Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko Srk tai jokut heidän taho asialla, kun Palstalla on mielettömyyksiä.

lukutaidottomia tekemään ala- arvoisia avauksia, ja kirjoitustaito on alle alaluokkien.

<Kuulin sivusta, kun kaksi Wellua keskusteli asiasta ja toinen kertoi toiselle, että heidän tarkoitus on ärsyttää Palstan lukijoita, jotta palsta kokonaan kuolisi.

Kyllä sielunvihollinen keinot keksii.

Niitä on parhaillaan neljännes jo avauksista.

Onko kysymys heidän tahdosta, vaan terrorismista.

40

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sun tappaminen on kyseessa jeesuksen srkn perkele

      • Anonyymi

        Tuo on jo rikos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on jo rikos

        Armo jalaupeus lisaantykoon jeesuksen tappamalla


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­y­m­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sielunvihollinen jalosukuinen jeesuksen perkele hitlerin vanhalohikaarme pelastaa kaikki jotka siihen uskoo

      • Anonyymi

        En mina vaan se cana joka peissa asuu


    • Anonyymi

      Ei palstalle kirjoittaminen lopu, vaikka muutama "hoitsu" yrittää häiritä. Hoitsujen organisoimalla häirinnällä yhteisössä on jo pitkä - vuosikymmenien- kokemus.

    • Anonyymi

      Ei lukijoita vaan kuulijoita 😂

      • Anonyymi

        antikristus ei ela ainoastaan leivasta ja vedesta vaan myos lohikaarmeesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antikristus ei ela ainoastaan leivasta ja vedesta vaan myos lohikaarmeesta

        Ja cakcet caulaa joulun tahti on ehdoton 😂


    • Ei ole ensimmäinen kerta kun SRK käyttää valhetta ja vääryyttä välineenään. Tämä palstatertorismi on epäsuora tunnustus siitä, etteivät voi Totuudelle mitään!

      • Anonyymi

        Samaa tasoa on saalemin sukeltajien jorinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tasoa on saalemin sukeltajien jorinat.

        He kutenkin pelastuvat pelastuvat, toisin kun norttin polttajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He kutenkin pelastuvat pelastuvat, toisin kun norttin polttajat.

        Polttele sinä norttias. Mieluimmin on missä tahansa muualla kuin noiden riiviöiden parissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Polttele sinä norttias. Mieluimmin on missä tahansa muualla kuin noiden riiviöiden parissa.

        Tekisikö rakkaus rahaan meistä sinulle mielitietyn?

        Mitä mieltäsi pahoittavaa on siinä ,että julistamme ylösnoussutta Jeesusta, joka kukisti kuoleman , perkeleen ja synnin vallan?

        Vain paholaiselle on kauhistus, että jokainen joka uskoo Jeesukseen ja kastetaan, saa elää ikuisesti.

        Oletko vellu vai paholainen,-vai sekäettä?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tekisikö rakkaus rahaan meistä sinulle mielitietyn?

        Mitä mieltäsi pahoittavaa on siinä ,että julistamme ylösnoussutta Jeesusta, joka kukisti kuoleman , perkeleen ja synnin vallan?

        Vain paholaiselle on kauhistus, että jokainen joka uskoo Jeesukseen ja kastetaan, saa elää ikuisesti.

        Oletko vellu vai paholainen,-vai sekäettä?

        Älä sinä demonipesä hurskastele. Elät menneessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä demonipesä hurskastele. Elät menneessä.

        joo tapan demonipesan ja sen kaverin poltan helvetissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo tapan demonipesan ja sen kaverin poltan helvetissa

        nain kay srk perseelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nain kay srk perseelle

        Demoni kuuluu tietokoneen naytolle ei ihmisten ilmoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demoni kuuluu tietokoneen naytolle ei ihmisten ilmoille

        srk cian demon


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tekisikö rakkaus rahaan meistä sinulle mielitietyn?

        Mitä mieltäsi pahoittavaa on siinä ,että julistamme ylösnoussutta Jeesusta, joka kukisti kuoleman , perkeleen ja synnin vallan?

        Vain paholaiselle on kauhistus, että jokainen joka uskoo Jeesukseen ja kastetaan, saa elää ikuisesti.

        Oletko vellu vai paholainen,-vai sekäettä?

        Oletko pyhimys-paholainen.
        Sydämestä lähtevät kaikenlaiset pahat puheet.

        Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        Eihän huono puu tuota hyviä hedelmiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pyhimys-paholainen.
        Sydämestä lähtevät kaikenlaiset pahat puheet.

        Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        Eihän huono puu tuota hyviä hedelmiä.

        Kumpi Jeesus oli, Hänhän sanoi farisealaisille, (kuten te olette, Fariseukset kuuluivat maallikkoliikkeeseen, jolle olivat tärkeitä pyhyyssäädökset. ),

        Pitää puhua, nii kuin asia oikeasti on. Matt. 3:7 Mutta kun Johannes näki, että hänen kasteelleen oli tulossa myös monia fariseuksia ja saddukeuksia hän sanoi heille: "Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan?

        Siitä se on kiinni, Isien perinne säännöt tulee sisällyttää Jeesuksen alle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo tapan demonipesan ja sen kaverin poltan helvetissa

        Mikä sinua ottaa aivoon, kun kirjoittelet noita kirjoituksiasi. Eikö päässäsi ole yhtään selvää ajatusta, koska kirjoitat tuollaisia. Tuntuu siltä, että paholainen syöttää sinulle omia ajatuksiaan ja sinä otat ne riemumielin vastaan.

        En tiedä, millaista on olla sinun kanssa samassa työssä, jos koko ajan päästelet aivopieruja siellä. Jos uhkaat polttaa työkaverisi tai tappaa heidät. Oletkohan ihan järjissäsi, vai onko alkoholi tai huumeet sumentaneet ajatuksesi.

        Herää sinä ja lopeta vihanpito. Eläminen ilman vihaa on paljon mukavampaa, kuin olla vihainen joka asiasta.


      • pinnasänky
        Monkki kirjoitti:

        Mikä sinua ottaa aivoon, kun kirjoittelet noita kirjoituksiasi. Eikö päässäsi ole yhtään selvää ajatusta, koska kirjoitat tuollaisia. Tuntuu siltä, että paholainen syöttää sinulle omia ajatuksiaan ja sinä otat ne riemumielin vastaan.

        En tiedä, millaista on olla sinun kanssa samassa työssä, jos koko ajan päästelet aivopieruja siellä. Jos uhkaat polttaa työkaverisi tai tappaa heidät. Oletkohan ihan järjissäsi, vai onko alkoholi tai huumeet sumentaneet ajatuksesi.

        Herää sinä ja lopeta vihanpito. Eläminen ilman vihaa on paljon mukavampaa, kuin olla vihainen joka asiasta.

        Vika on juuri Sinun aivoissasi?

        Valitan.

        Jos aivot on kunnossa voisit poimia jonkin kirjoitukseni, kommentaarin kanssa, niin katson, onko Sinulla jotain mahdollisuuksia.

        Pääset varmaan samaan kun minä, kun luet Yliopistossa teologiksi, ei se monta vuotta vie?

        Siellä oppii myös sen, että jos arvoitelee jotain, on pantava teksti näkyviin mitä se koskee?

        Koirat räksyttävät ilman fokustakin.

        Olet tökerö? Miksi minä sinuakin vihasin, olet Pelastuksesta ulkona, mutta omasta syystäsi ja minä olisin valmis viemään sinut Jeesukselle, jolloin katkeruutesi häipyy.

        Säälin ainoasta sekulaarisuuttasi. En kanna kenellekään kaunaa, siksi olen Jeesuksessa Rauhassa.

        Onko se osaltasi mukavaa, kokeile Jeesusta silloin se on täydellistä.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Vika on juuri Sinun aivoissasi?

        Valitan.

        Jos aivot on kunnossa voisit poimia jonkin kirjoitukseni, kommentaarin kanssa, niin katson, onko Sinulla jotain mahdollisuuksia.

        Pääset varmaan samaan kun minä, kun luet Yliopistossa teologiksi, ei se monta vuotta vie?

        Siellä oppii myös sen, että jos arvoitelee jotain, on pantava teksti näkyviin mitä se koskee?

        Koirat räksyttävät ilman fokustakin.

        Olet tökerö? Miksi minä sinuakin vihasin, olet Pelastuksesta ulkona, mutta omasta syystäsi ja minä olisin valmis viemään sinut Jeesukselle, jolloin katkeruutesi häipyy.

        Säälin ainoasta sekulaarisuuttasi. En kanna kenellekään kaunaa, siksi olen Jeesuksessa Rauhassa.

        Onko se osaltasi mukavaa, kokeile Jeesusta silloin se on täydellistä.

        Anteeksi kirjoitukseni, minä vastasin tuohon kirjoitukseen "joo tapan demonipesan ja sen kaverin poltan helvetissa", koska se tuntui minusta niin pahalta.

        Ymmärsinkö minä väärin kirjoituksen, koska ajattelin, että joku haluaa tappaa ja polttaa. Minä taisin ymmärtää väärin ajatuksen. En ymmärtänyt "demonipesän" tarkoitusta enkä sitä, että joku pitää polttaa helvetissä. Vaikka luin uudelleen, en vieläkään ymmärrä kirjoituksen sanomaa.

        Minä olen uskossa Jeesukseen ja en ole mielestäni katkera. Äitiäni kohtaa ennen uskoontuloa olin katkera, mutta uskoon tulon jälkeen annoin hänelle kaiken anteeksi. Jeesus on minulle kaikki, en olisi kestänyt elämääni ilman Jeesusta.

        Pyydän vielä anteeksi kirjoitustani, käsitin sen väärin. Nähtävästi minulla on vaikeuksia ymmärtää tekstiä niin kuin se on kirjoitettu. Täytyy opetella lukemaan tarkemmin. Onko syynä epilepsia, että lukemisen ja tekstin ymmärtämisen välillä on joku katko ja minä käsitän luetun väärin.


      • Monkki kirjoitti:

        Anteeksi kirjoitukseni, minä vastasin tuohon kirjoitukseen "joo tapan demonipesan ja sen kaverin poltan helvetissa", koska se tuntui minusta niin pahalta.

        Ymmärsinkö minä väärin kirjoituksen, koska ajattelin, että joku haluaa tappaa ja polttaa. Minä taisin ymmärtää väärin ajatuksen. En ymmärtänyt "demonipesän" tarkoitusta enkä sitä, että joku pitää polttaa helvetissä. Vaikka luin uudelleen, en vieläkään ymmärrä kirjoituksen sanomaa.

        Minä olen uskossa Jeesukseen ja en ole mielestäni katkera. Äitiäni kohtaa ennen uskoontuloa olin katkera, mutta uskoon tulon jälkeen annoin hänelle kaiken anteeksi. Jeesus on minulle kaikki, en olisi kestänyt elämääni ilman Jeesusta.

        Pyydän vielä anteeksi kirjoitustani, käsitin sen väärin. Nähtävästi minulla on vaikeuksia ymmärtää tekstiä niin kuin se on kirjoitettu. Täytyy opetella lukemaan tarkemmin. Onko syynä epilepsia, että lukemisen ja tekstin ymmärtämisen välillä on joku katko ja minä käsitän luetun väärin.

        Hienoa, sama täällä, suuret ja surulliset anteeksipyyntöni Jeesukseesi.

        Tällaisiin joskus vain menee, kun asiat limittyy.

        Pinna.


    • Anonyymi

      palstan sotkeminen on kiihtynyt, koska hoitokokousten syy on selvinnyt. SRK otti vastaan rahaa ja alkoi pitää hoitokokouksia kommunismia vastustaakseen.
      hoitokokouksissa ei ollut mitään siunauksellista.

      • Luuk.8.17 Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.

        Näin se on.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Luuk.8.17 Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.

        Näin se on.

        Niin ne paljastuu demonipesän touhut.


      • Ei se syy ollut siinä, vaan Jeesuksen ylistyksessä, jossa oli "ylistysmummut" mukana ja sitten oltiin kovaa vauhtia menossa Laestadiuksen oppiin, seuraamaan Jeesusta Raamatun opin mukaan, ja mm Saari tuskin osasi edes lukea ja siksi luisuttiin näiden hoitomiesten avulla Isien perinnesääntöihin, joita oli mm Hailuodossa.


    • Anonyymi

      Harhapastori kuulevinaan, mutta itse loihtii valheensa.

      • Olin useissa kokouksissa läsnä, ne ei unohdu koskaan, ihmiset ajautuivat jopa itsemurhiin, eikä lesta ole pyytäneet niitä anteeksi.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Olin useissa kokouksissa läsnä, ne ei unohdu koskaan, ihmiset ajautuivat jopa itsemurhiin, eikä lesta ole pyytäneet niitä anteeksi.

        Miten hoitsjina toimineet jaksavat elää tänä päivänä? Loppujen lopuksi räyhääjiä oln vähän, mutta seuraajia kaikki miut paitsi kiussttava joka monesti taisteli yksin/kaksin muita vastaan. Hoitajat keksivät kadehtimastaan henkilöstä perättömän juorun/täyttä sontaa, jota he sitten urakalla levittivät. Päätekijöitä oli 3-4, mutta he valehtelivat seurakunnalle ja saivat nöin mukaan isomman ja idomman porukan kiusaamaan ja pilkkaamaan valitsemaansa henkilöä ja hänen uskoaan. En tunne yhtään uskovaista hoitokokoushoitajaa.


    • Anonyymi

      Näyttäisi mielisairaalta joka esiintyy tähtitätinä.

      • Anonyymi

        Paaset sen kanssa naimisiin ku kovasti panet faijaassi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paaset sen kanssa naimisiin ku kovasti panet faijaassi

        En rakasta enka edelleenkaan rakasta sua ihmisia rakastan koska niilla ei ole ssntia


      • Anonyymi

        lessssstadiolainen jjreeessduukksseenn nnniimmeessa. Ja vreerreessaa. Sssyynnniitt aaantreksi ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lessssstadiolainen jjreeessduukksseenn nnniimmeessa. Ja vreerreessaa. Sssyynnniitt aaantreksi ihanaa

        Naimissa en sun kanssa ole ollu haudassa kylla olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naimissa en sun kanssa ole ollu haudassa kylla olet

        😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe