Näin se kalenteri on kääntynyt paremmalle puolen vuotta talvea ajatellen. Päivät pitenevät huomaa vauhtia ja ihmiset aktivoituvat.
Olen ollut nyt 7 kk raittiina ja on mennyt hyvin. Ei ole ollut vaikeaa ja kuukaudet vierivät kivaa vauhtia. Ei sen vuoden etapin saavuttamiseen enää kauan mene.
7 kk raittiina ja hyvinvoivana
9
403
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Siitä se etenee kohti kokonaan alkotonta elämää, onnea matkaan!
Alkottomalla elämällä tarkoitan paitsi fyysistä myös henkistä irtiottoa, tai irtipääsemistä, jos tarkkoja ollaan. Sellaista elämää, että ei ole etappeja joissa ollaan oltu ilman niin ja niin kauan. Sellaista elämää jossa alkolla ei ole osaa eikä arpaa, ei tule mieleen eikä tee mieli ottaa. Jossa elämää ei hallitse alko millään tavalla, ei negaationakaan, vaan etyyli on yksi kemiallinen yhdiste muiden sellaisten joukossa eikä merkitse niitä enempää.- Anonyymi
Sinulla ei ole siis alkoholiton elämä kun täällä kirjoittelet ja kommentoit. Miksi olet niin kovasti kiinni alkoholissa? Raitistu ihmeessä
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole siis alkoholiton elämä kun täällä kirjoittelet ja kommentoit. Miksi olet niin kovasti kiinni alkoholissa? Raitistu ihmeessä
Kiitos vilpittömästä huolempidostasi kultapieni! Prosentuaalisestihan raitistun koko ajan mitä enemmän edellisestä ryypystäni kuluu aikaa.
- Anonyymi
Onneksi olkoon
Raittiina tekee vähemmän typeryyksiä
ei sotkeudu outoihin vieraisiin tyyppeihin
ei kadota tavaroita eikä ole seuraavana
päivänä krapulaa vaan pystyy elämään
arkea ja suoriutumaan töistä ja projekteista
vähintään tyydyttävästi
Sinulle hyvää alkavaa vuotta 2024
kuten kaikille muille - Anonyymi
Olen ollut raittiina 14 vuotta.
Jos jaksat jo riemuita 7kk jälkeen on retkahdus tuloillaan.- Anonyymi
Ehkä et itse muista, miten ajattelit oltuasi sen 7kk raittiina.
Ei pidä olla noin negatiivinen. - Anonyymi
Raittiina 14 vuotta ja vielä kuivahumalaisena pyörit palstalla kuin persiisen hässitty karhu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472