Tässä maassa murtaudutaan ihmisten kotiin, hakataan naispuolisia nyrkillä päähän, sama vaikka ihminen saa aivovaurion, hakataan koira, kun ensim väkivalloin varastetaan toinen. Tämä on suomi. Tässä maassa ei ole enää kuin oman käden oikeus jäljellä, joskus se jää pakottavaksi viimeiseksi keinoksi. Mutta stadin bemu kolmikko värvää uudet 2 jotka päätyvät multiin ja onnettomuuksiin"keikan" jälkeen. Näin jo vuosia. Emme tarvitse siis enää poliisia suomessa, ei taitoa, ei kykyä. Vainoaminen sallitaan vain suomessa.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Oikeutta saa Suomessa vain rikkaat ja rikolliset.
Rehellinen köyhä ihminen ei saa oikeutta , häntä voidaan vapaasti vainota kiusata ... - Anonyymi
Totta puhut. Huumataan ihmiset ja koirat, väkivalta ja kotirauhanhäirintä jatkuvaa. Mutta vaikka asunnossa riehutaan luna koura ei reagoi, nukutuslääkkeitä saa kun murtautuu vaikka kannuksen eläinlääkäriasemalle. Vainoaminen jatkuvaa, sitten ihmetellään miksi se ei jaksa....
- Anonyymi
Näin suomessa. Väkivalta lisääntyy kun mamut valtaa suomea. Vantaan vankila täynnä mustaa väkeä samoin moni muukin vankila. Väkivaltaista porukkaa tämä musta kansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546