Elikkäs mulle tuli lasku jossa sanottiin että siirtyy ulosottoon jos ei eräpäivään mennessä maksa. Eräpäivä on 5.2 ja saan sen kuun lopussa maksettua. Kuitenkin omilla ulosoton nettisivuilla kyseinen summa näkyy jo. Elikkä kun maksan sen ennen 5.2 pois niin jääkö mulle silti merkintä johonkin ulosottoon?
Ulosotosta kysymys
8
447
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuosta merkintää tule jos tarkoitat maksuhäiriötä? Velkoja voi ilmoittaa maksuhäiriön 3kk eräpäivästä, se tulee asiakastiedolle. Minkä tyyppinen lasku, onko suoraan uo kelpoinen ?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Maksuhäiriömerkintä tarkoitinkin juuri.
Laskussa siis luki että aletaan ulosottaa jos 5.2 mennessä ei makseta. Kuitenkin ulosoton verkkopalvelussa minulla näkyy veloissa sama summa. Se on ainoa maksamaton asia mikä mulla on ja sentilleen sama summa niin olen varma että on juuri kyseinen lasku. - Anonyymi
Lasku lienee erääntynyt jo aikaa sitten, joten jos vihoviimeinen maksupäivä on 5.2. ja maksat sen vasta helmikuun lopussa, niin kyllähän se ulosottoon menee. Sinulle on ihan varmasti annettu aikaa laskusi hoitamiseen. Jos kuitenkin olet aivan varma että saat laskusi maksettua 29. helmikuuta, niin kannattaa vaikka soittaa voudille ja pyytää se viimeinen armopala.
- Anonyymi
Aloittaja tarkoittanee tämän tammikuun loppua mutta lasku näkyy jo ulosotossa
- Anonyymi
Ulosotosta pitää tulla ensin ilmoitus/lasku jossa 2 viikkoa maksuaikaa, sen jälkeen suoritetaan tiettynä ennakkoon ilmoitettuna päivämääränä itse ulosmittaus, tuolloinkin on vielä mahdollisuus maksaa ja jos ei niin sitten tulee vasta merkintä varattomuudesta, nuo kaikki ilmoitukset tulee kai nykyään suomi.fi viesteihin?
- Anonyymi
Joo sinne viesti tulikin. Ja tosiaan nyt tammikuun lopussa voin sen jo maksaa pois. Ei helmikuun.
- Anonyymi
Maksa nyt stana niin pääset eroon, pidä kuitit tallessa. Heippa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346