Syntyvyys laskussa

Anonyymi-ap

Vaikuttaako paljon syntyvyyslukujen laskuun se että lapsen saamiseen on käytännössä tulorajat ja sosiaalityöntekijät painostavat köyhimpiä aborttiin?

19

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vaan että plörönärokote aiheuttaa lapsettomuutta.

      • Anonyymi

        Mutta miten voi tehdä abortin ilman sikiötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten voi tehdä abortin ilman sikiötä?

        "Plörönä" ehkäisee sikiö, eikä aborttia tarvita.

        Muita syitä on kasvattanisen hinta ja vapauden menetys.
        Syntyvyyden tulisikin rajusti aieta tietyissä maailmankolkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Plörönä" ehkäisee sikiö, eikä aborttia tarvita.

        Muita syitä on kasvattanisen hinta ja vapauden menetys.
        Syntyvyyden tulisikin rajusti aieta tietyissä maailmankolkissa.

        Kyllä monissa maissa tytöt tekevätkin lapsen heti kun heille tulee kuukautiset. Sen aiemmin ei edes voi synnyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Plörönä" ehkäisee sikiö, eikä aborttia tarvita.

        Muita syitä on kasvattanisen hinta ja vapauden menetys.
        Syntyvyyden tulisikin rajusti aieta tietyissä maailmankolkissa.

        Kasvatus on aika kallista. Kesäyliopistokin on nostanu kasvatustieteen opintojen hintaa. Mutta kyllä mä silti aattelinnkeväällä aloittaa.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten voi tehdä abortin ilman sikiötä?

        Onko joku väittänyt että voi?


    • Anonyymi

      Syntyvyyden tulisi aieta Suomessakin. Lapset tehdään liian vanhoina yli 30 iässä. Ja syntyvät lapset eivät enää ole yhtä terveitä kuin nuorena tehdyt.

      • Anonyymi

        Hyvää kuittia tuolle joka ei osaa kirjoittaa? REPS!!


    • Anonyymi

      Sossun pitäis oikeesti panostaa lapsiperheisiin. Lapsiperhearki on kallista, kun taas juoppo sinkku asuu vaikka veneen alla.

      • Anonyymi

        Haista kuule pitkät! Minä en lähde mihinkään veneen alle. Pyrkimyksenä kun on asuttaa kotiini rääkyvä kakaralauma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista kuule pitkät! Minä en lähde mihinkään veneen alle. Pyrkimyksenä kun on asuttaa kotiini rääkyvä kakaralauma

        No juopoilla nyt on aina kaikenlaisia lupauksia ja suunnitelmia.


      • Anonyymi

        Nykyisin vanhemmat ovat samoja,miten lapsia syntyisi?Ex henkilö,jos hormoonihoidot poista mahdollisuutta,mutta on syntymästään asti ,ettei synnytä vaan koulua,opiskelua työtä sekä lisäkoulutusta sitten 70 eläkkeelle,jos vieläkään enää saa.


    • Anonyymi

      Aina kukkivaa kukkaa ei ole. Eikä kukat kuki talvella. Eikä sosialismin kesää enää tule. 😢

    • Anonyymi

      Ensitreffit synnärillä, MTV3 hakee osallistujia.

    • Anonyymi

      Joku lääkäri sanoi tv-haastattelussa, että asia on pantava kuntoon ja olen hänen kanssaan prikulleen samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Kyseessä on paljon ihmeelisempi asia kuin olisi luultu. Naiset ovat etätyönä miesten pallien kimpussa täällä Hämeenlinnassa ja varmaan muuallakin. Naisilla on koulutus verkkoteknologian käyttöön, jolla he saavat miehen pallit vetäytymään sisäänpäin aivan hetkessä. Nainen jonka ääni kuuluu Pulina-ultraäänikanavalla esittelee asiaa kuinka hän "lumpsuttaa" palleja edestakaisin.

      Varmaankin on vaikutusta lapsettomuuteen. Varmaan on ihan tietyntyyppiset miehet kun näille naisille soveltuu ja ovat rise-porukan kautta mahdollisuuksia saavat.

    • Anonyymi

      Naisen yöllisistä puuhista on tältä palstalta tallennettuna viesti, jossa naisen ultra-pulinaa on myös tällä palstalla ja sanoo kello kolme yöllä, "sinulla on hauska pakkoliike mutta se on ihan luonnonmukainen".

      Tuota on jatkunut täällä Hämeenlinnassa joka yö ainakin kymmenen vuoden ajan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe