Mies mitä siihen tarvitaan

Anonyymi-ap

Kuinka saan sinut rakastumaan, tai edes pikkuisen tykkäämään minusta?💔

55

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMI<22, ikä <22, ja koipi-reidet esille (paljaina).

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­­N­y­m­­­f­­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18231647

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Eikös se ollut jo selvää, mikäli hän tykkään. Alkaa vitutt tää palsta taas.

• Anonyymi

Hyvä patenttikonsti on hymyileminen. Toimii.

• Niin toimii, mutta ainoastaan osana flirttailua. Munasarjakkaat hymyilevät miljoonista muista syistä kuin vietelläkseen miehen.

• Anonyymi

Korvasta toiseen asti

• Anonyymi

Ihanaa mies että riität taas kaikkeen

• Anonyymi

Narsisti performoi naista näin, sori surusilmät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti performoi naista näin, sori surusilmät

Ja narsistinen mies kuvittelee nämä miehen itsensä nostatukset itselleen- fact

• Anonyymi

Miksette vain ihmiset rehellisesti kerro ja näytä tunteinanne ? Aitous ja rehellisyys on parasta.

• Kuinka hyvin on toiminut osallasi?

Meillä on geneettisesti koodattu pariutumiskaava, vain sitä noudattaen on mahdollista saavuttaa toivottu lopputulos. Poislukien harvat satunnaistapaukset.

• Anonyymi
        Pakarataivemies kirjoitti:

Kuinka hyvin on toiminut osallasi?

Meillä on geneettisesti koodattu pariutumiskaava, vain sitä noudattaen on mahdollista saavuttaa toivottu lopputulos. Poislukien harvat satunnaistapaukset.

En tarvitse piilohompsun neuvoja

• Anonyymi

Tee ensin hyviä asioita, jotka toiselle mieleen ja tämän jälkeen, kun olet huomannut toisen noteeranneen sinut hyvällä, osoita, että ajatukset menee yksiin toistenne kanssa. Hymy ja pieni hyväntahtoinen virne ilmeessä kertoo jo paljon, sitten on enää tahdosta kiinni jatko?

• Anonyymi

Nuo ovat ihan normaaleja kohteliaita käyttäytymismalleja, ei huonoja ollenkaan, mutta eivät kerro mistään erityisestä.
        Naiset lukee ja pohtii näitä ilmehtimisiä jatkuvasti, ei normaalit miehet, vaikka naiset niin kuvittelee. Jatkokaan ei ole tahdosta kiinni, vaan pitää käyttää sanallista viestintää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ovat ihan normaaleja kohteliaita käyttäytymismalleja, ei huonoja ollenkaan, mutta eivät kerro mistään erityisestä.
        Naiset lukee ja pohtii näitä ilmehtimisiä jatkuvasti, ei normaalit miehet, vaikka naiset niin kuvittelee. Jatkokaan ei ole tahdosta kiinni, vaan pitää käyttää sanallista viestintää.

Kaikki olemme erilaisia, ei ole vain yhtä tapaa, mikä toimii. Tuntemuksella on merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki olemme erilaisia, ei ole vain yhtä tapaa, mikä toimii. Tuntemuksella on merkitystä.

Sanotaan mielummin näin, naiset miehet ovat erilaisia, erot yksilöiden välillä ovat sitten enemmän hajanaisia.

• Anonyymi

Osoitat mulle selvästi että olet kiinnostunut. Pelkkä tuijottelu ei siihen tosiaan riitä, kun tuijotuksia tulee niin paljon etten kiinnitä niihin enää sen enempää huomiota.

Sitten jos lähestyn sinua, niin ei todellakaan kannata alkaa leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa, tai mitään muutakaan, tai torjua minua leikkimielisesti, sillä jatkan samantien matkaani ajatellen "ei tykännyt, en tuhlaa enempää aikaani". Minä kun en jahtaa ketään, vaan haluan että nainen osoittaa olevansa kiinnostunut oikeasti.

