Mites siinä näin kävi?https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010140014.html
Saksan persuilta leikattiin rahoitus
Anonyymi-ap
41370
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
Vastaukset 41
Vanhimmat
Halla-purria vituttaa aivan satavarmasti.
Mutta Suomessa natsimarSSi etenee. Supon päälliköksi on vahva ehdokas persu-Rantasen avustaja.
https://pbs.twimg.com/media/Fz4fK5_XsAEGrC3.jpg:large
Näillä mennään.
ps. Persut, onko teillä tulevaa varten aivan varmasti "puhdas" sukutausta?
Ei ole sellaisia kuin saksan perussuomalaiset.
Korjataan saksan persut.
Kyse on äärioikeistoliasesta heimokultista. Edustavat sidosryhmiään EU:ssa samassa ryhmässä ja levittävät samoja salaliittoteorioita.
Saksan perussuomalaiset ?
Oletko hiukan hölmö, no epärelevantti kysymys, totta kai olet, etkä mitään hiukan.
Sinullahan ne tuntuvat salaliittoteoriat leviävän.
Ilmeisesti oli aito puolue ja koettiin uhaksi, toisin kuin valeoppositio Persut jotka saavat puoluetukea 8 miljoonaa euroa.
Poiminta aloituksen linkkijutun lukijakommenttiosastolta, jonka toivoisi jokaisen laittavan pohtimaan äärioikeistolaisen politiikan uhkakuvia ja mahdollista historian toisintoa.
"Saksalaisilla on kollektiivinen muisti siitä, miten natsit pääsivät valtaan demokraattisissa vaaleissa. Vetoamalla Saksan heikkoon taloustilanteeseen ja lupaamalla parantaa sen. Vieläkin on ihmisiä jotka muistavat Hitleristä vain sen, että rakennutti Saksan moottoritiet. Kieltävät holokaustin. Ja muut hirveydet.
Näitähän on Suomessakin.
Kannattaisi jokaisen tutustua Nuernbergin lakeihin. Ja joita sitten kiristettiin ja kiristettiin.
Saksalaiset katselivat vieressä ja ajattelivat, että eihän tuo minua liikuta. Noista muista ei ole väliä. Kunnes tuli sen sivustakatselijan vuoro. Kun hänet vietiin, ei ollut enää ketään joka olisi pannut vastaan."
Onko perussuomalaisen politiikan teemoissa kenties yhtymäkohtia 1930-luvun natsi-Saksaan? Aiheesta kirjoitettu kolumni noin 4,5 vuoden takaa:
"Oikeistopopulistit toistelevat teemoja, joilla natsit nousivat valtaan Saksassa"
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006205991.html
Täällähän ainoa joka toistelee mitään "natsijuttuja", olet sinä - ja millä määrällä.
Kyseessä on persujen aateveljet.
Pakkomielle sinulle näköjään.
Mikä sinun pakkomielteesi on? Persu-uskovaisuus?
Sinulla ainakin Persu kaikissa ajateltavissa muodoissa, tuntuu oleva vakavaa mielenhäiriötä aiheuttava aihe.
Kenestä sinä oikein puhut? Onko yläkerran "hajattelimosi" vetänyt tiltit, kun tuomitsit kirjoittamani edellisen kommentin väittämällä minua joksikin harhaisen mielesi jahtaamaaksi henkilöksi?
Persu-uskovaisuutesi on siis jo sumentanut kykysi ajatella ja ymmärtää, ainakin sellaisia asioita, jotka edustavat laajempaa kontekstia, koska selvästikään teksti ei aiheuttanut itsessäsi kuin automaattisen puolustusreaktion? Kaikki itse oleellinen lensi vain suoraan romukoppaan, koska uskosi joutui koetukselle?
Sinä et ole sekaisin ? Sekavaa luritusta, ei mistään.
Miksi persu aina vetoaa Hitlerin taktiikkaan?
"Jokainen saksalainen on kansallissosialisti - ne harvat, jotka ovat puolueen ulkopuolella, ovat joko mielisairaita tai idiootteja."
Jokainen joka ei ajattele kuin persu, on mielisairas tai idiootti?
Ahaa, väistöliike siis sinulta. Typerä yksinkertaistava kommenttisi vain osoitti, että osuin juuri asian ytimeen. Tuo lukijakirjoitus on relevantti juuri kaltaisillesi fanaattisille fundamentalisteille, jotka kulkevat uskonsa sokaistamina suuren "johtajansa" jalanjäljissä. Taikasana "mamu".
Sekaisinhan sinä, Hitlerkin . . . .
Jussi Halla-ahon vaatimukset kaasukammioiden rakentamiseksi Suomeen suomalaisen murhaamista varten, toimet lahtipenkkimurhien suunnittelijoiden suojelemisesi, Breivikin puolustelut, "hän oli vai väärässä paikassa väärään aikaan" jne.
Vai on äärioikeistolaiset "pois potkittu" puolueesta?
Syöt näköjään jo omaa tunkkiasi. Laita maustetta päälle, niin ei maistu niin pahasti paskalle....
No miten kävi ?
Saksan natsukaisia ei hyysätä hillotolpilla. Toisin kuin Suomen natsukaisia.
Työttömiä ja tuensaajia, loisijoitako ? Vihervasemmistoa ?
No siinähän tulikin annos 1930-luvun kansallissosialistista retoriikkaa!
Onko tuttua ? Kannattaisiko sitten jo heivata palstalla roikkuminen. Dementoitumisesi on kyllä huomattu.
Mutta sinähän sitä kirjoitit, en minä.
Dementoitumisestasi ja palstalla roikuumisestasi ? Kyllä. Mutta taas alkaa mennä tarinasi aika oudoiksi.
Se menee oudoksi ainoastaan omien korviesi välissä, kun sinä kuvittelet, että sinulle kommentoivat ovat kollektiivisesti yksi ja sama henkilö.
Mistä sellaista ole päähäsi saanut ?
Eikö se ole enemmänkin itsesi pohdittava asia? Vaan persun kyky seistä omien sanojensa takana tunnetaan ja erityisesti se, kuinka matalalla rima on asian kohdalla.
Suomen pitää tehdä samoin
Leikata saksan persuilta rahoitusta ?
Suomenkin persuilta joutas leikata.
Rahahanat kiinni persuilta ja töihin!
Niin se demokratia toimii 🤣
Se mikä kuuluu kaikille ei voi yksipuolisesti kieltää🤔 tästä seuraa järkyttävän voimakas vastareaktio , massimiehet saksassa avaavat puolueelle rahoituksen ja kannatus nousee 🤣
Persut pihalle koko EU:sta!
Viisas demari? Todella viisas? Miten ajattelit tuon tetutettavan viisas demari?
Holokausti oli järkyttävää, joka tuhosi koko valtakunnan lopuksi, yhden urpon takia!,?😕
Ei ole sellaisia, kuin Saksan Persut. Persuthan tarkoittaa persussuomalaisia, joten ??
Persusaate yhdistää. Persauksesta molemmat pölhöpopulistiset viiteryhmät.