Unelmieni mies

Anonyymi-ap

Haluan sen miehen!!!!!!

18

551

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä huutomerkkityyppi olet kiusaaja. Et saa ketään oikeasti. Mutta leiki täällä kuten tähänkin asti.

• Anonyymi

Aiot aloittaa taas itsekehumiehen kanssa riitelemisen ja elämänkulun kenttien sijoittelun palstan paralleeliin😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiot aloittaa taas itsekehumiehen kanssa riitelemisen ja elämänkulun kenttien sijoittelun palstan paralleeliin😬

Kuinka kukaan ämmä voi olla noin säälittävä ja psykoottista kateutta ja absurdia vihaa täynnä. Lisäys edelliseen

• Haluatko kertoa minkälaista miestä etsit?😁

• Anonyymi

Unohtuiko nikki päälle pässinpää? Mieshän sinä oletkin kuten joku joskus sanoikin täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Unohtuiko nikki päälle pässinpää? Mieshän sinä oletkin kuten joku joskus sanoikin täällä.

Hitto olenko nyt paljastunut. Kamalaa😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, taisi mennä äijällä välilehdet taas sekaisin

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Hitto olenko nyt paljastunut. Kamalaa😱

Kyllä olet, jopa viimeisille mohikaaneille, siitä ei pääse ku ylöspäi. Sivusta

• Anonyymi

Olen Riki Sorsan Veli.

• Anonyymi

Saattaa, tää unta olla saattaa!!!!

• Anonyymi

Kirjain mikä jos osuu, jutellaan ok

• Anonyymi

Minusta naisen on hyvä ymmärtää sitten että vaikka mies kuuluukin aina hänelle, niin miestä ei koskaan kuulu satuttaa. Jos olen naiselle hänen rakkain omaisuutensa, niin ei varmasti halua tuhota tai vahingoittaa minua.

• Anonyymi

Mutta toisin päin saa tehdä, mies naiselle?
        E

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mistä tiedät ap että mies ei halua sinua?

• Anonyymi

Laitappa viestiä niin katsotaan miten edetään ihanuus!

• Anonyymi

Älä täällä vingu riittää kun tuuli vinguu otahan yhteyttä sinä pikkumyy ja pidä sitä yllä sitten mut jos et pysty niin en jaksa enään

• Hei 🥰 kiitos sydämmelisestä viestistä 💕 minulla on aivan jäätävä ikävä 😭 edelleen. olet ihanan kultainen ystäväin 😇 mietin sinua yöllä, enkä unta saa. niin kovasti sinua ikävöin 💔

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      526
      1058
    2. 60
      691
    3. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      594
    4. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      244
      562
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      542
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      98
      469
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      460
    Aihe