• Anonyymi

Pitää tässä yrittää kerätä voimia niin saat huomioo ja jaksan sitten istua sellissä muutaman kuukauden ahdistelusta.

• Munasarjakas ei ikinä osoita seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaan ennen kuin mies on esittänyt seksuaalista kiinnostusta munasarjakasti kohtaan. Poislukien ilotytöt.

• Anonyymi

No antaisit edes mahdollisuuden näyttää sen jotenkin...

• Anonyymi

Munasarjakas ei ikinä osoita seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaan ennen kuin mies on esittänyt seksuaalista kiinnostusta munasarjakasti kohtaan. Poislukien ilotytöt.

Ei tarvitse edes seksuaalista kiinnostustaan näyttää, minä kyllä hoidan sen eteenpäin siitä jahka nainen näyttää ensiksi sen, että on oikeasti kiinnostunut minusta eikä vaan siitä huomiosta ja hyväksynnästä mitä saa muilta naisilta kun juttelen hänelle.

Mutta tää on näitä ongelmia, kun oot naisten mielestä komea, niin monet vaan leikkii huomion takia kaikenlaisia tyhmiä pelejä ja pitäis jahdata, mutta kun en jahtaa jos toinen ei osoita ollenkaan että on oikeasti kiinnostunut minusta.

• Anonyymi

Ja millähän ihmeen keinolla se pitäis näyttää herra vaikeasti tavoiteltavalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän se ole kuin yrittää alkaa jutteleen ja osoittaa sillä tavalla mielenkiintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja millähän ihmeen keinolla se pitäis näyttää herra vaikeasti tavoiteltavalle.

Oon vaikeasti tavoiteltava, koska oon kyllästynyt siihen että naiset käyttävät vain minun huomiota hyväksi saadakseen huomiota muilta naisilta. Sitä kun oikeasti kaipais vaan sitä, että nainenkin tulee vastaan sen jälkeen kun teen liikkeen edistääkseni asioita, eikä vaan alkais leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa, pitäisi jahdata ja todistella että oon kiinnostunut heistä, kun en olis edes ottanut lähempää kontaktia jos en ole kiinnostunut.

Niin uskomattomalta kuin se voi kuulostaa, niin joskus sitä vain haluais että nainen ei laita esteitä tielle, sillä jatkan matkaani heti sellaisten ilmenemisestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuumana käyvät tytöt voivat aina vietellä miestä. Pukeutuen ja käyttäytyen seksikkäästi, hakeutumalla muina tyttöinä sen miehen näköpiiriin jota tavoittelevat. Mies joko noteeraa tytön tai jos tyttö on liian wanha taikka rumapainoinen niin ei noteeraa.

Tyttö haluaa aina ensin varmistaa sen että mies todellakin himoitsee häntä. Vasta sen jälkeen tyttö uskaltaa osoittaa suosiotaan suorasukaisemmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse edes seksuaalista kiinnostustaan näyttää, minä kyllä hoidan sen eteenpäin siitä jahka nainen näyttää ensiksi sen, että on oikeasti kiinnostunut minusta eikä vaan siitä huomiosta ja hyväksynnästä mitä saa muilta naisilta kun juttelen hänelle.

Mutta tää on näitä ongelmia, kun oot naisten mielestä komea, niin monet vaan leikkii huomion takia kaikenlaisia tyhmiä pelejä ja pitäis jahdata, mutta kun en jahtaa jos toinen ei osoita ollenkaan että on oikeasti kiinnostunut minusta.

"Ei tarvitse edes seksuaalista kiinnostustaan näyttää, minä kyllä hoidan sen eteenpäin siitä jahka nainen näyttää ensiksi sen, että on oikeasti kiinnostunut minusta "

Kun mies, tai tyttö, osoittaa "kiinnostustaan" vastakkaista sukupuolta kohtaan, niin hän osoittaa seksuaalista kiinnostustaan.

Aatteleppa ite. Miestä hieman nolottaa/ketuttaa kun saa pakit. Tytön maailma romahtaa jos saa pakit. Siis, miehen on ensin selkeästi ilmaistava seksuaalinen kiinnostuksensa, vasta sitten tyttö uskaltaa lähteä leikkiin mukaan.

-
        Jope Ruonansuu - Aatteleppa ite
        https://www.youtube.com/watch?v=FkG31SiTERI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon vaikeasti tavoiteltava, koska oon kyllästynyt siihen että naiset käyttävät vain minun huomiota hyväksi saadakseen huomiota muilta naisilta. Sitä kun oikeasti kaipais vaan sitä, että nainenkin tulee vastaan sen jälkeen kun teen liikkeen edistääkseni asioita, eikä vaan alkais leikkimään vaikeasti tavoiteltavaa, pitäisi jahdata ja todistella että oon kiinnostunut heistä, kun en olis edes ottanut lähempää kontaktia jos en ole kiinnostunut.

Niin uskomattomalta kuin se voi kuulostaa, niin joskus sitä vain haluais että nainen ei laita esteitä tielle, sillä jatkan matkaani heti sellaisten ilmenemisestä.

Siinähän sitten olet yksin tai pirkko-maija 68v kanssa

• Anonyymi

"Ei tarvitse edes seksuaalista kiinnostustaan näyttää, minä kyllä hoidan sen eteenpäin siitä jahka nainen näyttää ensiksi sen, että on oikeasti kiinnostunut minusta "

Kun mies, tai tyttö, osoittaa "kiinnostustaan" vastakkaista sukupuolta kohtaan, niin hän osoittaa seksuaalista kiinnostustaan.

Aatteleppa ite. Miestä hieman nolottaa/ketuttaa kun saa pakit. Tytön maailma romahtaa jos saa pakit. Siis, miehen on ensin selkeästi ilmaistava seksuaalinen kiinnostuksensa, vasta sitten tyttö uskaltaa lähteä leikkiin mukaan.

-
        Jope Ruonansuu - Aatteleppa ite
        https://www.youtube.com/watch?v=FkG31SiTERI

Itseä ei oikeastaan edes kiinnosta enää jos tulee pakit naiselta josta oon kiinnostunut. Se vaan kertoo mulle samantien ettei ollut kiinnostunut ja siirryn seuraavaan sitten kun herää kiinnostus jotain toista kohtaan.

Joskus aikoinaan huomasin kuinka herkkiä naiset on tosiaan. Yks nainen antoi kaverikortin itelle kun koitin lähestyä ja totesin sille vaan "en ole kavereita vaille joten toivotan onnea sen hakemiseen mitä haetkin" . Lopetin heti yrittämästä kun toi tapahtu.

No nainen suuttui mulle, pisti estot joka paikkaan päälle ja alkoi levittään valheita minusta ihmisille jotka tunsivat minut. Kävin kasvotusten sanomassa sille sitten että olis parempi lopettaa tommonen ennen kuin se menee kunnianloukkauksen puolelle. Onneksi tajusi lopettaa, niin ei tarttenu poliiseja ottaa mukaan.

Varmaan se halusi että olisin jatkanut jahtaamista ja nostanut sen egoa, mutta mene ja tiedä, ei kyllä kiinnostakkaan niin paljoa, mutta ainakin opin sen että jotkut naiset on vähän hölmöjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sitten olet yksin tai pirkko-maija 68v kanssa

Ennemmin oon yksin kuin jahtaan naisia jotka eivät osoita että ovat oikeasti minusta kiinnostuneita. Ei ainakaan kulu energiaa turhuuteen ja naisten jahtaaminen ei johda ikinä mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennemmin oon yksin kuin jahtaan naisia jotka eivät osoita että ovat oikeasti minusta kiinnostuneita. Ei ainakaan kulu energiaa turhuuteen ja naisten jahtaaminen ei johda ikinä mihinkään.

