Tuskin näillä poliittisilla lakoilla on mitään vaikutusta

Anonyymi-ap

hallitus noudattaa hallitusohjelmaa eikä se lähde sitä muuttamaan.Mutta kyllä tällä on suuri vaikutus pitemmänpäälle,koko yhteiskuntaan. Mutta kovapalkkaisten Ay-johtajien on jäsenille näytettävä että se vähäinen uskottavuus säilyisi mitä on enää jäljellä .

26

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivotaan ettei ole, kuin lakkoilijoille ja mielenilmauksiin osallistujille tulonmenetystä. Myös mainehaitta työnantajan silmissä. Yhdistelmänä sellainen normaali ay-liiton jäsen, joka on huono työntekijä. Mistähän porukasta löytyy lähtevät tulevissa muutosneuvotteluissa.

      • Anonyymi

        Kuinkahan paljon tämä lakko tulee maksamaan kun paperitehtaiden alasajo kestää muutaman päivän ja sitten menee aikaa kun tuotanto saadaan jälleen pyörimään .Aikoja sitten Sika_Ahonen sanoi että lakkoon vaan ei täältä paperikoneita voi viedä maasta. Mutta kuinkas käv,vanhoilla louskuilla jotka olivat aikansa eläneet,ne jäivät tänne . Tuotanto siirettiin sinne missä sellupuu kasvaa seisemän kertaa nopeammin kuin meillä. Kyllä tässä omaa oksaa sahataan poikki,tämä lakko muistetaan vielä pitkään sen saatte nähdä aivan varmasti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan paljon tämä lakko tulee maksamaan kun paperitehtaiden alasajo kestää muutaman päivän ja sitten menee aikaa kun tuotanto saadaan jälleen pyörimään .Aikoja sitten Sika_Ahonen sanoi että lakkoon vaan ei täältä paperikoneita voi viedä maasta. Mutta kuinkas käv,vanhoilla louskuilla jotka olivat aikansa eläneet,ne jäivät tänne . Tuotanto siirettiin sinne missä sellupuu kasvaa seisemän kertaa nopeammin kuin meillä. Kyllä tässä omaa oksaa sahataan poikki,tämä lakko muistetaan vielä pitkään sen saatte nähdä aivan varmasti .

        Nimenomaan. Maksumiehethän on tiedossa, ei heti mutta vuosien varrella. Eivätkä ne ole ay-liikkeen toimistojen väki ja johto. Investoinni Suomessa tulevat edelleeinkin lisääntymään ja kiihtymään, työtekijöitä vähentäviin koneisiin, robotteihin jne. Työvoimavaltaiset alat vievät tuotantonsa ois Suomesta, ei kukaan halua jäädä ay-mafian kiristyksen kohteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan paljon tämä lakko tulee maksamaan kun paperitehtaiden alasajo kestää muutaman päivän ja sitten menee aikaa kun tuotanto saadaan jälleen pyörimään .Aikoja sitten Sika_Ahonen sanoi että lakkoon vaan ei täältä paperikoneita voi viedä maasta. Mutta kuinkas käv,vanhoilla louskuilla jotka olivat aikansa eläneet,ne jäivät tänne . Tuotanto siirettiin sinne missä sellupuu kasvaa seisemän kertaa nopeammin kuin meillä. Kyllä tässä omaa oksaa sahataan poikki,tämä lakko muistetaan vielä pitkään sen saatte nähdä aivan varmasti .

        ''Tuotanto siirettiin sinne missä sellupuu kasvaa seisemän kertaa ...''

        Joopa joo:)))

        Sanomalehtipaperin kysyntä romahti runsaat 10v sitten. Aasia oli poikkeus, siellä paperin kulutus kasvoi.

        Suomessa tehdään edelleen paperia, kolmessa vuorossa, Mutta vain se määrä mikä menee eurooppaan kaupaksi.

        Suomesta asti ei kannata viedä paperia aasiaan, joten vietiin koneet.
        Sellua tehdään paikallisista puista, eukalyptus, ym. joista tulee huonoa sellua.
        Huonosta sellusta tulee huonoa paperia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Maksumiehethän on tiedossa, ei heti mutta vuosien varrella. Eivätkä ne ole ay-liikkeen toimistojen väki ja johto. Investoinni Suomessa tulevat edelleeinkin lisääntymään ja kiihtymään, työtekijöitä vähentäviin koneisiin, robotteihin jne. Työvoimavaltaiset alat vievät tuotantonsa ois Suomesta, ei kukaan halua jäädä ay-mafian kiristyksen kohteiksi.

