Keijon siunaustilaisuus

Anonyymi-ap

Mietin tossa semmoista että miten me muut palstalaiset saamme tietää milloin pörröpään siunaustilaisuus on, että osaamme tulla paikalle ulisemaan kuollutta "suurutta"? Älkää hätäilkö ei pörröpää vielä ole kuollut vaikka Saunis joutui sahaamaan siltä jalat poikki, tällä toimella saamme nauttia törkyturvan jutuista vielä pari vuotta lisää, kun ei kela taksit toimi niin ei se pääse hakeen kaljaa kaupasta enää.

- Sodomiittiseppo

16

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Tätä minä olen koittanut kertoa Kylmikselle. Sehän on aivan mahtava juttu että vuokra nousee niin jää vähemmän rahaa kaljaan. Sitten jos vielä jalatkin viedään niin eihän se edes pääse ostamaan kaljaa, eli raitistuu väkisin. Kyllä sille sosiaalitoimi järjestää jonkun avustajan joka tuo hernekeittoa ja parsakaalta. Niillä pärjää

      • Anonyymi

        Taitaa Kylmiksen osalta hernekeitot & parsakaalit olla syöty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Kylmiksen osalta hernekeitot & parsakaalit olla syöty.

        Juu ja kiukuttelee kun on itse tietoisesti sabotoinut oman työkykynsä eikä yhteiskunta auta myöntämällä eläkettä. Katkera kun minä tulen eläkkeen saamaan mutta ihan syystäkin


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Juu ja kiukuttelee kun on itse tietoisesti sabotoinut oman työkykynsä eikä yhteiskunta auta myöntämällä eläkettä. Katkera kun minä tulen eläkkeen saamaan mutta ihan syystäkin

        Kylmis ei pääse eläkkeelle vaikka siltä amputoidaan raajat, koska nykyään on niin hyviä proteeseja millä voi kävellä. Voi vähän vi*tuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis ei pääse eläkkeelle vaikka siltä amputoidaan raajat, koska nykyään on niin hyviä proteeseja millä voi kävellä. Voi vähän vi*tuttaa.

        Tyhmyydestä sakotetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis ei pääse eläkkeelle vaikka siltä amputoidaan raajat, koska nykyään on niin hyviä proteeseja millä voi kävellä. Voi vähän vi*tuttaa.

        Jos se jalka, jonka me kaikki olemme nähneet, täytyy amputoida, uskon, että saa vihdoinkin sen haluamansa sairauseläkkeen.

        -Yksi teoria


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se jalka, jonka me kaikki olemme nähneet, täytyy amputoida, uskon, että saa vihdoinkin sen haluamansa sairauseläkkeen.

        -Yksi teoria

        Yhdelläkin jalalla pääsee kyllä töihin kun menee bussilla


    • Anonyymi

      Kylmis on hyvä myyntiartikkeli sutenöörille.
      Jalaton kylmis mahtuu matkalaukkuun ja herkkuperse simasuulla on helppo kuljettaa matkoilla, tilata ruokalähetillä illan riemuksi ja mahtuu kaupparatsun takakonttiin hevosteluun hotellissa.
      Jalaton kylmis kasvattaa bruttokansantuotetta ja pyörittää sutenöörille ison liikevaihdon.
      Mahtuu myös pukinkonttiin lahjaksi vannoutuneille poikamiessukulaisille.

      • Anonyymi

        Kylmis itse oli ruokalähetti. Hänestä on julkaistu ihan artikkeli vuonna 2004. Kuskasi jotain patonkeja ja salaatteja eliittien työpaikoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis itse oli ruokalähetti. Hänestä on julkaistu ihan artikkeli vuonna 2004. Kuskasi jotain patonkeja ja salaatteja eliittien työpaikoille.

        Siinä artikkelissa toimittaja ihaillen kirjoitti Kylmiksen pitkän matkan juoksuharrastuksesta. Ei toimittaja varmaan silloin uskonut reippaasta ja raittiista nuorukaisesta artikkelia kirjoittaessa, että nyt 20 vuotta myöhemmin Kylmiksen jalat on amputoitu juopottelun seurauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä artikkelissa toimittaja ihaillen kirjoitti Kylmiksen pitkän matkan juoksuharrastuksesta. Ei toimittaja varmaan silloin uskonut reippaasta ja raittiista nuorukaisesta artikkelia kirjoittaessa, että nyt 20 vuotta myöhemmin Kylmiksen jalat on amputoitu juopottelun seurauksena.

        Elämä yllättää aina ja monta kertaa.


    • Anonyymi

      Miten Kylmis saa nyt päivittäiset rapakaljat vai
      aloittaako kusen juonnin, koska sekin kuulemma voi nousta päähän?

      • Anonyymi

        Meinaatko, että Kylmis voisi kierrättää sitä jo juotua alkoholia loputtomiin? Eiköhän elimistö hyödynnä sen melko hyvin jo kakkos-kierroksella, vaikka olisi pelkkää pissattua kaljaa.

        Spurgu-piireissä ne oikeasti juovat henkilön küsta, joka juonut raakaa pirtua.


    • Anonyymi

      Hyvä että Kylmis saa jatkaa vielä maallista taivalta meidän muiden kuolevaisten seurassa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1758
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1482
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      822
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe