Haluan sen miehen!!!!!!
Unelmieni mies
18
534
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä huutomerkkityyppi olet kiusaaja. Et saa ketään oikeasti. Mutta leiki täällä kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Aiot aloittaa taas itsekehumiehen kanssa riitelemisen ja elämänkulun kenttien sijoittelun palstan paralleeliin😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiot aloittaa taas itsekehumiehen kanssa riitelemisen ja elämänkulun kenttien sijoittelun palstan paralleeliin😬
Kuinka kukaan ämmä voi olla noin säälittävä ja psykoottista kateutta ja absurdia vihaa täynnä. Lisäys edelliseen
Haluatko kertoa minkälaista miestä etsit?😁
- Anonyymi
Unohtuiko nikki päälle pässinpää? Mieshän sinä oletkin kuten joku joskus sanoikin täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Unohtuiko nikki päälle pässinpää? Mieshän sinä oletkin kuten joku joskus sanoikin täällä.
Hitto olenko nyt paljastunut. Kamalaa😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, taisi mennä äijällä välilehdet taas sekaisin
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Hitto olenko nyt paljastunut. Kamalaa😱
Kyllä olet, jopa viimeisille mohikaaneille, siitä ei pääse ku ylöspäi. Sivusta
- Anonyymi
Olen Riki Sorsan Veli.
- Anonyymi
Saattaa, tää unta olla saattaa!!!!
- Anonyymi
Kirjain mikä jos osuu, jutellaan ok
- Anonyymi
Minusta naisen on hyvä ymmärtää sitten että vaikka mies kuuluukin aina hänelle, niin miestä ei koskaan kuulu satuttaa. Jos olen naiselle hänen rakkain omaisuutensa, niin ei varmasti halua tuhota tai vahingoittaa minua.
- Anonyymi
Mutta toisin päin saa tehdä, mies naiselle?
E
- Anonyymi
onko se jompikumpi noista https://www.youtube.com/watch?v=y8k4SsBJ938
- Anonyymi
Mistä tiedät ap että mies ei halua sinua?
- Anonyymi
Laitappa viestiä niin katsotaan miten edetään ihanuus!
- Anonyymi
Älä täällä vingu riittää kun tuuli vinguu otahan yhteyttä sinä pikkumyy ja pidä sitä yllä sitten mut jos et pysty niin en jaksa enään
Hei 🥰 kiitos sydämmelisestä viestistä 💕 minulla on aivan jäätävä ikävä 😭 edelleen. olet ihanan kultainen ystäväin 😇 mietin sinua yöllä, enkä unta saa. niin kovasti sinua ikävöin 💔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353445Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312425Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71540Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721515Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541320- 641184
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661152Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521110- 631039