        Katos vaan, hullujen huoneella tuulee... olet tyhmä kuin tyhmyydestään maan kuulu Pankkomajuri!


    • Anonyymi

      Joo, venäjän 1930- luvun historia on näemmä hyvin tutkittu. Komentotalous toimii!

      • Anonyymi

        Koita nyt päästä irti menneisyydestä. Milloin sekoilet saksan, milloin venäjän ja italian historialla. 30-luku tuntuu olevan sinulla kuitenkin paha päähänpiinttymä.


      • Anonyymi

        Meidän kilpailiamaissa nämä kaikki uudistukset ollaan tehty aikoja sitten,meillä tehdään kaikki viiveellä pakon edessä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän kilpailiamaissa nämä kaikki uudistukset ollaan tehty aikoja sitten,meillä tehdään kaikki viiveellä pakon edessä .

        Nämä "uudistukset" on kyllä toteutettu lähinnä itänaapurissa jo yli sata vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Demarit aiheuttaa vain kuluja ja tuskaa.

      • Anonyymi

        Koskas persut sitten huutavat Breikiä apuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskas persut sitten huutavat Breikiä apuun?

        Siis Breivikiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Breivikiä.

        Onpa viisaita kommentteja, voi että.


    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa suurteollisuudesta tulee sekoomukselle ilmoitus, että alkaa riittää.

    • Anonyymi

      Joo, ei poliitikko mitään rahasta ymmärrä, mutta kapitalisti ymmärtää...

      • Anonyymi

        Tämän hallituskauden loputtua (vai pitäisikö jo sanoa katkettua) Kokoomuksessa pannaan toimeksi perusteellinen tuuletus.
        Orpo on näyttänyt kyvyttömyytensä ensinnäkin hallituksen kokoamisessa ja toiseksi, edellisen kohdan seurauksena, saamaan mitään järkevää aikaiseksi.

        Saattavat alkaa kysellä Marinia hoitamaan puolue toimintakuntoon (ai niin se vaatisi rahaa)
        :)


      • Anonyymi

        Jos Suomi on jatkossakin hyvinvointivaltio on nämä Orpon kaavailemat uudistukset tehtävä,edellinen hallitus ei tähän kyennyt . Mutta äänestäjät tiesivät tämän ja äänestivät sen mukaan . Nyt AY-Mafia pistää ne syyttömät kärsimään jotka haluavat tehdä töitä eikä lakkoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Suomi on jatkossakin hyvinvointivaltio on nämä Orpon kaavailemat uudistukset tehtävä,edellinen hallitus ei tähän kyennyt . Mutta äänestäjät tiesivät tämän ja äänestivät sen mukaan . Nyt AY-Mafia pistää ne syyttömät kärsimään jotka haluavat tehdä töitä eikä lakkoilla.

        Kepu pettää aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu pettää aina.

        Kepu pakeni raukkamisesti vastuuta pakoon opposion penkille ja niin tekivät myös Demarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Suomi on jatkossakin hyvinvointivaltio on nämä Orpon kaavailemat uudistukset tehtävä,edellinen hallitus ei tähän kyennyt . Mutta äänestäjät tiesivät tämän ja äänestivät sen mukaan . Nyt AY-Mafia pistää ne syyttömät kärsimään jotka haluavat tehdä töitä eikä lakkoilla.

        Tuo on täyttä oikeistohumpuukia. Mikä hyvinvointivaltio meillä muka säilyy sillä, että hallitus leikkaa kaikki hyvinvointipalvelut kuralle ja tarjoilee yrityselämälle tilaisuuden polkaista työntekijöiden työehdot ja palkat maanrakoon?

        Turha esittää viatonta, kun itse on aiheuttamassa kaiken surkastuttavat toimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu pakeni raukkamisesti vastuuta pakoon opposion penkille ja niin tekivät myös Demarit.

        Näin persut valkopesevät itseään.


    • Anonyymi

      Niillä vastustetaan haölituksen sekaantumista työosapuolten asioihin.

    • Anonyymi

      SDP PASKOI SUOMEN.

      Pääpaskoja pakeni paikalta.

      • Anonyymi

        Ethän sinä ole paennut yhtään mihinkään, pää-paskankylväjä!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe