syömään jonnekin, mies, sitten jos vielä joskun tavataan? Ehkä sullakin on ollut ikävä mua niin kuin mulla sua..
Lähtisitkö mun kanssa
38
709
Vastaukset
- Anonyymi
Voin mä lähtee, minne me mentäis? Mikä on sun lemppari ravintola?
- Anonyymi
No se mölkky
Kyl sä tiiät senkii - Anonyymi
Joku laadukas pizzeria tai Sushi jos sulle sopii?
- Anonyymi
Maistuis paahdetut kasvikset starterina, tryffelirisotto ja sen kanssa lasillinen hyvää chiantia. Jälkiruoaksi espresso pikku suklaan kera ja sun silmiisi tuijottelu. Juteltais vähän muustakin kuin tavanomaisesta aiheestamme. Jos on liian juhlavaa niin ranut, ketsuppi ja se keskustelu käy yhtä hyvin.
- Anonyymi
Minä syön, sinä laihiksella.
- Anonyymi
Näin se monesti menee. Jotkut naiset ei edes kehtaa syödä silloin kun mies näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se monesti menee. Jotkut naiset ei edes kehtaa syödä silloin kun mies näkee.
No en mä nyt tosissani ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä nyt tosissani ollu.
Minä olin.
- Anonyymi
Totta rakas :) sivusta
- Anonyymi
Hesburgeriin mennään treffeille
- Anonyymi
Ei muuten mennä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten mennä!!
Kanatortilla on niin maukas ja hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espresso sopii hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espresso sopii hyvin
Meet sitten juomaan sen naapuriin johonkin ravinteliin!
- Anonyymi
Höh, haaveillut mäkkärin driveinnistä miehen kanssa T paikassa.
Anonyymi kirjoitti:
Vakoiletko? :o Juuri tänään söin kanatortillan. Maukas oli. :)
- Anonyymi
No onhan minulla ikävä sinua. Ateria sopii mainiosti, kunhan otat yhteyttä irl. Minä tarjoan.
- Anonyymi
Voin lähteä. Mutta en sushipaikkaan enkä mihinkään liian kalliiseen fine dining -paikkaan. Kumpikin maksaa omat ruokansa ja paikka, jossa selviää max 30 €:lla.
- Anonyymi
Voi rakas mies. Minä maksan molempien ruuat. Sushi on hyvää. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kovat fantasiat APäijällä- säästit jo kolmekymppiä tän tuloksena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kovat fantasiat APäijällä- säästit jo kolmekymppiä tän tuloksena
Sun kannattaa miettiä mitä Sivusta tarkoittaa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää sushista. Mieluummin vaikka Dookunin koppi Oulusta tai hampurilainen Höyhtyän grillillä.
Mut nyt bye bye ja hyvää yötä.
☆☆☆ Levollista yötä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää sushista. Mieluummin vaikka Dookunin koppi Oulusta tai hampurilainen Höyhtyän grillillä.
Mut nyt bye bye ja hyvää yötä.
☆☆☆ Levollista yötäEn tunne paikkaa. Ota joku muu.
- Anonyymi
Lähdetään ehdottomasti, pyydä viestillä niin mennään
- Anonyymi
No voidaan mennä syömään tietty olenhan niin sanonut sinulle on ollut ikävä mikset ole kirjoittanut minulle olisit piristänyt ja piristät jos tekstaat
- Anonyymi
Mikä ettei kun sovitaan:)
- Anonyymi
Eiköhän nyt ole jo liian myöhäistä
- Anonyymi
Joo, mennään laavulle paisteleen makkaroit tai muuta.
Hei rakas ystävä 🥰 kiitos ihanasta viestistä mennään ihmeessä. minulla on ollut aivan jäätävä ikävä sinua 😭 valvoin koko yön vain sinua miettien 💔 olet todella kultainen 💖 aina auttanut ystävää 💝 toivottavasti joskus tavataan 😇 ilman sinua en olisi enää täällä 😌 niin kovasti sinua kaipaan 💕 paljon haleja sulle 🤗
- Anonyymi
Parempi ettei revitä vanhoja haavoja auki.
- Anonyymi
Voi taivas miten imelää siirappia, yäh
- Anonyymi
parasta mitä voitte tehdä on jättää minut rauhan jotta saan tehdä töitä ja olla oma itseni ja toivottavasti kärsitte ja menetätte ja saatte kaikkea pahaa, pasksa ja hakjauksia elämäänne. toivon todella teille pahaa ja kaikkea hirveää ja menetystä, nöyryytystä ja varkauksia.
- Anonyymi
jokaisesta sabotoinnista, hakjauksesta, vainosta, mt jutusta ja työjutyista kärsitte ja maksatte. ja kärsitte, nämä vuodet muistatte tehneenne. sadistipsykopastit ansaitsevat vain paskaa. ja pidän huolen että saatte takaisin joka hetken ja paskana hyödyn mitä saitte minusta. tulette kärsimään helvetisti, ja se on helvetin oikein.
- Anonyymi
toivottavasti pääsen kunnolla padkomssn naamaanne ja pilaamaan elämäänne, ja vielä seuraavaa ja seymurasvaa, kunnes olette kärsineet yhtä paljon ja maksaneet tekonne.
- Anonyymi
En lähe yhtään minnekään,enkä pidä syömisestä muutenkaan!!
- Anonyymi
Lähtisin ilman muuta, jos tuntisimme toisemme. m>n
- Anonyymi
Kannattaa syödä hyvin, että jaksaa treffailla. Sitten voi suunnitella muita aktiviteetteja jatkoon. Hyväruoka, paremmat treffit. 🎂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163739- 1202113
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641744Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121743- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141