onko oulaisissa ryvettyneitä poliitikoita?

Anonyymi-ap

mitä mieltä? onko syytä?

25

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­­y­­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18228228

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei oo, minä kävin justiin suihkusa.

    • Anonyymi

      huomenna rupee nimei tuleen.

    • Anonyymi

      Kyllä oli taas paskahousuja valtuutettuja. Ei uskalleta tehdä kaupungin talouden kannalta oikeita päätöksiä vaan yksityiskouluja pitää järjestää muutamalle kakaralle yhteisestä rahapussista

      • Anonyymi

        Se ei oulainen kaadu muutamaan kyläkouluun vaan näihin dollarilasit päässä heiluviin virkamiehiin/naisiin ja hallituksen puheenjohtajaan.


      • Anonyymi

        Kyllä ne rahat tuhlataan kaikkeen muuhun, rahantaju menny vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne rahat tuhlataan kaikkeen muuhun, rahantaju menny vuosia sitten.

        No mitä se muu on?


    • Anonyymi

      ei niistä kyläkouluista menot lopu sillä jäähän niiden ylläpito jäljelle.

    • Anonyymi

      Ja opettajille+henkilökunnalle joutuu maksaan palkan.

    • Anonyymi

      Ei ole etes ammatti päteviä opettajia kouluissa ni sekö on sitten lasten parasta..kyllä tuo päätös oli nyt kyllä oulaisten menoa..odotan millon moilanen lyö hanskat tiskiin ja jättää uppoavan laivan...t. entinen oulaistelainen..

      • Anonyymi

        Toivottavasti pian


    • Anonyymi

      Onkos Heikkinenkään tietoinen että esim.Petäjäskoskelle ei ole vuosiin saanut päteviä opettajia?Siellä käynyt sitä sun tätä ns.opettajaa.Sekö on hyvää opetusta!Ja Heikkinen on itse kokouksissa valitellut rahanpyyntö-vaatimuksia? No tässä hänen ajatusmaailman näkee???

      • Anonyymi

        Joku puheli että Heikkinen itse on sijaistellut Petäjäskosken koululla opettajan tehtävissä. En tiedä onko totta, jos on niin en tiedä enää mitä sanoa..


      • Anonyymi

        Miten opettajan pätevyys mitataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten opettajan pätevyys mitataan

        Jos ei taskussa ole maisterin papereita, ei ole pätevä opettaja. Opettajat ovat joko luokanopettajia tai aineopettajia. Näiltä "valeopettajilta" puuttuu pätevyys ja usein puutteet ovat juuri niissä pedagogisissa taidoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei taskussa ole maisterin papereita, ei ole pätevä opettaja. Opettajat ovat joko luokanopettajia tai aineopettajia. Näiltä "valeopettajilta" puuttuu pätevyys ja usein puutteet ovat juuri niissä pedagogisissa taidoissa.

        Saattaa olla pitkän linjan osaaja parempi ihmistuntija ja opettaja, kuin mukamas paperiopettaja.

        Kukaan ei valheella opeta, jos ei kerran opettajaa löydy, niin kyllä hyvä "ei pätevä" on kelvollinen. Omien lasten kertomuksen mukaan on mahtavan hyviä sijaisia, jotka osaavat opettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla pitkän linjan osaaja parempi ihmistuntija ja opettaja, kuin mukamas paperiopettaja.

        Kukaan ei valheella opeta, jos ei kerran opettajaa löydy, niin kyllä hyvä "ei pätevä" on kelvollinen. Omien lasten kertomuksen mukaan on mahtavan hyviä sijaisia, jotka osaavat opettaa.

        Joo, kyllä se elämäm karu koulu opettaa😅


    • Anonyymi

      kyllä keskustassa asuvia ottaa päähän lujasti kun kaikki koulut eivät vielä menneetkään kiinni.on sielläkin veronmaksajia..

    • Anonyymi

      ketäs niitä lopetteli vähän ennen ja jälkeen käryn?

    • Anonyymi

      Oliko Limu Linden joku golf minister sopueläk Keel valtion piikki chillailee

    • Anonyymi

      kirstunvartija ex

    • Anonyymi

      mitä näit hallituksen ex pj on

    • Anonyymi

      Jaa, täällä taas Oulaisten älymystö kokoontuu tuumaustauolle, mitäs elämämkoulun yläluokilla tänään tapahtuu?

    • Anonyymi

      Ei ole. Kaikki puhtaita kuin pulmuset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe