Apua aggressiivisille koirille ja niiden omistajille!

Anonyymi-ap

OLEN PITKÄÄN KATSONUT JO TÄTÄ SUOMESSA!

Koiralle-koti ohjelmaa mm.
Ilmoituksia, että taas lopetettu koira ihmisen takia

Tästä pitää tehdä loppu.. Koiraihmiset Huomio!

On ihme jos ihmiset ei tästä ole samaa mieltä kanssani, tarkoitan hyvää ja samalla faktaa tässä asiassa jos ilmenee koirassa vähänkään käytösogelmia tai aggressiivisuutta niin on puututtava siihen välittömästi.. ehkä tähän heräämiseen välttyis turhat käräjät ja koiraparkojen henki myös!!

Auttaisin ilomielin ite vaikka jos herää kysymyksiä kun 30vuotiaasta asti ollut kokemusta koirista.. itellä ollut koiria ja auttanut ongelma koiria myös.. siinä ei ole mitään häpeämistä hakea sitä apua.. ;) hinta on tosin järkyttävä ja siinä monella laskee ego.. mutta se pitää muistaa olkoot rotu mikä tahansa että sinä mikä koet sen avun tarpeelliseksi niin siinä on mitattava ja karsittava syyt pois helpottaakses koiran kärsimystä ja myös samalla ittensä syyt miks koirassa herää ongelma eikö niin?

Onko siinä sitten piilevä syy ? En halua uskoa sitä ikinä että koira tuosta noin vaan muuttuu vihaiseksi yht.äkkiä aina siinä on piilevä syy siinä asiassa..

4

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väärillä ihmisillä väärän rotunen koira jota ei osaa hoitaa

      • Anonyymi

        Hoitaminen on taas eri kun kouluttaminen maksaa mutta asiaan voin perehtyy.. se että minä en ahneudella ota rahaa vastaan vaan ajattelen koira paran henkeä.. se on totta että väärä rotu väärällä ihmisellä se on valitettavaa se on kuitenki omasta itsestään kiinni haluaako apua. Eikö niin?


    • Anonyymi

      Ja tarkotin siis tuossa viestissä että olen ite ihan pienestä asti ollut siis että nyt olen 30vuotias ollut eri rotujen kanssa tekemisissä.. että opetan nyt sitä tässä mitenkä eri rotujen ominaisuudet pitää selvittää rohkeasti ja rehellisesti.. ja mitä virheitä pitää välttää koiran kanssa ettei huonokäytös enää jatku... koiran lojaallisuus on koiran rodusta kiinni ja myös se että mihin tarkoitukseen eri koirat on.. sekin on huomioitava.. ja moni miettii miten kukkarossa vaikuttaa raha on monelle pelko jo että miten koiran saa koulutettua niin ettei tarvis apua vältämättä eläinlääkäriltä kysyä.. koiran kun ostaa sitä varten on kasvattaja että juttelet avoimesti ihmisen kanssa että mitä ite tekee väärin.. jos joku ymmärtää mitä ajan takaa niin yks asia on se koiran ele opi lukemaan sitä.. toinen on koiran pelko tai kipu.... kolmas onko syy vihaisuudelle alkanut miten ? Esim. Olen johdonmukaisuudella saanut koiran luottamuksen että voipi mennä takuuseen siitä mitä koira on kokenut? Sattunut, tapahtunut jotain missä koiralla on ennakkoluulonsa.. nämä ei ole yhteentekevä asia että monelle se on päivänselvä asia että koiralla sattuu olemaan luonnevika vaa yht.äkkiä ja laittaa syyn koiraan ? Miksi se on näin ? Kysymys kuuluu ei pie ikinä aliarvioida koiraa.. se on peto vaikka moni pitää sitä perheenjäsenenä 1% 99% voin kertoa että toivottavasti tämän jälkeen vähän ees avantuu ihmisillä silmät ja hetken miettii onko jotain perää tässä asiassa vai ei?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe