Keijon siunaustilaisuus

Anonyymi-ap

Mietin tossa semmoista että miten me muut palstalaiset saamme tietää milloin pörröpään siunaustilaisuus on, että osaamme tulla paikalle ulisemaan kuollutta "suurutta"? Älkää hätäilkö ei pörröpää vielä ole kuollut vaikka Saunis joutui sahaamaan siltä jalat poikki, tällä toimella saamme nauttia törkyturvan jutuista vielä pari vuotta lisää, kun ei kela taksit toimi niin ei se pääse hakeen kaljaa kaupasta enää.

- Sodomiittiseppo

16

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Tätä minä olen koittanut kertoa Kylmikselle. Sehän on aivan mahtava juttu että vuokra nousee niin jää vähemmän rahaa kaljaan. Sitten jos vielä jalatkin viedään niin eihän se edes pääse ostamaan kaljaa, eli raitistuu väkisin. Kyllä sille sosiaalitoimi järjestää jonkun avustajan joka tuo hernekeittoa ja parsakaalta. Niillä pärjää

      • Anonyymi

        Taitaa Kylmiksen osalta hernekeitot & parsakaalit olla syöty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Kylmiksen osalta hernekeitot & parsakaalit olla syöty.

        Juu ja kiukuttelee kun on itse tietoisesti sabotoinut oman työkykynsä eikä yhteiskunta auta myöntämällä eläkettä. Katkera kun minä tulen eläkkeen saamaan mutta ihan syystäkin


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Juu ja kiukuttelee kun on itse tietoisesti sabotoinut oman työkykynsä eikä yhteiskunta auta myöntämällä eläkettä. Katkera kun minä tulen eläkkeen saamaan mutta ihan syystäkin

        Kylmis ei pääse eläkkeelle vaikka siltä amputoidaan raajat, koska nykyään on niin hyviä proteeseja millä voi kävellä. Voi vähän vi*tuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis ei pääse eläkkeelle vaikka siltä amputoidaan raajat, koska nykyään on niin hyviä proteeseja millä voi kävellä. Voi vähän vi*tuttaa.

        Tyhmyydestä sakotetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis ei pääse eläkkeelle vaikka siltä amputoidaan raajat, koska nykyään on niin hyviä proteeseja millä voi kävellä. Voi vähän vi*tuttaa.

        Jos se jalka, jonka me kaikki olemme nähneet, täytyy amputoida, uskon, että saa vihdoinkin sen haluamansa sairauseläkkeen.

        -Yksi teoria


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se jalka, jonka me kaikki olemme nähneet, täytyy amputoida, uskon, että saa vihdoinkin sen haluamansa sairauseläkkeen.

        -Yksi teoria

        Yhdelläkin jalalla pääsee kyllä töihin kun menee bussilla


    • Anonyymi

      Kylmis on hyvä myyntiartikkeli sutenöörille.
      Jalaton kylmis mahtuu matkalaukkuun ja herkkuperse simasuulla on helppo kuljettaa matkoilla, tilata ruokalähetillä illan riemuksi ja mahtuu kaupparatsun takakonttiin hevosteluun hotellissa.
      Jalaton kylmis kasvattaa bruttokansantuotetta ja pyörittää sutenöörille ison liikevaihdon.
      Mahtuu myös pukinkonttiin lahjaksi vannoutuneille poikamiessukulaisille.

      • Anonyymi

        Kylmis itse oli ruokalähetti. Hänestä on julkaistu ihan artikkeli vuonna 2004. Kuskasi jotain patonkeja ja salaatteja eliittien työpaikoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis itse oli ruokalähetti. Hänestä on julkaistu ihan artikkeli vuonna 2004. Kuskasi jotain patonkeja ja salaatteja eliittien työpaikoille.

        Siinä artikkelissa toimittaja ihaillen kirjoitti Kylmiksen pitkän matkan juoksuharrastuksesta. Ei toimittaja varmaan silloin uskonut reippaasta ja raittiista nuorukaisesta artikkelia kirjoittaessa, että nyt 20 vuotta myöhemmin Kylmiksen jalat on amputoitu juopottelun seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä artikkelissa toimittaja ihaillen kirjoitti Kylmiksen pitkän matkan juoksuharrastuksesta. Ei toimittaja varmaan silloin uskonut reippaasta ja raittiista nuorukaisesta artikkelia kirjoittaessa, että nyt 20 vuotta myöhemmin Kylmiksen jalat on amputoitu juopottelun seurauksena.

        Elämä yllättää aina ja monta kertaa.


    • Anonyymi

      Miten Kylmis saa nyt päivittäiset rapakaljat vai
      aloittaako kusen juonnin, koska sekin kuulemma voi nousta päähän?

      • Anonyymi

        Meinaatko, että Kylmis voisi kierrättää sitä jo juotua alkoholia loputtomiin? Eiköhän elimistö hyödynnä sen melko hyvin jo kakkos-kierroksella, vaikka olisi pelkkää pissattua kaljaa.

        Spurgu-piireissä ne oikeasti juovat henkilön küsta, joka juonut raakaa pirtua.


    • Anonyymi

      Hyvä että Kylmis saa jatkaa vielä maallista taivalta meidän muiden kuolevaisten seurassa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe