Tilatkaa you tube kanava

Anonyymi-ap

Metsäpirtin Marjaana .Asuu korvessa josta kauppaan 40kilsaa .Jää Korpimuija toiseks .

25

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on kyllä Metsäpihan Marjaana kainuun korpeen muutti kaupunkivilinästä vanhaan rintamamiestaloon .

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­y­­­m­f­­o­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tilasin .Kaunis nainen .

    • Anonyymi

      TILASIN ❤️

    • Anonyymi

      Tilasin. Metsäpihan Marjaanalla samanlainen leivinuuni keittiössä kuin korpimuijalla .

    • Anonyymi

      Tilaus tehty.

    • Anonyymi

      Tilasin paikallisen Turaukon, on niin sympaattinen mies kissoineen.

      • Anonyymi

        Menehän pipipää jo vähän lepäilemään, päivystysvuorosi on ollut pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän pipipää jo vähän lepäilemään, päivystysvuorosi on ollut pitkä.

        kisssut boooooooorrrrnnnn freeeeeeeeeeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kisssut boooooooorrrrnnnn freeeeeeeeeeee

        On tämä nykyaika merkillistä.

        Merkillistä suorittamista.

        Itse asuin lasten kanssa 6v-16v töllissä Kerimäellä melkein 10vuotta.
        Ei ollut juoksevaa vettä tai sähköä.

        Lämpö tuli takalla tupaan ja saunaan lämpö tuli puilla -jotka tietenkin täytyi ihan itse tehdä.

        Saunaan vedet ämpärillä joka päivä avannosta, koska joka päivä tietenkin pitää kaikkien peseytyä.
        Tiskit pestiin samalla - ja niitähän riitti.

        Lumityöt oli ihan itse tehtävä, että aamusella lapset saa vietyä itse kouluun -koska kuljetuksia ei ollut kuin 3 km päässä tuleva bussi.

        Enpä hehkutellut missään youtube kanavilla.
        Minusta se on elämää ja omia valintoja - ja oli kyllä elämäni parasta aikaa.
        Lapset kyllä tykkäsivät, maaseudun rauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä nykyaika merkillistä.

        Merkillistä suorittamista.

        Itse asuin lasten kanssa 6v-16v töllissä Kerimäellä melkein 10vuotta.
        Ei ollut juoksevaa vettä tai sähköä.

        Lämpö tuli takalla tupaan ja saunaan lämpö tuli puilla -jotka tietenkin täytyi ihan itse tehdä.

        Saunaan vedet ämpärillä joka päivä avannosta, koska joka päivä tietenkin pitää kaikkien peseytyä.
        Tiskit pestiin samalla - ja niitähän riitti.

        Lumityöt oli ihan itse tehtävä, että aamusella lapset saa vietyä itse kouluun -koska kuljetuksia ei ollut kuin 3 km päässä tuleva bussi.

        Enpä hehkutellut missään youtube kanavilla.
        Minusta se on elämää ja omia valintoja - ja oli kyllä elämäni parasta aikaa.
        Lapset kyllä tykkäsivät, maaseudun rauhaa.

        Lisäys vielä edelliseen, että eipä ole tullut mieleenkään hehkutella - että näin täällä on survivol.


    • Anonyymi

      Metsäpihan Marjaana Tilattu

      • Anonyymi

        Monestiko sama mainostaja voi kanavan tilata😅


    • Anonyymi

      Jes.

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      🧏‍♀️🧏‍♀️🧏‍♀️

    • Anonyymi

      Millä tavalla korpimuija jää toiseks? Ottaako ne painimatsin tai vääntävätkö kättä?

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi tilata? Eikö ole muuta , kun kytätä somesta mitä muut tekevät?

      • Anonyymi

        Ei noilla raukoilla ole. Ei ne itse viitsi ja osaa tehdä yhtään mitään, ei ole läheisiä, ei ystäviä, niin kateuksissaan solvaavat muita.


    • Anonyymi

      Millä elää eli tulee toimeen. Ikä

    • Anonyymi

      Söpö.

    • Anonyymi

      Sitä ihmettelee, että mikä asia saa ihmiset katsomaan näitä videoita. Tarkoitan, että hyvinkin samantyyppisiä videoita. Toiset niistä saavat kymmeniä tuhansia katselukertoja ja toiset vaivalla edes kahta tuhatta.

      • Anonyymi

        Videon alkukuva ratkaisee aika paljon. Jos esim alkukuvassa näkyy naisen rintavakoa/minihame/peppu tms. niin katsojia on tuhansia..ihan sama mitä siinä videolla tapahtuu muuten mutta jossain kohtaa voi tissi vilahtaa, se riittää.

        Naurattaa esim tää kitaraa räpeltävä nainen. Jokaisessa alkukuvassa kitara on sylissä niin että toinen rinta pullottaa paidan alta kitaraa vasten ja sen päällä. Kymmeniä miljoonia katselukertoja..on niin mielenkiintoista kun nainen soittaa kitaraa.

        Tää nyt ei välttämättä liity näihin metsänaisiin, en ole heidän videoitaan katsonut (ehkä yhden kaksi)mutta voin kuvitella että jos alkukuvassa vilahtaisi pakara pyyhkeen alta ja otsikko olisi lauantai sauna niin peräkamarin pojat kyttäisi näyttöä kieli pitkällä talouspaperin kanssa.. 48.000 näyttökertaa hetkessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videon alkukuva ratkaisee aika paljon. Jos esim alkukuvassa näkyy naisen rintavakoa/minihame/peppu tms. niin katsojia on tuhansia..ihan sama mitä siinä videolla tapahtuu muuten mutta jossain kohtaa voi tissi vilahtaa, se riittää.

        Naurattaa esim tää kitaraa räpeltävä nainen. Jokaisessa alkukuvassa kitara on sylissä niin että toinen rinta pullottaa paidan alta kitaraa vasten ja sen päällä. Kymmeniä miljoonia katselukertoja..on niin mielenkiintoista kun nainen soittaa kitaraa.

        Tää nyt ei välttämättä liity näihin metsänaisiin, en ole heidän videoitaan katsonut (ehkä yhden kaksi)mutta voin kuvitella että jos alkukuvassa vilahtaisi pakara pyyhkeen alta ja otsikko olisi lauantai sauna niin peräkamarin pojat kyttäisi näyttöä kieli pitkällä talouspaperin kanssa.. 48.000 näyttökertaa hetkessä.

        Esim flowinaparadise youtubessa. Ei tarvii muijan kuin vähän venytellä ja tube massia tulee varmaan ihan kivasti.


    • Anonyymi

      Videot on ihan mukavaa katsoa ajankuluksi.

      Useimmissaon "opettava" piirre.
      Kauppakassivideo: nämä laitan pakkaseen.
      Nämä olen ostanut 50 % alennuksella.
      : D

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe