Henkistä väkivaltaa. Se että tietoisesti jättää vastaamatta toiselle satuttaa todella paljon. Niin myös mua sattui. Olen antanut sen anteeksi, mutta ikinä ei voi mitään syvempää syntyä enää välillemme mies. Se nimittäin rikkoi luottamuksen.
Vaikka mulla onkin sua ikävä, tämän päätöksen jouduin tekemään 💔
Ghostaaminen on
60
1134
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa palstalla jätti vastaamatta
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18232132
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Enpä kuule vastaa jotka soittavat tuntematon numero tunnuksella.
- Anonyymi
Se on sun ongelma
- Anonyymi
Takaisin ei vissiin oo tulemista.
- Anonyymi
Tuskin noin tekevä mies takaisin edes haluaa.
- Anonyymi
Minne olisit menossa takaisin? -sivusta-
- Anonyymi
Ei ole. Pysy kaukana. Älä edes yritä soittaa enää koskaan.
- Anonyymi
Kappas, minulla samanlainen kokemus, useamman yhdessä olo vuosien päätteeksi. Jo aikaa mennyt, enkä tiedä milloin edes olen kunnossa, jos koskaan. Syvät arvet, en luota keneenkään, en halua ihmisiä lähelle edes kaverina. Itseinho, ei seksuaalisuutta, ei arvostusta naisena. Sitä nykyisin olen. Hän halusi tuhota ja sen teki. Hänellä kyllä riittää tukijoita ja naisia, mä jäin totaalisen yksin. Voimia sulle.
- Anonyymi
Olen pahoillani mitä olet kokenut. Ajattelen niin, että menetän luottamuksen yhteen ihmiseen kerrallaan. Luotan miehiin edelleen. Jos yksi on käyttäytynyt alentavasti ei se tarkoita kaikkien olevan samanlaisia. Voimia sullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani mitä olet kokenut. Ajattelen niin, että menetän luottamuksen yhteen ihmiseen kerrallaan. Luotan miehiin edelleen. Jos yksi on käyttäytynyt alentavasti ei se tarkoita kaikkien olevan samanlaisia. Voimia sullekin.
Erinäisistä syistä menetin luottamuksen myös kavereina pitämiini ihmisiin.
- Anonyymi
Joo näin kävi mullekin pari vuotta sitten.
Ensin viestittelyä monta kertaa päivässä, pitkiä puheluita yötä myöten, piti tavata ja sinne katosi.
Enkä lähetellyt asiattomia viestejä enkä "mennyt asioiden edelle" joskaan en jarrutellutkaan.
Olin valmis tapaamaan hänet mutta hän nyt päätti kadota.
Ko. henkilö oli keski-ikäinen nainen, suhteessaan siipensä polttanut.
Ehkä haki vain laastaria tai lohduttajaa, sitä en koskaan saanut tietää.
Itse olin ihan tosissani, mutta näin sitä näköjään nykyaikana toimitaan.
Kaikkea hyvää silti hänelle. Minä jatkoin ja jatkan elämääni... - Anonyymi
Miks ihmiset ghostaa? Eikö kohtelias tapa ole kieltäytyä tai myöntyä mitä treffailuun tulee? Jos jättää kokonaan vastaamatta on julminta mitä viestin lähettäjä voi kokea...
- Anonyymi
Usean vuoden yhdessäoloon kun tuo tehdään, ja yllättäen, murenee ihminen palasiksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usean vuoden yhdessäoloon kun tuo tehdään, ja yllättäen, murenee ihminen palasiksi...
Joten miettikää, kun sanotte, elä elämääsi, älä tommosesta välitä.. oot katkera... Niin toivon jokaisen ilkeän kokevan tämän saman. Olen työkyvytön monen vuoden rakkauteni ansiosta.
- Anonyymi
Annat anteeksi ghostaajalle 😂 selvä 😂
Mites kun normaalit ihmiset eivät välitä pätkääkään ghostaamisesta.
Taidat olla erittäin epätoivoinen ja erittäin erittäin yksinäinen, sillä vain sellainen loukkaantuu tuosta.
Kyllä tuommoisen ghostaa jo kuka tahansa.- Anonyymi
"Mites kun normaalit ihmiset eivät välitä pätkääkään ghostaamisesta." Eli pidät epänormaaleina ihmisiä, joita henkinen väkivalta sattuu?
Hyökkäys on paras puolustus.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/hylkaaminen-ilman-selityksia-on-henkista-vakivaltaa-ja-passiivis-aggressiivista-julmuutta-nain-toivut-ghostaamisesta - Anonyymi
Noilla kommenteilla arvosi laskee. Narsistisia piirteitä vastauksessasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mites kun normaalit ihmiset eivät välitä pätkääkään ghostaamisesta." Eli pidät epänormaaleina ihmisiä, joita henkinen väkivalta sattuu?
Hyökkäys on paras puolustus.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/hylkaaminen-ilman-selityksia-on-henkista-vakivaltaa-ja-passiivis-aggressiivista-julmuutta-nain-toivut-ghostaamisestaGhostaaminen ei ole henkistä väkivaltaa vaikka joku niin väittää.
