Lähtisitkö mun kanssa

Anonyymi-ap

syömään jonnekin, mies, sitten jos vielä joskun tavataan? Ehkä sullakin on ollut ikävä mua niin kuin mulla sua..

38

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin mä lähtee, minne me mentäis? Mikä on sun lemppari ravintola?

      • Anonyymi

        No se mölkky

        Kyl sä tiiät senkii


      • Anonyymi

        Joku laadukas pizzeria tai Sushi jos sulle sopii?


      • Anonyymi

        Maistuis paahdetut kasvikset starterina, tryffelirisotto ja sen kanssa lasillinen hyvää chiantia. Jälkiruoaksi espresso pikku suklaan kera ja sun silmiisi tuijottelu. Juteltais vähän muustakin kuin tavanomaisesta aiheestamme. Jos on liian juhlavaa niin ranut, ketsuppi ja se keskustelu käy yhtä hyvin.


    • Anonyymi

      Minä syön, sinä laihiksella.

      • Anonyymi

        Näin se monesti menee. Jotkut naiset ei edes kehtaa syödä silloin kun mies näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se monesti menee. Jotkut naiset ei edes kehtaa syödä silloin kun mies näkee.

        No en mä nyt tosissani ollu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä nyt tosissani ollu.

        Minä olin.


      • Anonyymi

        Totta rakas :) sivusta


    • Anonyymi

      Hesburgeriin mennään treffeille

      • Anonyymi

        Ei muuten mennä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten mennä!!

        Kanatortilla on niin maukas ja hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanatortilla on niin maukas ja hyvä!

        Espresso sopii hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espresso sopii hyvin

        Meet sitten juomaan sen naapuriin johonkin ravinteliin!


      • Anonyymi

        Höh, haaveillut mäkkärin driveinnistä miehen kanssa T paikassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanatortilla on niin maukas ja hyvä!

        Vakoiletko? :o Juuri tänään söin kanatortillan. Maukas oli. :)


    • Anonyymi

      No onhan minulla ikävä sinua. Ateria sopii mainiosti, kunhan otat yhteyttä irl. Minä tarjoan.

    • Anonyymi

      Voin lähteä. Mutta en sushipaikkaan enkä mihinkään liian kalliiseen fine dining -paikkaan. Kumpikin maksaa omat ruokansa ja paikka, jossa selviää max 30 €:lla.

      • Anonyymi

        Voi rakas mies. Minä maksan molempien ruuat. Sushi on hyvää. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas mies. Minä maksan molempien ruuat. Sushi on hyvää. sivusta

        Nyt on kovat fantasiat APäijällä- säästit jo kolmekymppiä tän tuloksena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kovat fantasiat APäijällä- säästit jo kolmekymppiä tän tuloksena

        Sun kannattaa miettiä mitä Sivusta tarkoittaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas mies. Minä maksan molempien ruuat. Sushi on hyvää. sivusta

        En tykkää sushista. Mieluummin vaikka Dookunin koppi Oulusta tai hampurilainen Höyhtyän grillillä.

        Mut nyt bye bye ja hyvää yötä.


        ☆☆☆ Levollista yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää sushista. Mieluummin vaikka Dookunin koppi Oulusta tai hampurilainen Höyhtyän grillillä.

        Mut nyt bye bye ja hyvää yötä.


        ☆☆☆ Levollista yötä

        En tunne paikkaa. Ota joku muu.


    • Anonyymi

      Lähdetään ehdottomasti, pyydä viestillä niin mennään

    • Anonyymi

      No voidaan mennä syömään tietty olenhan niin sanonut sinulle on ollut ikävä mikset ole kirjoittanut minulle olisit piristänyt ja piristät jos tekstaat

    • Anonyymi

      Mikä ettei kun sovitaan:)

      • Anonyymi

        Eiköhän nyt ole jo liian myöhäistä


    • Anonyymi

      Joo, mennään laavulle paisteleen makkaroit tai muuta.

    • Hei rakas ystävä 🥰 kiitos ihanasta viestistä mennään ihmeessä. minulla on ollut aivan jäätävä ikävä sinua 😭 valvoin koko yön vain sinua miettien 💔 olet todella kultainen 💖 aina auttanut ystävää 💝 toivottavasti joskus tavataan 😇 ilman sinua en olisi enää täällä 😌 niin kovasti sinua kaipaan 💕 paljon haleja sulle 🤗

    • Anonyymi

      Parempi ettei revitä vanhoja haavoja auki.

    • Anonyymi

      Voi taivas miten imelää siirappia, yäh

    • Anonyymi

      parasta mitä voitte tehdä on jättää minut rauhan jotta saan tehdä töitä ja olla oma itseni ja toivottavasti kärsitte ja menetätte ja saatte kaikkea pahaa, pasksa ja hakjauksia elämäänne. toivon todella teille pahaa ja kaikkea hirveää ja menetystä, nöyryytystä ja varkauksia.

    • Anonyymi

      jokaisesta sabotoinnista, hakjauksesta, vainosta, mt jutusta ja työjutyista kärsitte ja maksatte. ja kärsitte, nämä vuodet muistatte tehneenne. sadistipsykopastit ansaitsevat vain paskaa. ja pidän huolen että saatte takaisin joka hetken ja paskana hyödyn mitä saitte minusta. tulette kärsimään helvetisti, ja se on helvetin oikein.

    • Anonyymi

      toivottavasti pääsen kunnolla padkomssn naamaanne ja pilaamaan elämäänne, ja vielä seuraavaa ja seymurasvaa, kunnes olette kärsineet yhtä paljon ja maksaneet tekonne.

    • Anonyymi

      En lähe yhtään minnekään,enkä pidä syömisestä muutenkaan!!

    • Anonyymi

      Lähtisin ilman muuta, jos tuntisimme toisemme. m>n

    • Anonyymi

      Kannattaa syödä hyvin, että jaksaa treffailla. Sitten voi suunnitella muita aktiviteetteja jatkoon. Hyväruoka, paremmat treffit. 🎂

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe