyymi

        Halla aho on ainakin varma tokalle koska on saanut nuorison keskuuteen luotua äänestä 5 muoti ilmiön. Ennakkoäänissä on tehty uusi ennätys ja nuo tavallisen määrän ylittävät ennakkoäänet menevät kaikki Jussille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla aho on ainakin varma tokalle koska on saanut nuorison keskuuteen luotua äänestä 5 muoti ilmiön. Ennakkoäänissä on tehty uusi ennätys ja nuo tavallisen määrän ylittävät ennakkoäänet menevät kaikki Jussille.

        Jos siis haluan pudottaa Stubin minun täytyy äänestää Haavistoa taktisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siis haluan pudottaa Stubin minun täytyy äänestää Haavistoa taktisesti.

        Hyvin päätelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisella kieroksella on ansaitusti: Halla-aho ja Haavisto!
        PerusS Kepu KOK laisista suuri osa äänestää Halla-ahoa
        Vihreät Vasemmistoliitto SDP äänestää Haavistoa

        Eli toisella kierroksella Halla aho voittaa:):)

        Et nyt oikein ymmärtänyt. Halla-ahoa inhotaan niin laajalti, ettei hänellä ole mahdollisuuksia presidentin virkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nyt oikein ymmärtänyt. Halla-ahoa inhotaan niin laajalti, ettei hänellä ole mahdollisuuksia presidentin virkaan.

        Onko inhoajia enemmän kuin äänestäjiä? Aika moni vanhuskin on nimittäin rasisti ja toivoo rajoja kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko inhoajia enemmän kuin äänestäjiä? Aika moni vanhuskin on nimittäin rasisti ja toivoo rajoja kiinni.

        Lapset ja nuoret tykkää Halla-ahosta. Tekeekö se heistä rasisteja? Persujen kannattajat ovat oikeasti ennakkoluulottomia. Ei mitään hyveposeeraaja suvakkeja. Kaikki muuhan on tänä päivänä rasismia, vai mitä?

        Mieti miten fiksuja suomalaiset on, kun ne näkee paskanpuhumisen ja mustamaalauksen läpi, kuka oikeasti on hyvisten puolella. Halla-aho on Suomen kansaa varten. Ei mitään Stubb-Haavisto WEF/Bilderberg globalisteja.


    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla mitä tuolla CMI: ssä on oikeasti tapahtunut? Kaikenlaista huhua liikkuu.

      • Anonyymi

        Kas kun tästä piilorahoituksesta ei kysytty MTV:n tentissä


    • Anonyymi

      Avaajan kanssa samaa mieltä toiselle Stubb ja Haavisto.

      • Anonyymi

        Et ymmärrä mitään mistään ja sen todistaa kohta vaalitulos.


    • Anonyymi

      Jos PH pääsee säätämään, niin säätää hiljaa kulman takana uusia pykäliä. Hoitaa setan väkeä lastensuojeluun ja järjestää homopareille lapsia, huostaanotot käyntiin ja sitä rataa. Sitten pelastetaa kaikki venäjän homot, no Suomeen toki. Mieti sitten ketä äänestät. Onnea ja menestystä vaalien kanssa. Jos PH voittaa, niin ruskeat kalsarit lipputankoon, sotilaspassi uuniin ja Ruotsista haen turvapaikan.

      • Anonyymi

        Sulla mitään sotilaspassia ole, kirjoitat paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla mitään sotilaspassia ole, kirjoitat paskaa.

        Tais totuus sattua. Pojat adoptoi niinkö sen pitää olla. Otapa ihmisen biologia likaiseen käteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais totuus sattua. Pojat adoptoi niinkö sen pitää olla. Otapa ihmisen biologia likaiseen käteen...

        Meidän Jussikin on sivari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän Jussikin on sivari.

        Jussilla on oikea ajatus. Kriisi hallintaa, sotilas ja puolustus toimintaa johtaa puolustus voimien Ylipäällikkö yhdessä ammatti sotilaiden kanssa.

        Jussille kyllä saadaan sotilaspassi ja pika koulutus.

        Jos Ylipäällikkö taas olisi rr ritari, niin kunnioitusta ei ole. Arvot koti uskonto ja isänmaa. Sininen ja valkoinen värit ovat vapauden.


      • Anonyymi

        Presidentti ei säädä mitään pykäliä, vaan ainoastaan vahvistaa eduskunnan säätämät lait.


    • Anonyymi

      Veikkaan toiselle kierrokselle Stubb ja Halla-aho

    • Anonyymi

      Veikkaan toiselle kierrokselle Stubb ja Haavisto.

    • Anonyymi

      Olisivat laittaneet sen Häkkäsen, kun se olis halunnut. Oisin voinut edes harkita. Mutta kun WEF on sitä mieltä, että Stubb, niin sitten se on Stubb. Ja rahat mukaan. En äänestä Stubbia. En pystyis äänestää kyllä Haavistoakaan, niin ääneni menee Halla-aholle.

    • Anonyymi

      Jussiiia on koulupudokkaiden vankkumaton tuki takanaan.

    • Anonyymi

      Ensimmäistä kertaa jätän äänestämättä. Miksi tämä kamala ja ylimielinen pelle on raahattu pressanvaaleihin. Eikö kukaan muista miten hän hoiti ulkopolitiikkaa? Virkamiesten mukaan oli kuin vasikka pellolla, ryntäili sinne sun tänne. Suututti Ranskan presidentin.

      • Anonyymi

        Enempi olisi hyötyä jos äänestäisit kuitenkin jotain sen vastaehdokasta. Itse teimn niin ja toivon että olin oikeessa.


      • Anonyymi

        Kävisit kuitenkin femman jättämässä kuoreen. Suomi pilataan lopullisesti, jos pojat alkaa perustaan perheitä. Antaisitko sinä oman lapsen tai lapsen lapsia gay kotiin ei hyvältä näytä 🤕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisit kuitenkin femman jättämässä kuoreen. Suomi pilataan lopullisesti, jos pojat alkaa perustaan perheitä. Antaisitko sinä oman lapsen tai lapsen lapsia gay kotiin ei hyvältä näytä 🤕

        Ilman poikia on vaikea perustaa perheitä.


      • Anonyymi

        Ei Halla-aho ole hoitanut ulkopolitiikkaa kuin ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajan pestissä, ja siinäkin ihan persiilleen.


    • Anonyymi

      Onko Suomessa vielä heteroita, vai kasvatetaanko tulevaisuus sukupuuttoon?

      • Anonyymi

        Homppeliksi ei voi kasvattaa. Pitäisi vähentää ihmisiin kertyvää kemikaalikuormaa mikäli ei haluta että homppelit eivät yleisty.


    • Anonyymi

      Jos persut sivistäisivät itseään, sekin auttaisi paljon.

    • Anonyymi

      Tuleva presidentti ei ole ainakaan Haavisto ja se on hyvä juttu!

      • Anonyymi

        Eikä Halla-aho!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Halla-aho!

        Halla aho voittaa ensimmäisen kierroksen. Lupaan syödä vaikka hotsin tai jotain muuta paskaa jos näin ei käy. Ennen näkemätön nuorison pahoinvointi ja oireilu takaa Jussin voiton näiden äänestäessä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla aho voittaa ensimmäisen kierroksen. Lupaan syödä vaikka hotsin tai jotain muuta paskaa jos näin ei käy. Ennen näkemätön nuorison pahoinvointi ja oireilu takaa Jussin voiton näiden äänestäessä häntä.

        Tarkoitat tietysti Stubb ja myös toisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla aho voittaa ensimmäisen kierroksen. Lupaan syödä vaikka hotsin tai jotain muuta paskaa jos näin ei käy. Ennen näkemätön nuorison pahoinvointi ja oireilu takaa Jussin voiton näiden äänestäessä häntä.

        Itse söin juuri hotsin kahdella marin grillillä. Minulle se oli vaalipäivän juhla lounas. Aamulla äänestin ja illalla jännitän tulosta. Mielästäni on ok että äänestät jussia. Ja toivonkin että syöt hotsin, älä kuitenkaan nimittele paikallista perinneruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse söin juuri hotsin kahdella marin grillillä. Minulle se oli vaalipäivän juhla lounas. Aamulla äänestin ja illalla jännitän tulosta. Mielästäni on ok että äänestät jussia. Ja toivonkin että syöt hotsin, älä kuitenkaan nimittele paikallista perinneruokaa.

        Olet mitä syöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse söin juuri hotsin kahdella marin grillillä. Minulle se oli vaalipäivän juhla lounas. Aamulla äänestin ja illalla jännitän tulosta. Mielästäni on ok että äänestät jussia. Ja toivonkin että syöt hotsin, älä kuitenkaan nimittele paikallista perinneruokaa.

        Mitähän Gordon Ramsay sanoisi sun perinneruoasta?


    • Anonyymi

      Gordon nyt ei mitään tajua hotseista se on varmaa. Mutta kyllä jos hämeenlinna ryhmään kirjoittelee pitäisi hotsia osata syödä. Vai ollaanko sitä esim vorssasta ja tultu tänne hämeenlinnaan vaan mimmien perässä?

      • Anonyymi

        Keliaakikot eivät voi viljatuotteita syödä, paitsi kauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keliaakikot eivät voi viljatuotteita syödä, paitsi kauraa.

        On se hotsi nyt ihan suoraan sanottuna melkoista roskaa. Oon kerran maistanut ja se riitti. Lihapiirakassa voi olla nakkimakkara mutta kun hotsissa ei ole edes lihaa siinä taikinassa. On vaan se jauhomakkara. Oikeastaan on hyvä ettei sellaista enää oikein mistään saakaan. On ehkä pahinta mitä ihminen voi syödä sekä maun että terveyden kannalta.


    • Anonyymi

      Hotsit ei ollut aiheena vaan vaalit.

    • Anonyymi

      Joku lupasi syödä hatulliisen paskaa tai hitsin, jos Halla-aho ei pääse toiselle kierrokselle. Sitä odotellessa.

    • Anonyymi

      Eihän hotsi terveellinen olekkaan ja keliaakikot kyllä ymmärrän. Itse kyllä pidän mausta ja uskoisin että sitä vois vielä kehittää entistä paremmaksi. Lihaisampaa lenkkiä kun alkaisi esim katinalan lihakauppa valmistaa hotsilenkki nimellä ja joku paikallinen leipomo valmistaisi sen piirakan ihan viimesenpäälle herkulliseks. Ja väliin jotain oikeen huippu mausteita. Kurkkusalaattia esim huippukokilta omaa hotsi sinappia tuore sipuli kesällä paikalliselta luomu tilalta......... Hotsin keksi Sirkka Walli mutta kun sitä on luvan kanssa saanut jo nyt kaikki halukkaat vapaasti varioida. Miksi ei voitaisi hotsin uusi tuleminen myös nähdä. Hotsimania voisi olla ihan mahtava juttu täällä hämeenlinnassa. Voisi sinne matkamessuillekkin ensivuonna viedä tietoa linnan hotsi juhlista.

      • Anonyymi

        Pidät mausta mutta voisihan sitä kehittää paremmaksikin. Okei.


    • Anonyymi

      Haha, ei päässyt Halla-aho jatkoon. Nyt joutuu ketiaatikko persu syömään hotsin! 😁

    • Anonyymi

      Saa muuten lunastaa lupauksensa tää halla-ahon hotsimies. Suosittelen esim marin grilliä, ainaki tänään oli hyvä.

    • Anonyymi

      Stubidi ja homopekka, miksi tätä maata rangaistaan?

      • Anonyymi

        Itkettääkö persu itkettääkö?


    • Anonyymi

      Minä äänestän Haavistoa. Jos Haavisto voittaa menen hotsille 5 päivää putkeen!

    • Anonyymi

      Se ennustus oli oikein taitavasti tehty.

    • Anonyymi

      Jussi haukkasi nyt paskaa.

      • Anonyymi

        KLUNKS


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      239
      2095
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      153
      1355
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1246
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      639
    Aihe