Noniin ja eikun onnea sun käsi raukalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin ja eikun onnea sun käsi raukalle

Sanontakin menee ettei terve käsinen mies naista tartte. Todellakin oon ennemmin yksin kuin ongelmallisen naisen kanssa, tai sellaisen joka ei halua alkaa tutustumaan ja laittaa esteitä vaan tielle.

• Anonyymi

Olet oma itsesi ja avoin.

• Anonyymi

Pelastit päiväni hymy, reippaudella ja rohkeudella sulattaa odottavan mielen.♥️

• Anonyymi

Kiva kiva, eikä tässä vielä ois ollu kaikki jos ois aika riittäny

• Anonyymi

Kerro rehellisesti mitä ajattelet ja tunnet.

• Anonyymi

Entä, jos on varattu. Mitä silloin voi tehdä?

• Periaatteessa tyttö viettelee miestä aina samalla tavalla, riippumatta miehen sosioseksuaaliseesta tilanteesta. Mutta, jos kyseessä on mies joka mielestään on lähes onnellisessa parisuhteessa niin silloin tarvitaan enemmän kipinää. Keino joka silloin yleensä toimii on välitön antautuminen, joka tytön täytyy tehdä hienovaraisesti mutta ehdoitta, ehdottomasti paremmin kun se miestään kotona odottava tyttö.

• Anonyymi

Periaatteessa tyttö viettelee miestä aina samalla tavalla, riippumatta miehen sosioseksuaaliseesta tilanteesta. Mutta, jos kyseessä on mies joka mielestään on lähes onnellisessa parisuhteessa niin silloin tarvitaan enemmän kipinää. Keino joka silloin yleensä toimii on välitön antautuminen, joka tytön täytyy tehdä hienovaraisesti mutta ehdoitta, ehdottomasti paremmin kun se miestään kotona odottava tyttö.

Mitäs jos tyttö on varattu?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos tyttö on varattu?

Sillä seikalla onko jompikumpi tai kummatkin "varattuja" eli ole mitään erityistä suoranaista vaikutusta "kipinään" eli seksuaaliseen vetovoimaan.

• Anonyymi

No olemalla aktiivinen ja olet yhteydessä se on tärkeintä etkä myöskään kiusaa millään tavalla onko sovittu

• Tuollaiseen on varmaan mahdotonta vastata. Rakastumiseen kun ei voi itse vaikuttaa yhtään, ja se tapahtuu niin yllättäen aina. Mahdotonta ketään neuvoa siinä miten se tapahtuu, kun sitä ei tiedä itsekään. Siihen varmasti vaikuttaa ulkonäkökin paljon...
      Mutta tykkäämiseen vaikuttaa ainakin ystävällisyys, hymy, positiivisuus, lähelle tuleminen, juttelu, silmiin katselu, yms. Mikä saa olon hyväksi ja huomioon otetuksi.

• Anonyymi

Kuten netta sai aikaan janissa

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin sä oikein pyrit tällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sä selität?

• Anonyymi

Onpa naiivi ja vastenmielinen listaus sulla siinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa naiivi ja vastenmielinen listaus sulla siinä.

Mikä oli naiivia ja vastenmielistä?

• Anonyymi

Selvittämällä, mikä Kallu mun kimpussa on, joka joutuu maksamaan aiheuttamansa menetykset.

• Anonyymi

Ei ole naiset kutsuneet kun on ollut mitäänsanomaton poju vain.

• Anonyymi

Yritätkö viedä äänen?

• Anonyymi

En ole kiinnostava kokemusta on monesta

• Anonyymi

Luulot otettu pois jo nuorena muisti toimii kirkkaasti.

• Anonyymi

Minusta ei tykätä vihataan kyllä.

• Anonyymi

Sinänsä on syytäkin :)

• Anonyymi

Ei tartte vastata, junat puksutti jo kohdallani, ymmärrän
      Sivusta

• Anonyymi

Kiinnostusta ei pitäisi kerjätä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      216
      3629
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2093
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1734
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      211
      1729
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1568
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1476
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1314
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1261
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1228
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1141
    Aihe