En ole enää mikään teinieini, mutta odotan innolla Rammsteinin Turun keikkaa. Kadun kovasti, kun en tajunnut syksyllä katsastaa Helsingin konserttia, mutta onneksi vahinko on nyt korjattavissa! Odotan liekkejä, kipinöitä, mahtipohtista musiikkia... ja niitä ihanan tuhmia ja sexyjä Miehiä lavalle! Varsinkin Richard edustaa minulle täydellisen miehen prototyyppiä, jolla on tyyli, aah, niin kohdallaan. Rakastani niitä mustia hiuksia! Ihanaa nähdä tuo SexGod livenä reilun kuukauden päästä! Mamm!!
Richard, oi Richard!
Rammina
3
627
Vastaukset
- irgendein Arschloch
Mä oon halannut tuota SexGodia :D
- Rammina
Moi, jos toi on totta, oon tosi kade... No, oliko symppis? Miten Richardia pääsee halaamaan? Mie haluun kans! Niih...
- irgendein Arschloch
Rammina kirjoitti:
Moi, jos toi on totta, oon tosi kade... No, oliko symppis? Miten Richardia pääsee halaamaan? Mie haluun kans! Niih...
Samalla kerralla pääsin juttelemaan myös kahden muun bändin jäsenen kanssa. Areenan keikan jälkeen bäkkärillä nimittäin. Hyvää tuuria, sanoisin.
Olihan ne symppiksiä, Flake ennen kaikkea. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865