Unelmieni mies

Anonyymi-ap

Haluan sen miehen!!!!!!

19

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä huutomerkkityyppi olet kiusaaja. Et saa ketään oikeasti. Mutta leiki täällä kuten tähänkin asti.

• Anonyymi

Aiot aloittaa taas itsekehumiehen kanssa riitelemisen ja elämänkulun kenttien sijoittelun palstan paralleeliin😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiot aloittaa taas itsekehumiehen kanssa riitelemisen ja elämänkulun kenttien sijoittelun palstan paralleeliin😬

Kuinka kukaan ämmä voi olla noin säälittävä ja psykoottista kateutta ja absurdia vihaa täynnä. Lisäys edelliseen

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18228692

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Haluatko kertoa minkälaista miestä etsit?😁

• Anonyymi

Unohtuiko nikki päälle pässinpää? Mieshän sinä oletkin kuten joku joskus sanoikin täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Unohtuiko nikki päälle pässinpää? Mieshän sinä oletkin kuten joku joskus sanoikin täällä.

Hitto olenko nyt paljastunut. Kamalaa😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, taisi mennä äijällä välilehdet taas sekaisin

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Hitto olenko nyt paljastunut. Kamalaa😱

Kyllä olet, jopa viimeisille mohikaaneille, siitä ei pääse ku ylöspäi. Sivusta

• Anonyymi

Olen Riki Sorsan Veli.

• Anonyymi

Saattaa, tää unta olla saattaa!!!!

• Anonyymi

Kirjain mikä jos osuu, jutellaan ok

• Anonyymi

Minusta naisen on hyvä ymmärtää sitten että vaikka mies kuuluukin aina hänelle, niin miestä ei koskaan kuulu satuttaa. Jos olen naiselle hänen rakkain omaisuutensa, niin ei varmasti halua tuhota tai vahingoittaa minua.

• Anonyymi

Mutta toisin päin saa tehdä, mies naiselle?
        E

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mistä tiedät ap että mies ei halua sinua?

• Anonyymi

Laitappa viestiä niin katsotaan miten edetään ihanuus!

• Anonyymi

Älä täällä vingu riittää kun tuuli vinguu otahan yhteyttä sinä pikkumyy ja pidä sitä yllä sitten mut jos et pysty niin en jaksa enään

• Hei 🥰 kiitos sydämmelisestä viestistä 💕 minulla on aivan jäätävä ikävä 😭 edelleen. olet ihanan kultainen ystäväin 😇 mietin sinua yöllä, enkä unta saa. niin kovasti sinua ikävöin 💔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe