Haluan sen miehen!!!!!!
Unelmieni mies
19
478
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä huutomerkkityyppi olet kiusaaja. Et saa ketään oikeasti. Mutta leiki täällä kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Aiot aloittaa taas itsekehumiehen kanssa riitelemisen ja elämänkulun kenttien sijoittelun palstan paralleeliin😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiot aloittaa taas itsekehumiehen kanssa riitelemisen ja elämänkulun kenttien sijoittelun palstan paralleeliin😬
Kuinka kukaan ämmä voi olla noin säälittävä ja psykoottista kateutta ja absurdia vihaa täynnä. Lisäys edelliseen
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18228692
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Haluatko kertoa minkälaista miestä etsit?😁
- Anonyymi
Unohtuiko nikki päälle pässinpää? Mieshän sinä oletkin kuten joku joskus sanoikin täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Unohtuiko nikki päälle pässinpää? Mieshän sinä oletkin kuten joku joskus sanoikin täällä.
Hitto olenko nyt paljastunut. Kamalaa😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, taisi mennä äijällä välilehdet taas sekaisin
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Hitto olenko nyt paljastunut. Kamalaa😱
Kyllä olet, jopa viimeisille mohikaaneille, siitä ei pääse ku ylöspäi. Sivusta
- Anonyymi
Olen Riki Sorsan Veli.
- Anonyymi
Saattaa, tää unta olla saattaa!!!!
- Anonyymi
Kirjain mikä jos osuu, jutellaan ok
- Anonyymi
Minusta naisen on hyvä ymmärtää sitten että vaikka mies kuuluukin aina hänelle, niin miestä ei koskaan kuulu satuttaa. Jos olen naiselle hänen rakkain omaisuutensa, niin ei varmasti halua tuhota tai vahingoittaa minua.
- Anonyymi
Mutta toisin päin saa tehdä, mies naiselle?
E
- Anonyymi
onko se jompikumpi noista https://www.youtube.com/watch?v=y8k4SsBJ938
- Anonyymi
Mistä tiedät ap että mies ei halua sinua?
- Anonyymi
Laitappa viestiä niin katsotaan miten edetään ihanuus!
- Anonyymi
Älä täällä vingu riittää kun tuuli vinguu otahan yhteyttä sinä pikkumyy ja pidä sitä yllä sitten mut jos et pysty niin en jaksa enään
Hei 🥰 kiitos sydämmelisestä viestistä 💕 minulla on aivan jäätävä ikävä 😭 edelleen. olet ihanan kultainen ystäväin 😇 mietin sinua yöllä, enkä unta saa. niin kovasti sinua ikävöin 💔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101