Ja mä sanon sen tänne sulle kun en muuten voi ilmaista sitä mitenkään sulle.
Oon ihastunut suhun. Mietin sua liikaa. Oot ensimmäinen ajatus herätessäni ja viimeinen kun nukahdan. Oot tehnyt majan mun sydämeeni ja vaikka aikaa on kulunut et ole mihinkään sieltä lähtenyt.
Rakas mies,
29
910
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä meinaa lähteäkkää😘
- Anonyymi
No tässä on jotain tuttua.
- Anonyymi
Minustakin. Onkohan hän kopioinut täällä tuon viestin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin. Onkohan hän kopioinut täällä tuon viestin.
Murkut kopioi kun ei itse keksi mitään. Olen nähnyt tänään viestin ennenkin täällä. Ainakin osia siitä.
Älkää menkö miehet halpaan näiden tytteleiden kanssa!
- Anonyymi
En nuku majoissa joten unohda koko juttu!
- Anonyymi
Mikset voi ilmaista?
- Anonyymi
Kauniisti sanottu jollekin. Samanlaisia ajatuksia yhdestä naisesta.
- Anonyymi
Majawa
Hei Rakas 🤗, kiitos aivan ihanasta viestistä 🥰 minulla on aivan mieletön ikävä sinua edelleen 😢 rakastan sua yli kaiken 💖 sä annoit mulle syyn elää 💝 voi kumpa joskus kohdattais 💕
oikein hyvää yötä 😇 ja kauniita unia 🙏- Anonyymi
Varsinainen majava sitten, kun on majan tehnyt sydämeen, kato ettei patoudu.
- Anonyymi
Vanhaa tarinaa laita uutta tuoretta 🌹🌹🌹🌹🙋♂️🙋♂️🙋♂️
- Anonyymi
Jiille? tottahan toki
- Anonyymi
Pilun kuva täne 🔞☢
- Anonyymi
toivottavasti saat paskaa ja menetystä elämääsi. toivon sitä enemmän kuin monia asioita
- Anonyymi
Kuinka kauan on aikaa kulunut?
- Anonyymi
Käyn välillä töissä.
- Anonyymi
No laita sitten sitä viestiä äläkä kuikuile siellä kulman talana kuin pieni lapsi
- Anonyymi
Voisithan tuota kuikuilla itekki täälä päin pitkästä aikaa. Lenkkeileppä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisithan tuota kuikuilla itekki täälä päin pitkästä aikaa. Lenkkeileppä ?
Vielä tuosta 😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤😎
- Anonyymi
Lopeta sitten se kulman takaa kurkinta ota järki käteen ja ole kuin nainen ja pistä viestiä minulle
- Anonyymi
Sussa ei ainakaan ole miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sussa ei ainakaan ole miestä
Se on ihan totta
- Anonyymi
Et taida olla tarpeeksi ihastunut jos et voi hänelle suoraan sanoa. No, mukavaa päiväjstkoa
- Anonyymi
Laita suoraan sitä viestiä
- Anonyymi
Lopeta aikuinen mies tämä hysteerinen ittes paijailu😂🤭
- Anonyymi
En lopeta. Aion jatkaa ja pitkälle.
- Anonyymi
Ikävä sanoa, että ikävä painaa olkapäitä.
Ikäväähän se on, jossei voi sanoa ikävälleen ikävästi.
Ikäväni sielusimeren myrskyihin, pistää risteilemään... raivokkaasti.
Minulla on ikävä tilanne ikäväni kanssa! - Anonyymi
Samma här...
- Anonyymi
Puss! 😘
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36864Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36759Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663