Tässä maassa murtaudutaan ihmisten kotiin, hakataan naispuolisia nyrkillä päähän, sama vaikka ihminen saa aivovaurion, hakataan koira, kun ensim väkivalloin varastetaan toinen. Tämä on suomi. Tässä maassa ei ole enää kuin oman käden oikeus jäljellä, joskus se jää pakottavaksi viimeiseksi keinoksi. Mutta stadin bemu kolmikko värvää uudet 2 jotka päätyvät multiin ja onnettomuuksiin"keikan" jälkeen. Näin jo vuosia. Emme tarvitse siis enää poliisia suomessa, ei taitoa, ei kykyä. Vainoaminen sallitaan vain suomessa.
Maa ilman oikeutta = suomi
3
244
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeutta saa Suomessa vain rikkaat ja rikolliset.
Rehellinen köyhä ihminen ei saa oikeutta , häntä voidaan vapaasti vainota kiusata ... - Anonyymi
Totta puhut. Huumataan ihmiset ja koirat, väkivalta ja kotirauhanhäirintä jatkuvaa. Mutta vaikka asunnossa riehutaan luna koura ei reagoi, nukutuslääkkeitä saa kun murtautuu vaikka kannuksen eläinlääkäriasemalle. Vainoaminen jatkuvaa, sitten ihmetellään miksi se ei jaksa....
- Anonyymi
Näin suomessa. Väkivalta lisääntyy kun mamut valtaa suomea. Vantaan vankila täynnä mustaa väkeä samoin moni muukin vankila. Väkivaltaista porukkaa tämä musta kansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932