Miten se voi olla? Jos se olisi, niin siitä varmasti jaettaisiin usein syytteitä.
Jonkun anna lehden kirjoitus ei vielä tee siitä henkistä väkivaltaa.
Henkistä väkivaltaa on esimerkiksi narsistin toiminta silloin kun se yrittää pitää jotain kahleissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla kommenteilla arvosi laskee. Narsistisia piirteitä vastauksessasi.
Mistä lähtien lemppaaminen on ollut narsismia? Kyllä saa olla ihminen sekaisin jos pitää lemppaamista narsismina.
Käy lukemassa kaikki narsismista ja mielellään ajatuksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ghostaaminen ei ole henkistä väkivaltaa vaikka joku niin väittää.
Miten se voi olla? Jos se olisi, niin siitä varmasti jaettaisiin usein syytteitä.
Henkistä väkivaltaa on esimerkiksi narsistin toiminta silloin kun se yrittää pitää jotain kahleissaan.Anna lehti ei luokittele sitä henkiseksi väkivallaksi vaan psykologit. Henkistä väkivaltaa on kaikki sellainen toiminta jolla yritetään kontrolloida kohdetta. Mykkäkoulu, vaikeneminen jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa on esimerkiksi narsistin toiminta silloin kun se yrittää pitää jotain kahleissaan.Vähättelet selvästi asiaa.
https://mieli.fi/vaikea-elamantilanne/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa on esimerkiksi narsistin toiminta silloin kun se yrittää pitää jotain kahleissaan.Kyllä se sitä on...
- Anonyymi
Kerro ihmeessä, missä on luottamus silloin jos ei mitään keskustella?
- Anonyymi
Niin, hän varmaan onkin yrittänyt keskustella ja toinen kattoo ku tuhka tuuleen! Älä tuomitse jätettyä joka henkisesti rikki! Se toinen han se ghostaaja on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, hän varmaan onkin yrittänyt keskustella ja toinen kattoo ku tuhka tuuleen! Älä tuomitse jätettyä joka henkisesti rikki! Se toinen han se ghostaaja on.
Kiitos 💗
Noin se meni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan tekstistä kyllä huokuu pitkälle se ettei hänellä ole koskaan ollutkaan mitään tämän kyseisen ghostaajan kanssa.
Joten, miten sellaisessa voi mitään luottamusta myöskään olla? Se on ollut täysin aloittajan korvien välissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan tekstistä kyllä huokuu pitkälle se ettei hänellä ole koskaan ollutkaan mitään tämän kyseisen ghostaajan kanssa.
Joten, miten sellaisessa voi mitään luottamusta myöskään olla? Se on ollut täysin aloittajan korvien välissä.Muutaman lauseen perusteella vedit sitten noin pitkälle menevät johtopäätökset. Kerronpa että monta vuotta tunnettiin. Mutta eipä se toki ole yhtään mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman lauseen perusteella vedit sitten noin pitkälle menevät johtopäätökset. Kerronpa että monta vuotta tunnettiin. Mutta eipä se toki ole yhtään mitään
Tunsitte vain sinun mielikuvissa vai juttelitte jopa ihan irl?
Huom, pelkkä tervehtiminen ohimennessä ei ole juttelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunsitte vain sinun mielikuvissa vai juttelitte jopa ihan irl?
Huom, pelkkä tervehtiminen ohimennessä ei ole juttelua.Lopeta toi kiusaaminen! Sä et tajua ollenkaan.
- Anonyymi
Joskus se voi olla ainut mahdollisuus päästä toisesta eroon, jos muut keinot ja sanomiset eivät ole auttaneet. Jotkut eivät usko välttämättä sitäkään, vaan tulevat ovelle, tai kulmille vakoilemaan. Sit lopulta joutuu hakemaan lähestymiskieltoa. Jotkut hullut ei usko niitäkään, vaan luulevat yhä, että rakkaus kukoistaa.
- Anonyymi
Mulle tehtiin täysin varoittelematta, monta vuotta yhdessä ja suunnitelmat parempaan tulevaisuuteen.mutta jälkeenpäin paljastuikin eräs nainen joka sinne väliin olikin itsensä hinannut...
- Anonyymi
Laitoit hyvin sanoiksi sen mistä aloittajan tapauksessa on kyse.
- Anonyymi
Tuo on täysin eri asia. Eli asia on jutella ja keskustella ja kertoa suoraan. Ghostaaminen on kumppanin täyttä huomiolle jättämistä, hiljaisuutta, vetäytymistä, vastaamattomuutta, kieltäytymistä keskustelemaan vailla sanoja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on täysin eri asia. Eli asia on jutella ja keskustella ja kertoa suoraan. Ghostaaminen on kumppanin täyttä huomiolle jättämistä, hiljaisuutta, vetäytymistä, vastaamattomuutta, kieltäytymistä keskustelemaan vailla sanoja...
Etkö tajua? Kesken onnellisen elämän, mies häviää tosi yllättäen, ghostas. Et ikinä saa mitään tietää miksi! Kuukausien päästä kuulet kun muu muija hinannu perheensä suhteenne väliin ehkä jopa tuttu! Miehestä ei kuulu, ei vastaa. Vaihtoi sut toiseen noin vain ilman mitään varoituksia! Se on julmaa väkivaltaa!!
- Anonyymi
Jätä tämä vittunaamojen paikka. Mitään sympatioita ei jäänyt.
- Anonyymi
Jaa niinku fuck face?
- Anonyymi
Tee itse samoin 🤣
- Anonyymi
Mitä sä sit täällä edes teet?!
T. Vittunaama jonka elämä murskattiin
- Anonyymi
Perinteenähän on, maan tapaan hyödyttömien hostailu.
- Anonyymi
Rikkaat sanelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat sanelee?
Empä tanssi, ku omat tanssin.
- Anonyymi
Itse ajattelen että jos toinen vielä tuon jälkeen kehtaa ottaa yhteyttä. Niin pitää ainakin kuunnella mitä sanottavana. Asiat ei aina ole niin yksinkertaisia. Kukin tietty tavallaan. -sivusta
- Anonyymi
Jos ei osoita katumusta tai pahoittele millään tavalla käytöstään ei siten myös kunnioita sitä että naista on loukannut tuo. Varsinkin jos on ollut tunteita pelissä... ei voi jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei osoita katumusta tai pahoittele millään tavalla käytöstään ei siten myös kunnioita sitä että naista on loukannut tuo. Varsinkin jos on ollut tunteita pelissä... ei voi jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut
Jos molemmilla tunteet pelissä. Pitäähän ihmisen antaa kertoa oma versio asioista. Ehkä itse en jaksa olla niin jyrkkä ja tuomitseva jokainen tekee virheitä ja ajattelemattomia asioita elämässä. Se että ottaa niistä opikseen hyvin tärkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos molemmilla tunteet pelissä. Pitäähän ihmisen antaa kertoa oma versio asioista. Ehkä itse en jaksa olla niin jyrkkä ja tuomitseva jokainen tekee virheitä ja ajattelemattomia asioita elämässä. Se että ottaa niistä opikseen hyvin tärkeää.
En jaksa itse riidellä enkä haluakaan, vaan juurikin keskustellen. Samaa mieltä tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä en enää kuuntele, puolivuotta jo mennyt. Se on kuule aika rajua väkivaltaa, niin miksi annan mahdollisuuden jos soittaa?? En. Ei ole minkään arvoinen, koska enhän mäkään ollut kun halus rikkoa mut ja yhteisiä vuosia monta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä en enää kuuntele, puolivuotta jo mennyt. Se on kuule aika rajua väkivaltaa, niin miksi annan mahdollisuuden jos soittaa?? En. Ei ole minkään arvoinen, koska enhän mäkään ollut kun halus rikkoa mut ja yhteisiä vuosia monta!!
Samoin en puhu enkä kuuntele ystäviänsäkään! Samaa paskaa ovat kaikki!
- Anonyymi
Enpä ottanut punaisia lippuja tosissani suhteen alussa. Kertoi mm yhden nuoruudessa jättäneen sä ettei vastannut vaan enää puhelimeen. No mulle teki sit saman vaikken hetken hairahdus todellakaan ollut.
- Anonyymi
Niin ja oli jo uusi ollut kun ghostas senkin.
- Anonyymi
Jotain tekstejä saattanut tulkita väärin koska sairaus ja lääkitykset.
Ehkä tuolle käytökselle löytyy joku hyvä syy. 🤔Ikävää tuollainen kohtelu kyllä on noin muuten..
- Anonyymi
Narsismi, psykopaatti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismi, psykopaatti?
Ei terve rakkaalle en noin tee.
- Anonyymi
Ap, sinäkö ghostasit ja nyt sinuun sattuu?
- Anonyymi
Ei se kyllä luottamusta herätä sellainen ghostaaminen. Lapsellista minun mielestäni. Mutta toisaalta se näyttää olevan tämän nykymaailman tapa. Swaipataan vaan seuraava. En ole tottunut moiseen enkä meinaa totutella. Tsemppiä sinulle ap. Ei se hyvältä tunnu- tiedän.
- Anonyymi
Joo se syö luottamusta. Nousee ajatus jos joku kykenee noin toimimaan että tulevaisuudessa voisi tehdä noin helposti uudestaan. Rehellisesti suoraan sanomalla voi tutustumisen päättää myös. Selkärankaa sen verran pitäis olla.
- Anonyymi
Eiköhän uus suhde kaadu jossain vaiheessa kun ihminen noin läpimätää paskaa on. Uskon karmaan.
- Anonyymi
Jos ei viesti mennyt perille. Joskus voi niinkin käydä.
- Anonyymi
Nykyisin kun näkee lukukuittaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232